corner corner wie komt? Nieuwjaarsmeeting zondag 14 januari in amsterdam :-)

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

wie komt? Nieuwjaarsmeeting zondag 14 januari in amsterdam :-)

bij obcz-westerpark. Iedereen is uiteraard van harte welkom vanaf ± 12 uur. Om 18.00 uur gaat de obcz dicht. Goed bereikbaar met openbaar vervoer (tram stopt voor de deur) of met de bus vanaf station sloterdijk of centraal, iets verder lopen. Tegen die tijd komt de praktische informatie wel, maar vragen staat vrij natuurlijk.

wie komt:
oehoeboeroe
Kafka1954
hoera
Smitie
kwatje
Hoisvolbuukskes
Keiveulbuukskes
Fifna
smitjes
miekster
marsala
Hendrickje
Inge1990
janna2
bookguide
estroocloeck
AylaMey
sneeuws
letterplank
chris147
dutch-flybabe
Anyrock
wandering
Boekentrol
10n3k3
Reijsje
boekenxnl
creativeChaos
iiwi

inmiddels heb ik jullie bookcrossnamen doorgegeven aan de obcz, voor de kassa, dat vinden ze altijd handig. En mr.oehoeboeroe heb ik gestrikt voor het maken van naamkaartjes dus dat is ook geregeld. Het wordt tijd voor praktische informatie:

obcz-westerpark is een filiaal van coffeeplaza/coffeeroastery en bevindt zich aan de
van der hoopstraat 18 in amsterdam.
op zondag is er (volgens mij nog steeds) gratis parkeren in dit stadsdeel, maar dat betekent wel dat het vaak zoeken is naar een parkeerplek. Er stopt een tram voor de deur, tram 10, maar die komt niet bij één van de treinstations. Je kunt wel overstappen vanaf één van de stations, kijk daarvoor even op 9292, lijkt me het handigste (of stuur me een berichtje om door te geven waarvandaan je komt). Er stoppen wel drie bussen redelijk dicht in de buurt. Bus 22 komt zowel op station centraal als op station sloterdijk. Uitstappen op halte nassauplein en dan kun je door het park naar de eerste brug bij de gebouwen. Als je daar de haarlemmerweg oversteekt loop je op de van der hoopstraat toe. Bij het van limburgstirumplein naar links en je bent er :-) Bus 18 en 21 stoppen op het haarlemmerplein en komen ook allebei op station centraal. Eerst naar het nassauplein lopen en dan weer via het park. ALs je niet via het park wilt lopen kun je ook de haarlemmerweg bij de zebra oversteken en dan langs de huizen lopen. Bij de van der duynstraat naar links, dan kom je op een rond schoolplein. Eerste straat rechts (onder een gebouw door, wel de echte straat nemen, niet de eerste onderdoorgang) en je bent in de van der hoopstraat. Coffeeplaza is aan je rechterhand. Als je het niet kunt vinden: telefoonnummer van coffeeplaza is: 020-4889418. En als je dan uitlegt dat je voor de meeting komt geven ze me vast de telefoon wel.

hopelijk is het allemaal duidelijk zo. Maar als je specifieke vragen hebt is een PM welkom en als je denkt dat het voor iedereen van belang is, stel 'm dan hier.

het idee is de boekenkast te gaan vullen met nieuwe boeken (die jullie dus mee mogen nemen). Het is een flinke kast, dus er is aardig wat plek. Voor mij zou het fijn zijn als de boeken een rugsticker hebben, dan zie ik in één oogopslag wat wel en niet geregistreerd is, dus indien mogelijk graag aan de rug ook iets dat duidelijk maakt dat het om een bookcrossboek gaat. Verder ben ik aan het proberen vast wat ruimte te maken, maar ik ga de kast niet helemaal leeg krijgen voor de meeting. Wil ik ook niet want dan is de kast wel erg leeg de komende tijd. Ik hoop dus dat jullie ook wat meenemen om onderweg (of elders) te strooien!

Complete Thread

1 2 Next 

Profile Image
bij obcz-westerpark. Iedereen is uiteraard van harte welkom vanaf ± 12 uur. Om 18.00 uur gaat de obcz dicht. Goed bereikbaar met openbaar vervoer (tram stopt voor de deur) of met de bus vanaf station sloterdijk of centraal, iets verder lopen. Tegen die tijd komt de praktische informatie wel, maar vragen staat vrij natuurlijk.

wie komt:
oehoeboeroe
Kafka1954
hoera
Smitie
kwatje
Hoisvolbuukskes
Keiveulbuukskes
Fifna
smitjes
miekster
marsala
Hendrickje
Inge1990
janna2
bookguide
estroocloeck
AylaMey
sneeuws
letterplank
chris147
dutch-flybabe
Anyrock
wandering
Boekentrol
10n3k3
Reijsje
boekenxnl
creativeChaos
iiwi

inmiddels heb ik jullie bookcrossnamen doorgegeven aan de obcz, voor de kassa, dat vinden ze altijd handig. En mr.oehoeboeroe heb ik gestrikt voor het maken van naamkaartjes dus dat is ook geregeld. Het wordt tijd voor praktische informatie:

obcz-westerpark is een filiaal van coffeeplaza/coffeeroastery en bevindt zich aan de
van der hoopstraat 18 in amsterdam.
op zondag is er (volgens mij nog steeds) gratis parkeren in dit stadsdeel, maar dat betekent wel dat het vaak zoeken is naar een parkeerplek. Er stopt een tram voor de deur, tram 10, maar die komt niet bij één van de treinstations. Je kunt wel overstappen vanaf één van de stations, kijk daarvoor even op 9292, lijkt me het handigste (of stuur me een berichtje om door te geven waarvandaan je komt). Er stoppen wel drie bussen redelijk dicht in de buurt. Bus 22 komt zowel op station centraal als op station sloterdijk. Uitstappen op halte nassauplein en dan kun je door het park naar de eerste brug bij de gebouwen. Als je daar de haarlemmerweg oversteekt loop je op de van der hoopstraat toe. Bij het van limburgstirumplein naar links en je bent er :-) Bus 18 en 21 stoppen op het haarlemmerplein en komen ook allebei op station centraal. Eerst naar het nassauplein lopen en dan weer via het park. ALs je niet via het park wilt lopen kun je ook de haarlemmerweg bij de zebra oversteken en dan langs de huizen lopen. Bij de van der duynstraat naar links, dan kom je op een rond schoolplein. Eerste straat rechts (onder een gebouw door, wel de echte straat nemen, niet de eerste onderdoorgang) en je bent in de van der hoopstraat. Coffeeplaza is aan je rechterhand. Als je het niet kunt vinden: telefoonnummer van coffeeplaza is: 020-4889418. En als je dan uitlegt dat je voor de meeting komt geven ze me vast de telefoon wel.

hopelijk is het allemaal duidelijk zo. Maar als je specifieke vragen hebt is een PM welkom en als je denkt dat het voor iedereen van belang is, stel 'm dan hier.

het idee is de boekenkast te gaan vullen met nieuwe boeken (die jullie dus mee mogen nemen). Het is een flinke kast, dus er is aardig wat plek. Voor mij zou het fijn zijn als de boeken een rugsticker hebben, dan zie ik in één oogopslag wat wel en niet geregistreerd is, dus indien mogelijk graag aan de rug ook iets dat duidelijk maakt dat het om een bookcrossboek gaat. Verder ben ik aan het proberen vast wat ruimte te maken, maar ik ga de kast niet helemaal leeg krijgen voor de meeting. Wil ik ook niet want dan is de kast wel erg leeg de komende tijd. Ik hoop dus dat jullie ook wat meenemen om onderweg (of elders) te strooien!
Profile Image
... ben ik van de partij! (Liever géén ijs in het weder natuurlijk).
Profile Image
... ben ik van de partij! (Liever géén ijs in het weder natuurlijk).

leuk :-) Dan kan ik je eindelijk een hele berg dopjes geven (maar jou te zien en je de obcz te laten zien is belangrijker hoor).
Profile Image

Graag

maar de treindiensten veranderen vanaf 10 december en onze reeksen zijn nog niet bekend.
Dus als ik niet moet werken, dan kom ik !
Profile Image
maar de treindiensten veranderen vanaf 10 december en onze reeksen zijn nog niet bekend.
Dus als ik niet moet werken, dan kom ik !

we zien, ik zet je er gewoon op :-)
Profile Image
zet mij maar op de lijst :)

leuk, een rotterdamse in het amsterdamse :-)
Profile Image
Afhankelijk van het weer zie je mij verschijnen. ;)
Profile Image
Afhankelijk van het weer zie je mij verschijnen. ;)

dan hoop ik op mooi weer :-)
Profile Image

Misschien.

Heb zopas een vrijvraagverzoek ingediend.
Als ik iets concreets weet, meldt ik het het.
Profile Image
Heb zopas een vrijvraagverzoek ingediend.
Als ik iets concreets weet, meldt ik het het.

ik wacht nog even af. Ik maak geen misschien, onder voorbehoud, wellicht etcetera lijstje. Ik ga ervan uit dat het bij iedereen onder voorbehoud is, maar als het nog zo onzeker is zet ik je er nog even niet op. Ik hoop wel dat het lukt overigens!
Profile Image

Gelukt.

Snelle afhandeling van de vrije dagen aanvraag, dus noteer mij als definitief.
Profile Image
Snelle afhandeling van de vrije dagen aanvraag, dus noteer mij als definitief.

dat is lekker snel :-) Ik zet je erbij!
Profile Image
zijn er bij!
Profile Image
zijn er bij!

fijn :-)
Profile Image

Ja!

Ik ben erbij!
Profile Image

RE: Ja!

Ik ben erbij!

ha, leuk :-)
Profile Image
Ik ben er ook graag bij!

geweldig, helemaal uit Oslo :-) Nee hoor, ik weet dat je nu weer in nederland woont, maar op je profiel staat nog Oslo!
Profile Image
Heb zojuist een appartement in Arnhem gevonden en ga volgende maand verhuizen. Dus als het goed is kom ik dan daar vandaan! ;)
Profile Image
Heb zojuist een appartement in Arnhem gevonden en ga volgende maand verhuizen. Dus als het goed is kom ik dan daar vandaan! ;)

dat is fijn voor je! Er gaat niets boven een eigen plek :-)
Profile Image
Heb zojuist een appartement in Arnhem gevonden en ga volgende maand verhuizen.

Fijn voor jou!
Profile Image

wat leuk! succes met het inrichten e.d. en veel geluk in je nieuwe woonplaats!
Profile Image

Dat is snel gelukt!
Profile Image
Ja! zegt Fifna
en ook ik ga
Profile Image
Ja! zegt Fifna
en ook ik ga

het lijkt wel bijna sinterklaas :-) Gezellig dat je ook weer komt!
Profile Image
Ja! zegt Fifna
en ook ik ga

het lijkt wel bijna sinterklaas :-) Gezellig dat je ook weer komt!

Dank je, heel attent
Ik doe niets anders dan rijmen op het moment!
Profile Image
Yes!

Tegen die tijd maar weer een dagkaart scoren voor de trein.
Profile Image

klinkt als een goed plan :-)
Profile Image

Soms heb ik die 😂😂😂
Profile Image

Soms heb ik die 😂😂😂

jezelf aanmelden als bookcrosser bijvoorbeeld :-)
Profile Image
Zet mij maar op het lijssie!!!!
Profile Image
Zet mij maar op het lijssie!!!!

ga ik doen :-)
Profile Image

Genoteerd!

Het lijkt heel ver weg, maar voor we het weten is het al januari. Leuk om iets in mijn agenda te hebben in de donkere maand nadat alle kerstverlichting opgeruimd is.
Profile Image
Het lijkt heel ver weg, maar voor we het weten is het al januari. Leuk om iets in mijn agenda te hebben in de donkere maand nadat alle kerstverlichting opgeruimd is.

ja leuk, lang geleden dat ik je gezien heb :-) En je weet de weg al volgens mij!
Profile Image
Jaa! Ik ben er erg graag weer bij!

oeps, vergeten je op het lijssie te zetten. Ga ik nu doen!
Profile Image

Yep

Ik zet het in mijn gloednieuwe papieren agenda.
Profile Image

RE: Yep

dan zet ik je op het digitale lijssie :-)
Profile Image

gelukkig...op papier is én blijft alles toch alles duidelijker!!!
Profile Image
ik hoop wel dat het weer dan niet net zo is als vandaag en gisteren! Als wel dan blaas ik het af en zoek naar een andere datum. Dan maar geen nieuwjaarsmeeting maar een meeting met een andere reden.
Profile Image
hé, dat is leuk :-) Ik hoop wel dat je de sneeuw thuislaat zodat iedereen er gewoon kan komen!
Profile Image

Ik kom ook

... ijs en weder dienende.
Goede reden om een aantal boeken los te laten in Amsterdam.

Daarbij ook een leuke tip voor andere aanwezigen:
Ik ga mei 2018 naar Duitsland, dus als jullie nog Duitstalige boeken willen 'loslaten' kan dat via mij in een hotel in Duitsland (Ruhrgebied) belanden.
Ik ga daar met eigen vervoer heen, dus ik zit niet aan beperkingen qua bagage.
Profile Image
ha, dat zou leuk zijn!
Profile Image
...Daarbij ook een leuke tip voor andere aanwezigen:
Ik ga mei 2018 naar Duitsland, dus als jullie nog Duitstalige boeken willen 'loslaten' kan dat via mij in een hotel in Duitsland (Ruhrgebied) belanden.
Ik ga daar met eigen vervoer heen, dus ik zit niet aan beperkingen qua bagage.

Wanneer ik het uitgelezen krijg voor de 14e heb een boek voor je (in twee delen) dat vrijgelaten mag worden.
Profile Image
Profile Image
gezellig :-)
Profile Image

Ik denk

dat ik ook kom.
Profile Image
dat ik ook kom.

ha, dat zou leuk zijn :-)
Profile Image
ik zet haar dus maar op het lijstje :-)
Profile Image
geen druk, geen druk :o)

nee hoor, er staat netjes misschien bij en dat geldt in principe voor iedereen op het lijstje. Of wil je liever dat ik je eraf haal? Kan hoor!
Profile Image

vraagje

Is er iemand die voor mij een boek naar Den Bosch zou kunnen koerieren?
Ikzelf moet werken 14 januari en kan dus niet naar de nieuwjaarsmeeting komen...

Profile Image
Ik heb net mijn plankje bijgewerkt en ga dat de komende dagen nog meer doen.
Er staan een aantal mooie boeken op AVL op mijn en 10n3k3's plankje, boeken over Toetanchamon, indianen, het puberbrein. Die zal ik niet meenemen om in het wild los te laten, maar wanneer je interesse hebt, stuur maar een PB, dan neem ik het/ze voor je mee.
Profile Image
Ik PM je mbt Toetanchamon boek.
Profile Image
ha leuk, lang geleden dat ik je gesproken heb. Komt 10n3k3 met je mee? Zou gezellig zijn!
Profile Image
ha leuk, lang geleden dat ik je gesproken heb. Komt 10n3k3 met je mee? Zou gezellig zijn!

Dat weet ik nog niet. Ik zie haar morgen, dan vraag ik het even. Mr. Boekentrol komt wel mee, maar da's meer voor de gezelligheid (onderweg) dan dat hij een boekenbijdrage levert tijdens de meeting :-)
Profile Image

Dat weet ik nog niet. Ik zie haar morgen, dan vraag ik het even. Mr. Boekentrol komt wel mee, maar da's meer voor de gezelligheid (onderweg) dan dat hij een boekenbijdrage levert tijdens de meeting :-)

10n3k3 komt ook mee :-)
Profile Image
10n3k3 komt ook mee :-)

dat is leuk :-)
Profile Image

Kwatje

Mag ik een viertal boeken met je meegeven?

En dan algemeen: is r iemand die wat aan joanazinha ziu kunnen koerieren?
Profile Image

RE: Kwatje

Mag ik een viertal boeken met je meegeven?

En dan algemeen: is r iemand die wat aan joanazinha ziu kunnen koerieren?

Ja hoor bloedengel geen probleem
Profile Image
Ik heb een ander leuk uitje: verjaardag van een schoonzus en daar ga ik (ook) graag heen :-). Dus helaas geen nieuwjaarsbijeenkomst voor mij deze keer.
Profile Image
Ik heb een ander leuk uitje: verjaardag van een schoonzus en daar ga ik (ook) graag heen :-). Dus helaas geen nieuwjaarsbijeenkomst voor mij deze keer.

ik kan wel voor je koerieren als we in januari een keer afspreken
Profile Image

Het mag ook met mij mee, daarna dan nog een date plannen voor overdracht.
Profile Image

Lijkt me hartstikke leuk! AylaMey er ook bij (en uiteraard wie nog meer wil: welkom) en we hebben een heuse mini-meeting. Misschien een keer bij OBCZ Vaarderhoogt afspreken?
In ieder geval alvast bedankt voor het koerieren.

Profile Image

Lijkt me hartstikke leuk! AylaMey er ook bij (en uiteraard wie nog meer wil: welkom) en we hebben een heuse mini-meeting. Misschien een keer bij OBCZ Vaarderhoogt afspreken?
In ieder geval alvast bedankt voor het koerieren.

Lijkt me ook een leuk plan. Ik ben nog nooit bij OBCZ Vaarderhoogt geweest. :-)
Profile Image

jammer, ik had je graag weer eens gezien! Maar jarige schoonzussen zijn ook leuk :-)
Profile Image
ginder, maar als ik er in het groot 'joanazinha' opplak, komt het dan goed ?
Profile Image
ginder, maar als ik er in het groot 'joanazinha' opplak, komt het dan goed ?

dan komt het goed
Profile Image

Ik kom

De knoop doorgehakt. Ik kom ook.
Profile Image
De knoop doorgehakt. Ik kom ook.

hé, daar hoopte ik al op :-)
Profile Image

Helaas :(

Mijn schoonmoeder viert dit jaar de 14e haar verjaardag, dus het gaat mij waarschijnlijk niet lukken om te komen...
Profile Image
Mijn schoonmoeder viert dit jaar de 14e haar verjaardag, dus het gaat mij waarschijnlijk niet lukken om te komen...

da's jammer. Als halve amsterdamse hoor je er toch een beetje bij!
Profile Image

en ik maar lezen dat je schoonmoeder haar 14e verjaardag viert.....duh...!
Profile Image

en ik maar lezen dat je schoonmoeder haar 14e verjaardag viert.....duh...!

Hahaha, nee, 14 zou wel heel bijzonder zijn. :D Ze mocht eergisteren 65 kaarsjes uitblazen (maar omdat we met zes agenda's rekening moeten houden, vieren we het dus pas volgend weekend).
Profile Image
Mag ik jullie twee boeken meegeven voor Rodespringbal? Of is dat lastig?
Profile Image
Mag ik jullie twee boeken meegeven voor Rodespringbal? Of is dat lastig?

Helemaal niet lastig hoor!
Je mag ze gerust meegeven, en Bloedengel zei dat ze "verder wil passen" - ik veronderstel dat ik het "passen" in voetbalterminologie moet zien, haha.
Ook altijd bereid voor de niet-komende andere Belgjes mee te nemen, in gelijk welke richting.
Profile Image
Ik heb inmiddels weer wat doppen voor je gespaard - kan ik die voor je meenemen?
Profile Image
Ik heb inmiddels weer wat doppen voor je gespaard - kan ik die voor je meenemen?

O ja, graag! Dankjewel!
Profile Image

O ja, graag! Dankjewel!

gelukkig, ik heb een grote tas vol. Was ze in castricum vergeten en mr.oehoeboeroe (die sloten melk in zijn koffie drinkt) spaart mee!
Profile Image

O ja, graag! Dankjewel!

gelukkig, ik heb een grote tas vol. Was ze in castricum vergeten en mr.oehoeboeroe (die sloten melk in zijn koffie drinkt) spaart mee!

Dat wordt alles bij elkaar minstens de staart van een hond...
Profile Image

Als ze

In turnhout geraken, wil ik verderpassen.
Profile Image
Ik verwacht niet dat het mij gaat lukken want we hebben deze maand al diverse afspraken staan en soms moet de batterij even aan de oplader dus dan kan ik me beter een zondag rustig houden :).
Maar een definitieve beslissing maak ik graag pas op het laatste moment.
Profile Image
Ik verwacht niet dat het mij gaat lukken want we hebben deze maand al diverse afspraken staan en soms moet de batterij even aan de oplader dus dan kan ik me beter een zondag rustig houden :).
Maar een definitieve beslissing maak ik graag pas op het laatste moment.

misschien samen met je dochter? Zie je die ook weer ;-) Ik zet je gewoon vast op het lijstje. Net als bij iedereen is dat onder voorbehoud! Want leuk zou het natuurlijk wel zijn........
Profile Image
Om het mezelf gemakkelijker te maken ga ik de boeken als pakketjes verpakken met naam van ontvanger erop. Kan ik ze dan gewoon op een boekentafel leggen net als in Castricum?
Profile Image
Om het mezelf gemakkelijker te maken ga ik de boeken als pakketjes verpakken met naam van ontvanger erop. Kan ik ze dan gewoon op een boekentafel leggen net als in Castricum?

er is vast wel een hoekje te reserveren en als iedereen dan regelmatig kijkt of er iets voor haar/hem is moet het lukken. En anders gewoon persoonlijk doorgeven? Er is natuurlijk lang niet zoveel plek als in castricum.
Profile Image

er is vast wel een hoekje te reserveren en als iedereen dan regelmatig kijkt of er iets voor haar/hem is moet het lukken. En anders gewoon persoonlijk doorgeven? Er is natuurlijk lang niet zoveel plek als in castricum.

Ik heb juist een bigshopper vol voor meerdere personen. Iedereen weet dat ik het meebreng, dus opstapelen is geen probleem. Vissen ze zelf wel het juiste pakketje ertussenuit. Hoop ik. :-)
Profile Image
Iemand?
Ik heb een klein boekje voor haar.
Anders spaar ik het voor Castricum...
Profile Image
Ja kan , duurt denk alleen wel even voor ik haar weer zie, maar heb zelf ook nog wat liggen.

Kun jij dan een boek meenemen om los te laten in Antwerpen?(Ihv 52/52 challenge 2018)
Ik zou dat ooit voor je meenemen naar Eindhoven, maar kwam er toen niet van.
Profile Image
Ja kan , duurt denk alleen wel even voor ik haar weer zie, maar heb zelf ook nog wat liggen.

Kun jij dan een boek meenemen om los te laten in Antwerpen?(Ihv 52/52 challenge 2018)
Ik zou dat ooit voor je meenemen naar Eindhoven, maar kwam er toen niet van.

Fijn, dankjewel Miekster!
Ja, breng het boek maar mee - dan zal ik je op 't moment van vrijlating 'n PM sturen met het juiste adres. (Was toch een Elsschot-boek he? - dan laat ik het op een niet-regenachtige dag vrij aan z'n standbeeld - meteen nog een thema-vrijlating erbij!).
Profile Image
Bedankt alvast. En is idd Elsschot boek. Loslaten heeft geen haast, wel in 2018, maar dat duurt nog 359 dagen......
Profile Image
Bedankt alvast. En is idd Elsschot boek. Loslaten heeft geen haast, wel in 2018, maar dat duurt nog 359 dagen......

We spreken dan volgende week zondag wel verder af!
Enne... het zàl wel eens beter weer worden! 😉
Dan kan ik het in 't zonnetje vrijlaten. (En er is een leuk terrasje vlak bij dat standbeeld...)
Profile Image
Prima. Als ik een boek(je) moet meenemen voor je , om in Leeuwarden o.i.d. los telaten , dan hoor ik dat wel.

1 2 Next 

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.