Ik heb vandaag weer een lading boeken afgeleverd omdat ik de dozen echt leeg wil hebben, geholpen door de uitdagingen. Die knakker die stond er weer, maar het was verder echt retedruk in de boekspot dus ik heb me niet met hem bemoeid.. ik had ook veel meer te doen.
Alle boeken die ik heb gebracht waren beplakt, met extra tape, smiley's en 'gratis boek' of 'I'm free' op de covers geschreven met permanent marker én indien mogelijk de BCID ook nog op de bovenrand.
Kom ik net nog eens kijken ligt er een schutblad van een leuk boek (http://www.bookcrossing.com/journal/13778930/) verfrommeld op een van de planken! Zo respectloos!! Ik weet natuurlijk niet of die knakker het was, maar ik vind het wel verdacht toevallig. Het was een te dun boekje om de BCID op de bovenkant te schrijven en de binnenkant kaft bijna zwart. Het schutblad was van dik glanzend papier (net als de rest van het boekje) en had een licht gedeelte waarop ik het nummer heb geschreven. Op de achterkant van dat blad stond overigens gewoon al tekst.. Op de cover heb ik wel een smiley gestift en 'I'm free'.
Het spijt me voor de Boekspot maar ik kap ermee de planken te vullen. Ik moet nu zien waar ik mijn boeken wel neer ga zetten, maar ik weiger om dat soort lui te bevoorraden en de boeken te laten vernielen. Basta!