corner corner BC-treff i Oslo 8. mars på CinCin Café OBCZ kl. 17.00

Forum | << Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

BC-treff i Oslo 8. mars på CinCin Café OBCZ kl. 17.00

Dagen for marsmøtet sammenfaller med åpningsdagen for Krimfestivalen i Oslo.

Derfor møtes vi på Cin Cin Café OBCZ, Akersgata 47 (City Passasjen), kl. 17.00.

Alle velkommen, og vi håper våre svenske venner også har lyst til å komme.

Vi bør reservere bord, så vennligst meld deg på innen 28. februar.

Jeg kommer:

sota48

Complete Thread

Profile Image
Dagen for marsmøtet sammenfaller med åpningsdagen for Krimfestivalen i Oslo.

Derfor møtes vi på Cin Cin Café OBCZ, Akersgata 47 (City Passasjen), kl. 17.00.

Alle velkommen, og vi håper våre svenske venner også har lyst til å komme.

Vi bør reservere bord, så vennligst meld deg på innen 28. februar.

Jeg kommer:

sota48
Profile Image
Jeg melder meg på:

sota48
MLA
travelina
LeishaCamden
Graabein
stab92
Profile Image
Jeg kommer.

De har også en BC-hylle på Cin Cin.
Profile Image
Profile Image

Jeg kommer,

kl 17.00.
Profile Image
Og de har fortsatt ikke noe vegansk, har de?
Profile Image

Jeg har forstått det slik at det er noe vegansk mat du heller ikke kan spise, så jeg synes det er tryggest om du undersøker selv. Sånn at du er sikker på at du ikke får i deg noe du reagerer på.
Profile Image

Jeg har forstått det slik at det er noe vegansk mat du heller ikke kan spise, så jeg synes det er tryggest om du undersøker selv. Sånn at du er sikker på at du ikke får i deg noe du reagerer på.
Og du bør spørre dem, ikke bare se på menyen, for det kan tenkes de kan tilpasse.
Profile Image

Og du bør spørre dem, ikke bare se på menyen, for det kan tenkes de kan tilpasse.

Det eneste jeg ikke tåler av vegansk er paprika og kanel, og det kan man bare be om å få tatt vekk. (Før jeg ble veganer var det mye mer jeg ikke tålte, det meste var animalia, så det faller naturlig nok vekk, pluss at jeg ikke tålte soya. men det har jeg begynt å tåle igjen, etter at jeg kuttet melkeprodukter og egg).

Det har vært så travelt i det siste, og så mye som skjer, så jeg tror jeg heller dropper å komme på torsdag hvis jeg må styre masse på forhånd. Jeg orker det dessverre ikke,
Profile Image
Hej! jag kommer också.
Det ska bli jättetrevligt, jag har inte varit i Oslo på läääänge.
Profile Image
Hej! jag kommer också.
Det ska bli jättetrevligt, jag har inte varit i Oslo på läääänge.

Kjempehyggelig!!
Profile Image
Jeg har reservert bord til kl. 17.00. Det er 6 stykker som har sagt de kommer. Jeg har reservert bord til 8 stk, - i tilfelle noen bestemmer seg for å komme i siste liten.
Profile Image
Jeg har reservert bord til kl. 17.00. Det er 6 stykker som har sagt de kommer. Jeg har reservert bord til 8 stk, - i tilfelle noen bestemmer seg for å komme i siste liten.

Så bra. Gleder meg.
Profile Image
Jeg vil så gjerne bli med men jeg vet ikke om jeg klarer det. Har det meget travelt for tiden. Så "i siste liten" kan det hende at jeg dukker opp :)
Profile Image
Jeg vil så gjerne bli med men jeg vet ikke om jeg klarer det. Har det meget travelt for tiden. Så "i siste liten" kan det hende at jeg dukker opp :)

Håper du rekker å komme!

Profile Image
Håper at det er plass til meg, selv om jeg ikke har meldt meg på lang tid i forveien. Jeg regner med å komme.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.