corner corner Vad läser vi 18 - 24 december?

Forum | << Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Vad läser vi 18 - 24 december?

Oj, ingen som har läst något sedan den 10 december? Jag kan ju inget säga, för jag har under en längre tid varit väldigt dålig på att skriva både i den ena och den andra tråden. Men nu läser jag i alla fall:
Ödets hav av Elisabet Nemert

Complete Thread

Profile Image
Oj, ingen som har läst något sedan den 10 december? Jag kan ju inget säga, för jag har under en längre tid varit väldigt dålig på att skriva både i den ena och den andra tråden. Men nu läser jag i alla fall:
Ödets hav av Elisabet Nemert
Profile Image
Jag fortsätter att läsa The Children's Book av A.S Byatt. Det återstår 400 sidor. I helgen lär det inte bli så mycket läst men förhoppningen är ändå att den blir klar till årsskiftet.
Profile Image
Tiden går så rasande fort nu men tack och lov går den mot ljusare tider. Jag har lite kvar i The Hare with Amber Eyes sen blir det den sista på min stora spark i baken lista. Det finns en liten chans att jag hinner.
Profile Image
Jag avslutade "Den lilla flickan som svalde ett moln lika stort som Eiffeltornet" av Romain Puértolas den 18:e. N u läser jag "Can't Wait to Get to Heaven" av Fannie Flagg och "Grand Mal" av Linda Boström Knausgård.
Profile Image
Nå som julefreden har kommet kan jeg finne frem igjen noe å lese på. Tror nok det fort er to måneder siden jeg sist forsøkte meg på en bok. Da leste jeg Sankta Psyko av Johan Teorin. Jeg gjør nå et nytt forsøk.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.