corner corner Hva skal dere i jula?

Forum | << Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Hva skal dere i jula?

Jeg er nysgjerrig på hvilke planer dere har for jula?

Selv reiser jeg til Bali tidlig om morgenen 21. desember, og kommer ikke tilbake til Norge før 5. januar. Kan tro jeg gleder meg!

Complete Thread

Profile Image
Jeg er nysgjerrig på hvilke planer dere har for jula?

Selv reiser jeg til Bali tidlig om morgenen 21. desember, og kommer ikke tilbake til Norge før 5. januar. Kan tro jeg gleder meg!
Profile Image
Så da blir det ikke noe treff i rom jula????
God tur, kos deg masse.
Profile Image
Så da blir det ikke noe treff i rom jula????
God tur, kos deg masse.

Romjula? Skal du til Oslo? Reisen har vært planlagt lenge, jeg bestilte reisen for over 5 måneder siden!
Profile Image
God tur til Bali!
Jeg skal feire jul hos søstra mi i Tyskland.
Kommer tilbake i romjula men har ikke bestillt ferge tilbake, greit å være litt flexibelt :)
Profile Image
God tur til Bali!
Jeg skal feire jul hos søstra mi i Tyskland.
Kommer tilbake i romjula men har ikke bestillt ferge tilbake, greit å være litt flexibelt :)

Takk! Bali er fantastisk - anbefaler alle å reise hit!

Håper du har det bra i Tyskland!
Profile Image
Ha en riktig fin tur, men pass deg for vulkanen! God jul!
Profile Image
Ha en riktig fin tur, men pass deg for vulkanen! God jul!

Takk! Som hun (norske) jeg kjenner som bor der nede: Det er større sjangse å bli truffet av lynes enn av vulkanutbrudd. ;-) Skal ikke bo i nærheten av den, så ingen fare! (Media har det med å blåse opp ting...)
Profile Image
Här ser vi fram emot en lugn julafton i hemmets lugna vrå, för att sen träffa en del nära och kära någon av de andra juldagarna.

Krya nu på dig så att du kommer iväg till Bali! God Jul!
Profile Image
Krya nu på dig så att du kommer iväg till Bali! God Jul!

Vet ikke hvorfor du trodde jeg var syk? Reisen hit gikk kjempefint. :-)
Profile Image
Bali hørtes ikke dumt ut, men for min del blir det nok mest å være i Oslo, skal jobbe 2 av dagene i romjulen. Men det blir god tid til å kose seg med familie og venner og med håndarbeid og bøker. Det er luksus å få lov til å være hjemme og kose meg når jeg har hatt en ekstremt travel høst på jobben. Jeg skal kanskje, kanskje reise bort i nyttårshelgen, men har ingen faste planer ennå.
Profile Image
Bali hørtes ikke dumt ut, men for min del blir det nok mest å være i Oslo, skal jobbe 2 av dagene i romjulen. Men det blir god tid til å kose seg med familie og venner og med håndarbeid og bøker. Det er luksus å få lov til å være hjemme og kose meg når jeg har hatt en ekstremt travel høst på jobben. Jeg skal kanskje, kanskje reise bort i nyttårshelgen, men har ingen faste planer ennå.

Bali er FANTASTISK! Indonesere er et vennlig og hjelpsomt folkeslag.

Håper du koser deg maks på fridagene dine!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.