corner corner Om någon vill? *Adventskalender*

Forum | << Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Om någon vill? *Adventskalender*

Jag har inte hunnit fråga om någon vill släppa adventskalenderböcker i år - och jag har inte hunnit fixa några själv än, men jag lade i alla fall upp tråden av gammal vana! =)

Om någon inte vet vad det här är, fråga gärna! =)

Complete Thread

Profile Image
Jag har inte hunnit fråga om någon vill släppa adventskalenderböcker i år - och jag har inte hunnit fixa några själv än, men jag lade i alla fall upp tråden av gammal vana! =)

Om någon inte vet vad det här är, fråga gärna! =)
Profile Image
Blev lite sen, och hann inte släppa igår, så det blev två idag istället :)
Profile Image
Blev lite sen, och hann inte släppa igår, så det blev två idag istället :)

Det går ju lika bra det! =)
Profile Image
Jeg blir med, men får ikke sluppet hver eneste dag.
Profile Image
Jeg blir med, men får ikke sluppet hver eneste dag.

Det vet jag inte om jag kommer kunna heller. Kul det som blir av, tänker jag! =)
Profile Image
Jag både är och har varit helt slut/utbränd/energilös så jag har släppt ut en eller ett par böcker när jag haft vägarna förbi, inte orkat göra release notes alla gånger så har samlat ihop och gjort flera på samma dag, men inte alltid den dagen jag släppte ut boken och dessutom har jag inte orkat posta i adventskalendertråden. Alla fel alltså. :-(
Är det okej att jag postar ifatt en bok om dagen även om RN inte stämmer med datumet? Jag har nog i pricip lyckats få ut en bok för att representera varje dag i alla fall.
Profile Image
Så klart du får! Jag är i liknande tillstånd, med skillnaden att jag inte släppt något på flera dagar.
Profile Image
Åh! *glad smiley med hjärtan i ögonen*
Då ska jag ta och posta ifatt lite i taget och se om jag lyckas fylla upp alla dagarna så småningom. Jag tror faktiskt det kommer att gå för jag har just fått två kassar böcker av en kompis.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.