corner corner Vad läser vi 30 oktober-5 november?

Forum | << Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Vad läser vi 30 oktober-5 november?

Jag håller på en Star Trek-bok som heter This Gray spirit. Har snart läst ut den. Jag får återkomma när jag bestämt mig för nästa bok.

Complete Thread

Profile Image
Jag håller på en Star Trek-bok som heter This Gray spirit. Har snart läst ut den. Jag får återkomma när jag bestämt mig för nästa bok.
Profile Image
Black Boy av Richard Wright
Braided Lives av Marge Piercy
Världens första medborgare av Tomas Lappalainen
Profile Image
Jeg nærmer meg slutten på "En av oss" av Åsne Seierstad. En grusom bok å lese, men vanskelig å legge fra seg. Veldig bra skrevet om et veldig vanskelig tema. Og litt av en øyenåpner om hvor dårlig beredskap vi hadde/har. Bra lesning hvis du orker.

Så skal jeg begynne på "Tre blinde mus" av Agatha Christie. Må ha noen ukompliserte mord å slappe av med.
Profile Image
Jag läser Kvinnan i rött av Eileen Goudge och Makt, ofre och idioter, en antologi om makt i Rogaland.
Profile Image
Hjemme leser jeg "Alt lyset vi ikke ser" av Anthony Doerr og på kafeer leser jeg "Guden for de små ting" av Arundhati Roy. Begge er meget bra, men jeg kommer til å holde på og lese dem en stund. Hvis noen vil ha dem etter meg, så sender jeg dem gjerne. Ellers er det som vanlig kø i bokhylla med bøker jeg ønsker å lese.
Profile Image
Mästaren och Margarita av Michael Bulgakov.
Profile Image
Leser fortsatt Surfacing av Margaret Atwood...
Profile Image
Leser fortsatt Surfacing av Margaret Atwood...

Vad tycker du om den?
Profile Image

Jag läser

Elena Ferrante: Hennes nya namn
Profile Image
M-böcker, sen gäller det bara att släppa iväg dem denna månad.
Mosters millioner av Gösta Gustaf-Janson och Mördarens öga av Björn Ranelid.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.