corner corner Ska ni till Bordeaux? (konvent i april 2018)

Forum | << Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Ska ni till Bordeaux? (konvent i april 2018)

Jag har bestämt mig för att vi ska lyckas åka till Bordeaux i april. Isak har inte fått ledigt från skolan än men det får lösa sig. Nu har jag bokat boende på Hotel Notre Dame. Hoppas vi ses där!

Complete Thread

Profile Image
Jag har bestämt mig för att vi ska lyckas åka till Bordeaux i april. Isak har inte fått ledigt från skolan än men det får lösa sig. Nu har jag bokat boende på Hotel Notre Dame. Hoppas vi ses där!
Profile Image
Vet ikke hvordan våren ser ut. Alt jeg vet er at jeg garantert har jobb til 16. mars, etter det - tja. Tør ikke planlegge noe så lenge jeg ikke vet om jeg jobber.
Profile Image
Jeg skal til Bordeaux og har også reservert rom på Hotel Notre Dame. Så vi sees der :-)
Profile Image
Jeg skal til Bordeaux og har også reservert rom på Hotel Notre Dame. Så vi sees der :-)

Jamen, så vil jeg måske også søge værelse der, med mindre jeg skal være sammen med svigerfamilie :-)
Profile Image
Studier & jobb tar mye tid de neste åra!
Profile Image
Jag hade tänkt det, men blev modfälld när jag började titta på flygbiljetter. Hur reser ni dit?
Profile Image
Jag hade tänkt det, men blev modfälld när jag började titta på flygbiljetter. Hur reser ni dit?

Jeg har tenkt å fly til Paris og så ta tog fra Paris til Bordeaux.
Det går også an å ta tog fra København, men det er noen bytter underveis.
Profile Image
Tack för tipset! Paris är ju aldrig fel, kanske kan stanna där en dag eller två.
Profile Image
Tack för tipset! Paris är ju aldrig fel, kanske kan stanna där en dag eller två.

Akkurat det samme tenker jeg!
Profile Image

Akkurat det samme tenker jeg!

og Norwegian flyver til Paris :-) men så er der ikke plads til mange bøger
Profile Image

Jag har faktiskt inte bokat det än. Var inte helt lätt. Tänkte först att vi kunde åka bil, men är liiiiite långt. :-)
Profile Image

ja da

når det er så tæt på - så vi ses forhåbentlig

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.