corner corner Ska vi byta julklappar i år igen?

Forum | << Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Ska vi byta julklappar i år igen?

Nu är det snart dags igen. Julen närmar sig med stormsteg.

Eftersom ingen annan föreslagit detta ännu så tar jag mig friheten att göra det, som jag brukar. Och jag tycker vi går på tidigare års regler även denna gång.

Alltså:

Alla som vill kan delta och vi organiserar det på samma sätt som tidigare år.
Man kan anmäla sig fram till 1 december (det tror jag kan vara ett lämpligt datum så att alla hinner skicka och få klappar).

HUR?
=> Alla som vill delta anmäler intresse i denna tråd.
=> Jag sätter samman listan allt eftersom, om ni tycker att det är OK? (Jag placerar mig själv överst.)
=> Du ska skicka en klapp till den som kommer efter dig på listan och kommer att få ta emot en från den som står före dig på listan. Sisten skickar en klapp till mig.
=> Var och en har själv ansvar för att skicka PM och be om adressen till den man ska skicka julklapp till.

VAD?
=> Du bestämmer själv vad du vill ge. Det kan vara en bok eller något helt annat. Inget minimivärde! Bestäm själv hur mycket arbete du vill lägga ner på det hela.

VEM?
=> Alla som har lust att vara med kan delta!

Fråga om du undrar över något! Alla förslag till förändringar/förbättringar mottages med tacksamhet!!

Avsikten med detta är INTE att skapa extra arbete eller stress under denna redan arbetsamma tid, utan bara att vi ska sprida glädje och öka gemenskapen.

Välkomna att delta!

Jag fyller på listan eftersom.

1. babelfisk
2. sota48
3. Deepswamp
4. Panzeranzi
5. Haugtussa
5. Jannike
6. elis-fromSweden
7. zimort
8. LESEHEST
9. MLA
10. BAMP
11. stab92
12. sharlan
13. LeishaCamden

Complete Thread

Profile Image
Nu är det snart dags igen. Julen närmar sig med stormsteg.

Eftersom ingen annan föreslagit detta ännu så tar jag mig friheten att göra det, som jag brukar. Och jag tycker vi går på tidigare års regler även denna gång.

Alltså:

Alla som vill kan delta och vi organiserar det på samma sätt som tidigare år.
Man kan anmäla sig fram till 1 december (det tror jag kan vara ett lämpligt datum så att alla hinner skicka och få klappar).

HUR?
=> Alla som vill delta anmäler intresse i denna tråd.
=> Jag sätter samman listan allt eftersom, om ni tycker att det är OK? (Jag placerar mig själv överst.)
=> Du ska skicka en klapp till den som kommer efter dig på listan och kommer att få ta emot en från den som står före dig på listan. Sisten skickar en klapp till mig.
=> Var och en har själv ansvar för att skicka PM och be om adressen till den man ska skicka julklapp till.

VAD?
=> Du bestämmer själv vad du vill ge. Det kan vara en bok eller något helt annat. Inget minimivärde! Bestäm själv hur mycket arbete du vill lägga ner på det hela.

VEM?
=> Alla som har lust att vara med kan delta!

Fråga om du undrar över något! Alla förslag till förändringar/förbättringar mottages med tacksamhet!!

Avsikten med detta är INTE att skapa extra arbete eller stress under denna redan arbetsamma tid, utan bara att vi ska sprida glädje och öka gemenskapen.

Välkomna att delta!

Jag fyller på listan eftersom.

1. babelfisk
2. sota48
3. Deepswamp
4. Panzeranzi
5. Haugtussa
5. Jannike
6. elis-fromSweden
7. zimort
8. LESEHEST
9. MLA
10. BAMP
11. stab92
12. sharlan
13. LeishaCamden

Profile Image
Jeg blir gjerne med!
Profile Image

Gärna

Jag vill vara med!
Profile Image

Jaaaa!!

Bästa på året. Så kul att hitta på julklappar. =)
Profile Image
Dette er alltid kjekt!
Profile Image

Välkomna

allihop!
Profile Image
Veldig hyggelig, dette.
Profile Image
Välkommen du också!
Profile Image
Jag vill gärna delta i år.
Profile Image
Välkommen!
Profile Image
Jeg vil gjerne bli med i år også.
Profile Image

Så gøy!

Jeg er med:)
Profile Image
Välkommen!
Profile Image
Jeg blir gjerne med.
Profile Image
Profile Image
Jag vill gärna vara med!
Profile Image
Självklart! Välkommen!
Profile Image
Jag är gärna med och byter i år igen
Profile Image
Profile Image
Jag vill också vara med! :)
Profile Image

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.