corner corner Bokstråle - "Gutten som lurte Gestapo. Et ukjent kapittel i Milorgs historie" av Harald Utter

Forum | << Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Bokstråle - "Gutten som lurte Gestapo. Et ukjent kapittel i Milorgs historie" av Harald Utter

Har lest boka "Gutten som lurte Gestapo. Et ukjent kapittel i Milorgs historie." av Harald Utter nå. Dette var en velskrevet bok som ga et godt innblikk i Milorgs arbeide under andre verdenskrig. http://www.bookcrossing.com/---/14355997

(Passet jo bra at jeg kjøpte og registrerte boka 8. mai da!)

Noen som vil lese den?

-Graabein
-Nordpirat
-BAMP
-hingrald
-sota48
-GronnLivsstil

Complete Thread

Profile Image
Har lest boka "Gutten som lurte Gestapo. Et ukjent kapittel i Milorgs historie." av Harald Utter nå. Dette var en velskrevet bok som ga et godt innblikk i Milorgs arbeide under andre verdenskrig. http://www.bookcrossing.com/---/14355997

(Passet jo bra at jeg kjøpte og registrerte boka 8. mai da!)

Noen som vil lese den?

-Graabein
-Nordpirat
-BAMP
-hingrald
-sota48
-GronnLivsstil
Profile Image
Hvis ingen er interessert i å lese denne boka kommer jeg til å villslippe den i begynnelsen av neste uke.

Hvis bare en er interessert sender jeg den som RABCK, ellers blir det en bokstråle.
Profile Image
Jeg kan godt tenke meg å lese den, men ikke før til høsten! Så hvis andre vil lese den før meg, er det helt i orden.

Takk for tilbudet, CathrineB!
Profile Image
Jeg kan godt tenke meg å lese den, men ikke før til høsten! Så hvis andre vil lese den før meg, er det helt i orden.

Da venter vi et par dager og ser om det er noen som er interessert i litt lesestoff i sommer før jeg sender den i vei:)
Profile Image
Jag vill gärna läsa den här!
Just nu har jag ganska många böcker jag planerar att läsa ganska snart. Om någon annan vill läsa den före mig går det jättebra, men om det inte blir fler deltagare så kan du skicka den till mig först. Eftersom sota48 inte vill ha den förrän i höst så vet jag ju att jag inte behöver stressa utan kan ta sommaren på mig.
Profile Image
Just nu har jag ganska många böcker jag planerar att läsa ganska snart. Om någon annan vill läsa den före mig går det jättebra, men om det inte blir fler deltagare så kan du skicka den till mig först.

Ok, da venter jeg et par dager før jeg sender boka, og ser om det dukker opp flere interesserte lesere.
Profile Image
En siste sjanse for å melde seg nå om du vil ha boka tilsendt med en gang:)
Profile Image
Nå har jeg lest boka og sender den over til Sverige, slik mange i Milorg også gjorde.
Profile Image
Hej! Jag vill bara skriva ett inlägg och tala om att det inte är jag som slarvat med journalföringen.
Gutten har helt enkelt inte kommit fram till mig än. Jag hoppas att boken bara är försenad. Det skulle göra mig väldigt ledsen om den kom bort.
Profile Image

Hej igen!

Nu hittade jag ett pm från Graabein som bad om min adress.
Jag har skickat min adress i ett pm tillbaka.

Jag fick ditt första pm också och när jag letade i min mejl så hittade jag en kopia av mitt förra pm till dig. Jag svarade alltså på ditt första meddelande också, men jag vet att det händer att de tappas bort. Hoppas det jag skickade nyss kommer fram som det ska. (Kolla skräppost/spambox/ för säkerhets skull annars.)
Profile Image
Oi, oi. jeg trodde du ikke hadde svart, beklager. Nå har jeg fått din adresse, så snart er boka på vei. Egentlig burde boka sendes med kurer langs de gamle fluktrutene over grensen som omtales i boka, men det blir vel posten som fikser det.
Profile Image
Jag vill gärna läsa den !

Det skal du få lov til. Plasserte deg etter Nordpirat, slik at boka slipper alt for mange grensekrysninger.
Profile Image
Hei. Er det fremdeles muligheter for å bli med på denne bokstrålen? :-)
Profile Image
Jag läser den gärna.

Det skal du få lov til.

Forsøker å unngå for mange grensekrysninger for boka, så da sa samler jeg folk etter land på lista.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.