corner corner Bokring - Såningsmannen av Violette Ailhaud

Forum | << Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Bokring - Såningsmannen av Violette Ailhaud

Någon som vill läsa den här fina lilla boken?

http://www.bookcrossing.com/---/12994088

Recension i Svenska Dagbladet:
http://www.sydsvenskan.se/---/en-osannolik-kvinnohistoria

Complete Thread

Profile Image
Det är en personligt dokument från mitten av 1800-talet. Tunn bok på 50 sidor, man läser den i ett nafs och så läser man den en gång till och historien kommer att stanna kvar hos dig resten av livet! =)
Profile Image
Det är en personligt dokument från mitten av 1800-talet. Tunn bok på 50 sidor, man läser den i ett nafs och så läser man den en gång till och historien kommer att stanna kvar hos dig resten av livet! =)

Läser gärna!
Profile Image
Du har så rätt så!
Profile Image

Gärna

!
Profile Image

Kul!

Jag skickar den till k-line inom kort - hoppas fler hoppar på!
Profile Image

Ja tack!

50 sidor, det kan man alltid klara...
Profile Image
50 sidor, det kan man alltid klara...

Eller hur! Jag lägger in dig!
Profile Image
...till k-line!

Vill fler läsa boken är ni välkomna att hoppa på! =)
Profile Image
...till k-line!

Spännande!
Profile Image
...men jag kan inte registrera att den anlänt för det är någon bugg eller någon siffra fel i BCID. Snälla Panzeranzi kan du dubbelkolla de tre första siffrorna i BCID? Eller är det någon som vet hur man hämtar upp en bok om BCID:t strular?
Profile Image
...men jag kan inte registrera att den anlänt för det är någon bugg eller någon siffra fel i BCID. Snälla Panzeranzi kan du dubbelkolla de tre första siffrorna i BCID? Eller är det någon som vet hur man hämtar upp en bok om BCID:t strular?

Jag skickade dig BCID i pm - hoppas det funkar! Har jag skrivit fel - eller otydligt - i boken kanske du kan hjälpa mig att rätta/förtydliga, så inte alla får samma problem?
Profile Image

Jag skickade dig BCID i pm - hoppas det funkar! Har jag skrivit fel - eller otydligt - i boken kanske du kan hjälpa mig att rätta/förtydliga, så inte alla får samma problem?

Toppen, tack! Ja, jag rättar om det är felskrivet.
Profile Image
En siffra var fel, skall jag kladda i boken eller skriva ut en liten etikett och klistra in i boken?
Profile Image
En siffra var fel, skall jag kladda i boken eller skriva ut en liten etikett och klistra in i boken?

Rätta i boken! Tack för hjälpen! =)
Profile Image
Om det inte är för sent så vill jag gärna vara med! Tack för erbjudandet!!
Profile Image
Om det inte är för sent så vill jag gärna vara med! Tack för erbjudandet!!

Ju fler desto roligare! Jag lägger in dig i listan.
Profile Image

Ja tack!

Jag vill gärna vara med!
Profile Image
Kul! Jag lägger in dig i listan!
Profile Image
...till nästa läsare.
Profile Image
,,jag vill gärna läsa den!
Profile Image
,,jag vill gärna läsa den!

Oj, förlåt! Såklart du ska läsa den! =) Lägger in dig i listan!
Profile Image
Jag är också gärna med!
Profile Image
Jag är också gärna med!

Lägger in dig också, två ugglor på en gång! =)
Profile Image

Ruzena

Behöver din adress!
Profile Image
Han är här nu tillsammans med Wisława Szymborska (http://www.bookcrossing.com/journal/12994088/)
Profile Image
Snart är Såningsmannen hos sin sista läsare i listan. Är det någon mer som vill läsa den innan boken ska hem igen?

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.