corner corner Miittiä Kuopioon 21.3. klo 17.30

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Miittiä Kuopioon 21.3. klo 17.30

Kuopiolaisten seuraava miitti Ramin konditoriassa/ kahvilassa Sektorissa ke 21.3. klo 17.30! Tervetuloa mukaan vanhat ja uudet krossaajat :)!

Minulle saapui juuri muhkea kirjalähetys justiina_81:lta, jossa oli kirjoja Himskatille ja Henulle sekä myös Joensuuhun kuriroitavaksi yksi kirja... Tiedän, että ainakin Henulla ja sumakolla on myös minulle tulossa kirjoja.

Complete Thread

Profile Image
Kuopiolaisten seuraava miitti Ramin konditoriassa/ kahvilassa Sektorissa ke 21.3. klo 17.30! Tervetuloa mukaan vanhat ja uudet krossaajat :)!

Minulle saapui juuri muhkea kirjalähetys justiina_81:lta, jossa oli kirjoja Himskatille ja Henulle sekä myös Joensuuhun kuriroitavaksi yksi kirja... Tiedän, että ainakin Henulla ja sumakolla on myös minulle tulossa kirjoja.
Profile Image
Äänestän keskiviikkoa.
Profile Image
Juu täällä olisi siulle muutama kirja :)
Viikolla 12 minulle sopisi paremmin lauantai.
Profile Image

Viikko 12

Keskiviikkona 21.3., kuten yleensäkin arkisin, ehdin keskustaan miittailemaan aikaisintaan klo 17.30. Lauantaina 24.3. minulla on muuta sovittua menoa.
Profile Image
Voipi olla että jää multa tuolla viikolla miitti väliin. Seurailen.
*
Edit: Jää väliin tältä kerralta. Hauskaa miittiä!
Profile Image
Minulle sopinee kumpikin päivä.
Profile Image

24.3?

Laitoin nyt aloitusketjuun tuon päivämäärän, kun se näyttäisi sopivan useammalle. Harmi Oikku, kun et nyt sitten tuona päivänä pääse... Katsotaan vielä tilanteen kehittymistä, eihän tässä vielä tarvitse mitään päättää ja muutoksia voi tulla itse kullekin...
Profile Image

.

No problem jos haluatte mielummin keskiviikkona miittailla, himskatti on jälleen kerran suostunut muuliksi suuntaan ja toiseen tarpeen tullen.
Profile Image

.

Moi, en pääse lauantaina, mutta seurailen, mihin päivään päädytte.
Profile Image
Tuli muuta äkillistä käyntiä huomenna Kuopioon!
En ehdi kahdella viikolla käydä Kuopiossa.

Seurailen sitten tulevia miittejä paremmalla onnella.
Profile Image
Lauantaista en vielä tiedä, voi olla, ettei käy ollenkaan.
Profile Image
Mullekin käy ke paremmin, kun voi tulla suoraan töistä.
Ehkä viitsin käväistä myös la. On aika stressaava aika menossa, joten yleensä laiskottelen viikonloput ;)

Ramin konditoria vai joku muu paikka?
Profile Image
Ramin konditoriassa tuohon aikaan...?
Profile Image
Eli miitti pidetään Ramin konditoriassa Sektorissa ke 21.3. klo 17.30 alkaen! Tervetuloa kaikki vanhat ja uudet krossaajat mukaan :)!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.