corner corner Tampere su 18.3.

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Tampere su 18.3.

Tuun käymään Tampereella. Ennen junan lähtöä ehtisin tapaamaan noin klo 12. Enibadi?

Complete Thread

Profile Image
Tuun käymään Tampereella. Ennen junan lähtöä ehtisin tapaamaan noin klo 12. Enibadi?
Profile Image
Miitissä juteltiin, että voitaisiin tulla tapaamaan sinua isommallakin porukalla. Olisiko tuo klo 12 miittiä ajatellen sopiva aika? Kaipaisitko ruokailua vai kahvittelupaikkaa? Tervetuloa joka tapauksessa, laitoin päivän kalenteriin ja pääsen toivottavasti mukaan. Pikkuisen avoin tuon viikonlopun tilanteeni vielä.
Profile Image
Mä aion ehtiä 14.00 lähtevään junaan ja olis kiva syödä jotain ennen matkaa. Että jos olis joku paikka lähellä rautatieasemaa ja ei tarvi ihan ruokaruokaa, mutta mielellään jotain enemmän kuin ihan pullakahvit. Ymmärtänette, mitä tarkoitan.
Kiva nähdä teitä vanhoja ja uusia tuttuja.
Voin myös kuriroida Ouluun/Raaheen, mutta ei mahdottomia, kun kuitenkin julkisilla.....
Profile Image

Tulossa

Hei jee, mä en oo töissä silloin! :) Tulossa! Tuomista ainakin Kipsulle.
Profile Image

Minullakin on kuriirituomisia sinulle! Iso pino kirjoja myös outa1977:lle sekä vanhat kuriirikirjat kajsa88:lle ja -Kata-lle.
Profile Image

Minullakin on kuriirituomisia sinulle! Iso pino kirjoja myös outa1977:lle sekä vanhat kuriirikirjat kajsa88:lle ja -Kata-lle.

Olen töissä, mutta Lola Robin on ilmeisesti tulossa paikalle niin kirjani voi antaa varmaan hänelle sitten.. :)
Profile Image

Olen töissä, mutta Lola Robin on ilmeisesti tulossa paikalle niin kirjani voi antaa varmaan hänelle sitten.. :)

Kyllä, Lola tulossa paikalle. :)
Profile Image
Ehkä pääsen paikalle. Aamulla menoa, mutta voin ehkä selvitä klo 12 mennessä sieltä.
Profile Image

En pääse

Sunnuntai mene töissä, joten en pääse mukaan. Miittikirja on minulla, saa tulla hakemaan jos joku haluaa... Kun en pääse myöskään seuraavaan normimiittiin.
Profile Image
En taida jaksa ja ehtiä keskustaan montaa kertaa sunnuntaina, joten miitti jäänee väliin.
Profile Image
Minulla tietenkään ei ole mitään tietoa paikoista, eli ehdottakaa te paikalliset jotain. Kuten tuolla aiemmin sanoin, niin mielellään rautatieaseman läheisyydessä (se on toki suhteellinen käsite...). Ja tarjoilujen suhteenkin olen tässä kohdin varsin avarakatseinen.
Profile Image
Sunnuntaina olisi auki Stockmannin yläkerrasta löytyvä Fazerin kahvila, josta saisi kahvin lisäksi ruokaakin:

https://www.fazer.fi/---/fazer-cafe-stockmann-tampere/

Vähän kauempana Tammerkosken rannassa olisi Ravintola Puisto, jossa en ole itse käynyt, sekin näköjään auki jo puolelta päivin:

https://www.raflaamo.fi/---/puisto
Tuolla ilmeisesti erikseen kahvilapuoli ja ravintolapuoli.

Ehdottakaa paikkoja muutkin Tampereen kahvilakulttuuria paremmin tuntevat!

Minulla tietenkään ei ole mitään tietoa paikoista, eli ehdottakaa te paikalliset jotain. Kuten tuolla aiemmin sanoin, niin mielellään rautatieaseman läheisyydessä (se on toki suhteellinen käsite...). Ja tarjoilujen suhteenkin olen tässä kohdin varsin avarakatseinen.
Profile Image

Tulossa

Mukava nähdä taas Tmarju, toivekirjatuomista sinulle.

Stockan yläkerran kahviossa ei ollakaan aikoihin oltu, eikös se olisi tilava ja sopiva tähän? Ja ruokaisampaa tarjoomusta löytynee.

Voin tarvittaessa kuriroida tästä miitistä muutamia kirjoja Helsingin miiteissä käyvien suuntaan ensi viikolla, ei säkkikaupalla tällä kertaa :D.
Profile Image
Minäkin kannatan Stockan kahvilaa.
Profile Image
Eli sopii kyllä.
Profile Image
Toin miittiin neljä kirjaa ja kotona reppua purkaessa sieltä löytyi 8 kirjaa =)
Mietin vaan, että mitenhän tässä taas kävi näin.
Mutta ihana saada toivottua lukemista.
Ensimmäisestä kirjasta luin jo kotimatkalla puolet.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.