corner corner TRE: miitti ma 5.3. klo 17.30 Siilinkarilla

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

TRE: miitti ma 5.3. klo 17.30 Siilinkarilla

Ensi viikolla olisi taas aika pitää miittiä. Kuinka moni olisi tulossa? Onko Metso OK vai ollaanko jossain muualla (missä)?

Miittikirja tyrkättiin minulle viime miitissä, mutta en näillä näkymin ole tulossa. Sen saa halutessaan tulla hakemaan viikonloppuna, jos halutaan että se miitissä on mukana. 😁

Complete Thread

Profile Image
Ensi viikolla olisi taas aika pitää miittiä. Kuinka moni olisi tulossa? Onko Metso OK vai ollaanko jossain muualla (missä)?

Miittikirja tyrkättiin minulle viime miitissä, mutta en näillä näkymin ole tulossa. Sen saa halutessaan tulla hakemaan viikonloppuna, jos halutaan että se miitissä on mukana. 😁
Profile Image
Metso ok, muukin paikka käy.
Myntille tulossa kirja lainaan.
En ole 100% varma onnistuisiko miittikirjan nouto, mutta yritän muistaa/katsotaan.
Profile Image
Metso ok, muukin paikka käy.
Myntille tulossa kirja lainaan.
En ole 100% varma onnistuisiko miittikirjan nouto, mutta yritän muistaa/katsotaan.

Miittailen ensin samana päivänä filkkariasioiden merkeissä, mutta kyllä mä sieltä varmaan tähänkin miittiin kerkiän.
Profile Image
Töissä menee ilta.
Profile Image
Olen puoli kuuteen asti kiinni toisaalla, mutta kuuteen ehtisin paikalle. Itsekkäistä syistä ehdottaisin miittipaikaksi kahvila Siilinkaria, jonne siirtyminen kävisi minulta helpommin. Tulen kyllä sinne Metsoonkin, jos se muille parempi.
Pippikseltä on pino kirjoja yleiseen jakoon, kajsa88:n ja -Kata-n kuriirikirjat minulla vielä myös.
Edit: Appelsiinillekin ois ollut jotain tuotavaa. Ja Outa1977:lle.
Profile Image
Ollaan nyt reissussa ja kotiudutaan sunnuntaina. Maanantain huilaan vielä kotona, ennenkuin alkaa taas arjen kiireet. Mukavaa miittiä. :)
Profile Image
Vietän iltani luovan kirjoittamisen kurssilla. :)
Profile Image
Jos tavataan Siilinkarilla, saatan tulla piipahtaman ennen joogatuntia, mutta varmaankin vasta klo 18 jälkeen. Metsolle en jaksa lähteä hosumaan.
Profile Image

Tulossa

Siilinkari käy minulle ihan hyvin.
Profile Image
pääsen paikalle.
Profile Image
Paikkana Siilinkari näyttää saavan kannatusta, mutta koska ainakin pari pääsee paikalle vasta lähempänä kuutta tai sen jälkeen, olisiko mieltä aloittaa miitti muutenkin vasta kuudelta? Vai meneekö säätämiseksi? Tuli vaan mieleen... Laitoin otsikkoon tuon perinteisen aloitusajan (17.30), mutta sitä voi ihan vapaasti muuttaa jos halutaan. 😊
Profile Image
Tulen Siilinkarille luultavasti minäkin. CatharinaL:n kassiin on tuomista.
Profile Image
Olen näillä näkymin pitkästä aikaa tulossa.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.