corner corner Jyväskylä: nähdäänkö?

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Jyväskylä: nähdäänkö?

Olisiko intoa tapaamiselle tässä lähipäivinä? Olen ensi keskiviikkoon asti täällä ja mielelläni toisin pari kirjaa teille enkä laittaisi mustaan aukkoon, ts. vaihtohyllyyn :)

Complete Thread

Profile Image
Olisiko intoa tapaamiselle tässä lähipäivinä? Olen ensi keskiviikkoon asti täällä ja mielelläni toisin pari kirjaa teille enkä laittaisi mustaan aukkoon, ts. vaihtohyllyyn :)
Profile Image
Vähän olen ollut kipeenä, mut paranemaan päin. Neuvola ois perjantaina. Toivottavasti päästään sinne ettei tarvi perua aikaa.
Profile Image
En pelkää flunssaa, ollaan podettu jo aika hyvin. Ajattelin ehdottaa lauantaipäivää, sopisiko se? Pakkastenkin pitäis vähän hellittää.
Profile Image
Ajan lauantaina Jyväskylän ohi, ja jos satutte miittaamaan silloin, myös minä voisin mahdollisesti käväistä miitissänne (riippuen tietenkin kellonajasta). Seurailen ketjua!
Profile Image
Olen talvilomalla, mutta viikonlopuksi suuntaan takaisin Jyväskylään. Lauantai käy kyllä.
Profile Image
Mihin aikaan Joika olet Jyväskylän seudulla?
Profile Image

Voi itku

Perhepiirissä sattui sairastapaus, joten joudumme siirtämään tai perumaan reissuamme. Joten miitti jääkin nyt minulta kokematta. Voi harmi.
Profile Image
Lauantai käy mullekin. Miten olisi uuden Kulttuurihostelli Localin kahvila? Paikka avattu vastikään Yliopiston kirjastoa vastapäätä entisessä restauroidussa kirjastorakennuksessa. Kahvila avoin kaikille ja sitä on kovasti kehuttu.
http://www.thelocal.fi/kahvila/
Toki kaikki paikat käyvät!
Profile Image
Tuo kahvila kuulostaa mukavalta paikalta. Olisiko kello 14 aikoihin sopiva aika?
Profile Image
Tuo kahvila kuulostaa mukavalta paikalta. Olisiko kello 14 aikoihin sopiva aika?

Klo 14 sopii mainiosti!
Profile Image

Klo 14 sopii mainiosti!

Koitan löytää ajoissa paikalle.
Profile Image
Siis Kauppakadun yläpäässä tiilinen entinen kirjastorakennus Yliopiston kirjastoa vastapäätä. Näkemisiin!
Profile Image
Koitan tulla paikalle.
Profile Image
Kiitos kirjoista, tulihan niitä taas muutama :) Ja todella paljon kiitoksia eijukalle jo etukäteen kun otit kuriirikyytiin kirjan.
Profile Image
Kiitos kaikille! Oli kiva miitti kivassa ympäristössä ja kivoja kirjojakin taas lähti mukaan! Nyt on hyvä syy järjestää itsensä myös Tampereen miittiin. Hyvää kevään odotusta!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.