corner corner Turku: Miitti la 10.3. kävelykadun Espresso House klo 13!

Forum | << Finnish - Suomi | << Parent Thread | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Sopii

Mun aikataulu joustaa tarvittaessa eikä paikallakaan niin väliä. Heitän nyt tähän kuitenkin yhden ehdotuksen: klo 13 ja Carré.

Jotain uusia paikkojakin olisi kyllä kiva testata, ideoita?

Complete Thread

Profile Image
EDIT: Nähdään klo 13 kävelykadun Espresso Housessa (ent. Ruohonjuuren tila, Rennon terassin vieressä)!

Kaikki pois piiloistaan, sanoi Suomi-rockin paras biisikin! Lauantaimiitti kutsuu 10.3., mutta missä ja mihin aikaan? Rohkeasti ehdottelemaan paikkaa ja aikaa!
Profile Image

En pääse

Kyllä nyt on harmillisesti täyteen buukattu kalenteri. :(
Profile Image

Sopii

Mun aikataulu joustaa tarvittaessa eikä paikallakaan niin väliä. Heitän nyt tähän kuitenkin yhden ehdotuksen: klo 13 ja Carré.

Jotain uusia paikkojakin olisi kyllä kiva testata, ideoita?
Profile Image

Sopii

minullekin, kunhan on aikaisintaan klo 13. Olen koittanut miettiä jotain uusia kahvilatyyppisiä paikkoja, muttei tule mieleen muuta kuin Espresso House, joka on kuulemma avannut toisenkin pisteen kävelykadulle (Ruohonjuuren tiloihin ilmeisesti). Onko siellä joku jo ehtinyt käydä?
Profile Image
Ja klo 13 kuulostaa ookoolta, myös myöhemmin käy. Kävelykadun Espresso Housessa en ole vielä käynyt, joten se voisi kiinnostaa.
Profile Image
Tuolloin kuluu muutama tunti lapsen harrastusmenon parissa juuri noihin aikoihin.
Profile Image
Ei ollenkaan huono ehdotus, ainahan voidaan siirtyä johonkin naapuruston muista paikoista, jos se onkin ihan täyteen lyöty.
Profile Image
Jep, nähdään siellä!
Profile Image
Sopii myös minulle.
Profile Image
Sopii. Plan B voi tietysti olla Hansan Espresso House, jos siellä sattuisi olemaan enemmän tilaa... En tiedä yhtään minkä kokoinen tuo uusi paikka on, mutta kohtahan se nähdään!

Ja hei - jos jollain sattuu olemaan pientä ja kevyttä Suomi-aiheista krääsää, joka sopisi & jonka haluaa lahjoittaa Bordeaux'n conventioniin arvontapalkinnoksi, niin mulle saa tuoda. Koitan survoa matkatavaroihini ja toimittaa perille.
Profile Image
Olen kuumeessa, ja olo on sen verran karsea että tämän on pakko olla se kuuluisa miesflunssa. En usko että jaksan vielä huomenna lähteä liikenteeseen, nähdään ensi kerralla.
Profile Image

Mä tuun ja

Otan tuhkakuppeja nuolevan kääpiön mukaan.
Profile Image
Oli mukavaa taas nähdä, vaikka tilat olivatkin harmillisen ahtaat kulkea kärryjen kanssa. Tuhkakuppeja nuoleva kääpiökin veti heti miitin jälkeen niin hirveät paskaraivarit, kun yritin laittaa sitä nukkumaan, että enpä ollut sellaista ennen nähnytkään. Ja onneksi sattui paikalle uusia työkavereita oikein kaksin kappalein, kun mukula huusi räkä poskella. :D Toinen niistä näki mut istumassa Hansan lattialla suurta maailmantuskaa parkuva nappula sylissä... Kas näin teemme hyvän vaikutelman uudessa työpaikassa!
Profile Image
Jotenkin musta tuntuu, että ne vaan ymmärtää sua kahta paremmin, jos oot silmät ristissä töissä, etkä halua lähteä kotiin...

Se olis kuulkaa arkimiitti seuraavaksi, miettikääs jo paikkaa!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.