corner corner Kirjoja saatavilla **Suljettu**

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Kirjoja saatavilla **Suljettu**

Olen tyhjännyt konkreettisia kirjahyllyjäni ja siirtänyt useamman kirjan saatavilla oleviin.
Nyt olisi mahdollisuus toivoa luettavaa, ennen kuin kuskaan kirjoja villisti vapauteen.
Joten, käyppä selaamassa saatavilla olevat( katsothan, että valinta on Hyllyssä) 7 hyllyllistä, josko löydät sieltä jotahin kivaa.
Laita sitten osoitteesi, mahdollinen Smart-postipisteesi ja luurinumerosi minulle. Jotkut näistä kirjoista aika jytkyjä.
Tämä tarjous on nyt voimassa su.25.2.2018.

Kiitos viesteistänne. Alan tänään maanantaina kahlaamaan kirjapusseja läpi. Vielä saapi toivoa :)

Complete Thread

Profile Image
Olen tyhjännyt konkreettisia kirjahyllyjäni ja siirtänyt useamman kirjan saatavilla oleviin.
Nyt olisi mahdollisuus toivoa luettavaa, ennen kuin kuskaan kirjoja villisti vapauteen.
Joten, käyppä selaamassa saatavilla olevat( katsothan, että valinta on Hyllyssä) 7 hyllyllistä, josko löydät sieltä jotahin kivaa.
Laita sitten osoitteesi, mahdollinen Smart-postipisteesi ja luurinumerosi minulle. Jotkut näistä kirjoista aika jytkyjä.
Tämä tarjous on nyt voimassa su.25.2.2018.

Kiitos viesteistänne. Alan tänään maanantaina kahlaamaan kirjapusseja läpi. Vielä saapi toivoa :)
Profile Image
Hei!
Nancy Thayerin Salaisuus vuosien takaa on toivelistallani :) Olisin kiinnostunut siis siitä.
Profile Image
Kirottujen kirjojen kauppias: Marcello Simoni

Laitan yv:nä osoitteeni.
Profile Image
jopa kolme kirjaa:

Elina Halttunen: Syysvieraita
Bruno Vincent: Five Go Gluten Free
Jojo Moyes: Parillisia ja parittomia

Laitan sulle yksityisviestiä.
Profile Image
Kolme nyt alustavasti ainakin. :)

1. Paulo Coelho: Zahir
2. Helen Dunmore: INGO meren kansa
3. Helen Dunmore: INGO vuorovetten vartija

Laitan kanssa yksityisviestiä näistä, mutta myöhemmin, kun tänään on vieraita kylässä.
Profile Image

Kiinnostaisi

Mankell: Tuulten poika kiinnostaisi

Voit laittaa minun puolestani Flower78:n kirjojen kanssa samaan pakettiin, jotta säästät postikuluissa.
Profile Image

Pablo Tusset: Parasta mitä voisarvelle voi tapahtua

Laitan yv:nä yhteystietoja!
Profile Image
Polku pimeään
Suojattomat
Muurien kätköissä
Saaren varjoissa
Piper on the mountain

Miulla ois siullekin kirjoja:D Laitan viestiä...
Profile Image
Jungstedt: Aamun hämärissä

Laitan yv:n.
Profile Image
Lumen taju
Kahta kovemmin
8,99€ (? :))

:)
Profile Image
...näytti olevan tuolla jonkin verran. En nyt osaa yksilöidä sen tarkemmin, kun oli niin monta kiinnostavaa, mutta varmaan Flowerin pakettiin voi laittaa minulle jonkun/joitakin niistä, joita en vielä ole lukenut (muutama näytti jo käyneen minulla). :)
Profile Image
Voisin ottaa tämän, mutta vain, jos se mahtuu jonkun pk-seutulaisen pakettiin :) Kirjaa ei kannata lähettää yksinään, etenkään, jos se on kovakantinen. Flower78, Saka74, Peonio tai Minkula voi varmaan tuoda kirjan miittiin aikanaan. Ja vastaavasti voin myös toimia kimppapaketin vastaanottajana :) Laitan pm:n vähän myöhemmin.
Profile Image

2 kirjaa

Ottaisin mieluusti hyllystäsi nämä:
- oiva paloheimo: tirlittan
- amy tan: ilon ja onnen tarinoita
Laitan pm: n.
Profile Image
siis
- Opettajako muka herrasväkeä
- Tyttökerho
- Liekehtivä Lumi

jos vielä löytyvät vapaana, toimitus varmaan onnistuu kädestä käteen :)?
Profile Image

Hmmm.

Minua kiinnostaisi ihan hirveästi Conversations with the Fat Girl. :)
Profile Image
Kaikki toivotut kirjat ovat löytyneet pienen etsinnän jälkeen. Osalle lähtee tänään postia, jotkut joutuvat odottaan pakettiaan hiukan. En kerta kaikkiaan pysty raahaamaan kaikkia kerralla postitukseen. Mutta ihanaa on saada kirjoja vähemmäksi :) Toivottavasti kaikkien toiveet pääsevät perille :)
Profile Image
Lähetin myös privaviestinä lähetystunnuksen, jonka avulla voipi seurata, milloin paketti haettavissa.
Kiitos ja näkemiin.
Profile Image
Paketti on nyt haettu automaatista, paljon kiitoksia kaikista kirjoista sekä minun että varmasti myös Saka74:n ja Minkulan puolesta (jotka saavat kirjansa, kun nähdään)! Paketoinnissa ei ollut mitään vikaa, paketti tuli hyvin perille, mutta paljon olet kyllä saanut näpertää. :)
Profile Image
Ihanaa, että yksi neljästä paketista on päässyt perille. Kyllä mua hävetti postittaa paketteja, kun olivat, mitä olivat :) En kyllä yhtään ajatellut postitushommia, kun tähän läksin. Sit meinasikin iskeä tenkkapoo. Kovaa väkertämistä niissä oli, kun niitä viime viikolla tein ja olo tuntui silloin jo niin vetämättömältä ja ihmettelin, että ei moista ole aiemmin paketointihommissa tapahtunut.
Viestisi sai ihan kyyneleet silmiini :)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.