corner corner Bc-pöytä geokätköilytapahtumaan Haapajärvelle 7.7.2018

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Bc-pöytä geokätköilytapahtumaan Haapajärvelle 7.7.2018

Viime kesänä Porvoon mega-kätköilytapahtumassa oli bookcrossing-pöytä (jolla Peonio ansiokaasti päivysti). Nyt megaa järjestetään Haapajärvelle la 7.7. ja minä otin vastuun mm. bc-pöydästä. Varoitan jo näin etukäteen, että aion kerätä ko. pöydälle villisti vapautettuja kirjoja siinä touko-kesäkuusta lähtien ;) Sen verran, kun autoon näppärästi mahtuu. Sinne voi tuoda kirjoja myös suoraan tapahtuman aikana - ja hakea, jos haluaa :) Pöydän ääreen voi myös tulla päivystämään, jos intoa riittää!

Kovin montaa ulkomaalaista ei ole vielä ilmoittautunut tapahtumaan kävijäksi, joten tällä hetkellä katselen fyysisesti kevyitä suomenkielisiä kirjoja (lasten ja aikuisten) sillä silmällä.

Tarya ja koivula5 ovat operaatiossa mukana.

https://coord.info/---/GC7HG9W

LISÄYS:
teen jokaiseen kirjaan bc-kirjanmerkin, jossa vähintään nettisivun osoite. Tässäkin voitte olla apuna! Otan vastaan kaikenlaisia ilmaiskirjanmerkkejä, joita voi hyvällä omallatunnolla tuunata :) On luvallista tuunata itsekin!

Complete Thread

Profile Image
Viime kesänä Porvoon mega-kätköilytapahtumassa oli bookcrossing-pöytä (jolla Peonio ansiokaasti päivysti). Nyt megaa järjestetään Haapajärvelle la 7.7. ja minä otin vastuun mm. bc-pöydästä. Varoitan jo näin etukäteen, että aion kerätä ko. pöydälle villisti vapautettuja kirjoja siinä touko-kesäkuusta lähtien ;) Sen verran, kun autoon näppärästi mahtuu. Sinne voi tuoda kirjoja myös suoraan tapahtuman aikana - ja hakea, jos haluaa :) Pöydän ääreen voi myös tulla päivystämään, jos intoa riittää!

Kovin montaa ulkomaalaista ei ole vielä ilmoittautunut tapahtumaan kävijäksi, joten tällä hetkellä katselen fyysisesti kevyitä suomenkielisiä kirjoja (lasten ja aikuisten) sillä silmällä.

Tarya ja koivula5 ovat operaatiossa mukana.

https://coord.info/GC7HG9W

LISÄYS:
teen jokaiseen kirjaan bc-kirjanmerkin, jossa vähintään nettisivun osoite. Tässäkin voitte olla apuna! Otan vastaan kaikenlaisia ilmaiskirjanmerkkejä, joita voi hyvällä omallatunnolla tuunata :) On luvallista tuunata itsekin!
Profile Image
on otettu esille ja siihen alettu tyhjäämään kirjahyllyä luetuista kirjoista :)
Profile Image
Huomiohuomio!

Laitan jokaisen Haapajärvelle menevän kirjan väliin bc-kirjanmerkin, jossa on vähintään nettisivun osoite. Tähän tarvitsen apuanne! Otan vastaan kaikenlaisia ilmaiskirjanmerkkejä, joita voi hyvällä omallatunnolla tuunata. Saa tuunata myös itse ja toimittaa mulle vasta sitten!

Koitan touko-kesäkuussa päästä useampaan miittiin, jottei tarvitse postittaa. Kuriiriakin saa käyttää.
Profile Image
Hei mulla on iso läjä! Oon meinannut heittää roskiin, mut onneksi ovat vielä tallella. Tuunauksen jätän sulle.
Profile Image
Hei mulla on iso läjä! Oon meinannut heittää roskiin, mut onneksi ovat vielä tallella. Tuunauksen jätän sulle.

Mahti homma! (voi kun tähänkin saisi emojeita)
Seuraavalla Hopen keikalla luovutus?
Profile Image
Laitan jokaisen Haapajärvelle menevän kirjan väliin bc-kirjanmerkin, jossa on vähintään nettisivun osoite.

-peukku- :)
Profile Image
En kyllä tiedä miten repeän harrastamaan muuta, kun vastaan ensiavusta, mutta jos ei muuta niin tuon kirjoja ;)
Profile Image
En kyllä tiedä miten repeän harrastamaan muuta, kun vastaan ensiavusta, mutta jos ei muuta niin tuon kirjoja ;)

Vastuuhenkilöt voinee vaeltaa välillä 0:)
Mä vaellan sitten maskotin kanssa ;D
Profile Image
Vastuuhenkilöt voinee vaeltaa välillä 0:)

Joo, näin juuri. Musta vaan tuntuu, että en ole Kalajoesta alkaen ehtinyt pahemmin kätköillä, kun oon vaan hengaillut ea-pisteen lähistöllä. No, puhelin on keksitty, jalat toimii ja autokin on mukana tällä kertaa.
Profile Image
Tapasin tuossa joku aika sitten paikallista kirjakauppiasta, joka olisi valmis vaikkapa esittelemään yrityksensä toimintaa bookcrossareille- tai mitä nyt sitten yhdessä keksittäis. Ja tämä Info Haapajärvi (Jokiseudun kirjapiste ky ) valittiin vuoden 2018 INFO-kirjakaupaksi. Kyseessä on siis palveleva, laadukas kirjakauppa! Geomiittiviikonloppuna täällä on myös teepiknik pe 6.7.(Haapajärvi on teekaupunki) ja Haapajärvi cruising 7.7., joten mukavaa vilskettä ja ohjelmaa on luvassa geomiitin lisäksi!
Profile Image
Tapasin tuossa joku aika sitten paikallista kirjakauppiasta, joka olisi valmis vaikkapa esittelemään yrityksensä toimintaa bookcrossareille- tai mitä nyt sitten yhdessä keksittäis. Ja tämä Info Haapajärvi (Jokiseudun kirjapiste ky ) valittiin vuoden 2018 INFO-kirjakaupaksi. Kyseessä on siis palveleva, laadukas kirjakauppa! Geomiittiviikonloppuna täällä on myös teepiknik pe 6.7.(Haapajärvi on teekaupunki) ja Haapajärvi cruising 7.7., joten mukavaa vilskettä ja ohjelmaa on luvassa geomiitin lisäksi!

No tämäpä on mukavaa :) Itse aion tuonne teepiknikkiin livahtaa, kunhan georakennuseventti on saatu päätökseen... Ovat käsittääkseni samalla paikalla :D
Profile Image
Ilmanmuuta teen juoja teepiknikille! Olin viime vuonnakin menossa sinne, mutta matkalla tuli häly uusista kätköistä muualle. Vähän aikaa vielä jatkoin silloin Haapajärvelle, mutta sitten oli "pakko" kääntyä :)
Profile Image
Kirjakauppias kyseli, että oisko crossareilla jtn toiveita tapahtumaa silmällä pitäen. Ja esim, oisko perjantai vai lauantai parempi järkätä jtn. En osannut sanoa, kun en tiedä kätköilijöiden ohjelmasta tai muustakaan tarkemmin. Raahe-Oulu-crossailijoilta olen kysellyt myös näitä, mutta ketä muita on tulossa. Ja olisko heittää toivomuksia ajasta tai muista jutuista?

Teepiknik on perjantaina:
https://www.facebook.com/---/1815332158476776/
Profile Image

Pe/su ip

Megan ohjelma elää vielä jonkin verran, mutta tässä nykyhetken tilanne:
http://pulltogether.fi/ohjelma/

Pe aamulla megan järjestäjät joutuvat todennäklisimmin kasaamaan ulkoisia puitteita, mutta ip voisi sopia. La on ihan täynnä meille järjestäjille (ainakin kouvula5, StinaP ja minä, todennäköisesti myös taavina kiinni). Sunnuntai iltapäivä saattaisi sopia myös, jollei sinne sitten ilmesty cito-tapahtumaa.

Kuinka moni pääsisi pe ip? Teepiknikillä kun myös ehtisi piipahtaa ennen kuuden eventtiä... Täys kalenteri kyllä, myönnettäköön :)
Profile Image

RE: Pe/su ip

Kuinka moni pääsisi pe ip? Teepiknikillä kun myös ehtisi piipahtaa ennen kuuden eventtiä... Täys kalenteri kyllä, myönnettäköön :)

Luultavasti pääsisin. BC-miitti - Teepiknik - Geomiitti olis aika hyvä järjestys.
Profile Image
Ilmeisesti lupauduin eilen hoitamaan kirjojen välivarastointia eli jos pk-seudun crossareilla on joutilaita kirjoja, jotka voisi viedä heinäkuun alussa Haapajärvelle, ne voi toimittaa tässä kevään ja alkukesän aikana minulle :)

Kävijöitä lienee yhden päivän aikana tuhatkunta, joten kirjoja saa olla paitsi paljon, myös eri genreistä. Lähempänä h-hetkeä voidaan vielä katsoa, onko väkeä tulossa ulkomailta ja mistä maista, niin saadaan heillekin muutama täsmäkirja tyrkylle ;) Paikalliset ts. lähimpänä asuvat crossarit ovat lupautuneet huolehtimaan yli jäävät kirjat eteenpäin.
Profile Image
Ilmeisesti lupauduin eilen hoitamaan kirjojen välivarastointia

Ilmeisesti ;D

Mä koitan laskea montako kaupan kestokassillista mun autoon mahtuu, niitten muitten megatavaroitten lisäksi... Onneksi on farkku! XD
Profile Image
Paljonko tarvitaan? Voisin laminoida ne, ellei haluta muovittomia.
Profile Image
Paljonko tarvitaan? Voisin laminoida ne, ellei haluta muovittomia.

Vaikea arvioida tässä vaiheessa, kune n tiedä paljonko saadaan kirjoja vietyä - mutta hatusta vetäen sata? Mulla on jo joitain, mutta en ole niistä kovin hienoja tuunannut... -.-
Profile Image
Rupean askartelemaan pikkuhiljaa.
Profile Image
Minulta joutaa muutama kovakantinen BC-kirja. Sovitaan myöhemmin kenelle ja miten toimitan. Itse en ole menossa Haapajärvelle:)
Profile Image
Ohjelmaa näyttää tosiaan geokätköilijöillä olevan, ja nähdäkseni teidän perjantain tapahtuma klo 18 alkaen on Reisjärven puolella. Onko kirjakauppamiitille aikaa?
Profile Image
Olen perjantaina 6.7. töissä klo 14 asti. Jos auto olisi pakattuna ja lähtisin suoraan ajelemaan, olisin Haapajärvellä n klo 16. Aiemmin en ainakaan.
Profile Image
Minäkin voisin koukata matkalla Haapajärven kautta perjantaina. Aikaisintaan klo 16 jälkeen ehtisin.
Profile Image
Suomeksi, englanniksi ja muutama ruotsiksi. Askartelin junk journaleihin liian pienistä kappaleista. En ehkä laminoi, jotta ovat ekologisempia.

Milloin ja miten voisin toimittaa? Voisiko käyttää vakiokuriiripistettäni Helsingissä?
Profile Image
Suomeksi, englanniksi ja muutama ruotsiksi. Askartelin junk journaleihin liian pienistä kappaleista. En ehkä laminoi, jotta ovat ekologisempia.

Milloin ja miten voisin toimittaa? Voisiko käyttää vakiokuriiripistettäni Helsingissä?

Mikä on sun vakiokuriiripiste?

Taryan ja duffelin kautta ainakin kulkeutuvat mulle, jos joku saa heille.
Profile Image
Laitoin privaviestinkin tästä, mutta liekö mennyt roskapostikansioon?!
Kyselen vaan, että milloin olisit porvoon kissatalolla viikonloppuna, la tai su? Meillä muutakin asiaa Porvooseen, joten voisin samalla matkalla tuoda kissatalolle Haapajärvelle meneviä kirjoja.
Mikä tahansa viikonloppu sopii minulle 3.6 asti.

Profile Image
Laitoin privaviestinkin tästä, mutta liekö mennyt roskapostikansioon?!
Kyselen vaan, että milloin olisit porvoon kissatalolla viikonloppuna, la tai su? Meillä muutakin asiaa Porvooseen, joten voisin samalla matkalla tuoda kissatalolle Haapajärvelle meneviä kirjoja.
Mikä tahansa viikonloppu sopii minulle 3.6 asti.

Ainakin la 26.5. kun on kissatalon kevätmyyjäiset/25v juhla :)
https://www.facebook.com/---/818983708304834/

Kissatalo on muutenkin auki joka pv klo 18-19 (myös vkl), jolloin voi tuoda kirjat, vaikken siellä itse olisikaan. Ilmoitan muille vapaaehtoisille, että tällainen toimitus saattaa joskus tulla :)
Profile Image
Kiitti! 26.5 tapahtuma kuulostaa kivalta, voipi olla että pistäydymme silloin.
Profile Image
Tiedoksi Delennalle, että vien kirjani la 9.6 kissatalolle. Kassi löytyy sieltä sinun nimellä, ellet satu sitten olemaan paikan päällä:)
Profile Image
Tiedoksi Delennalle, että vien kirjani la 9.6 kissatalolle. Kassi löytyy sieltä sinun nimellä, ellet satu sitten olemaan paikan päällä:)

En ollut, koska tein jo aamuvuoron :) Käyn noukkimassa lähipäivinä, kiitos!
Profile Image
Edellispäivä meni vapautellen :) Laitoin eri laatikoihin suomenkieliset ja vieraskieliset. Täytyy varmaan vielä jakaa toi suomilaatikko - eihän tuota kukaan nosta/kanna! :)
Profile Image

Samma här

Oon jakanu kaupan kestokasseihin; suomi, englanti, lapset&nuoret. Toivon totisesti, että autolla pääsee TOSI lähelle :D
Profile Image

ei pääse...

Delenna... ikävä kyllä ei pääse kentälle autolla... Mietin jos saisin kottikärryt mukaan...
Profile Image
Delenna... ikävä kyllä ei pääse kentälle autolla... Mietin jos saisin kottikärryt mukaan...

Kottikärryille peukku :D
Profile Image

Taitettavat nokkakärryt!
Profile Image

Taitettavat nokkakärryt!

Kestääkö painoa...? (mulla ei kyl ees oo sellasia)
Profile Image

Taitettavat nokkakärryt!

Kolmenkympin halpikset kestää jotain 60-70 kg:n kuorman. Tai jos jostain saatte mitkä tahansa (taittumattomatkin) nokkakärryt niin on nekin helpommat roudata paikalle kuin kottikärryt ;-)
Profile Image

Taitettavat nokkakärryt!

Kolmenkympin halpikset kestää jotain 60-70 kg:n kuorman. Tai jos jostain saatte mitkä tahansa (taittumattomatkin) nokkakärryt niin on nekin helpommat roudata paikalle kuin kottikärryt ;-)

VINKKI: ;)
https://www.k-rauta.fi/---/maitok%C3%A4rryt
Profile Image
Maitokärryt ois kyllä päheet :D
Profile Image
..että teillä on jo kirjoja vähintään riittävästi? Täältä olisi voinut tulla vielä muutama :)
Profile Image
Se määrä vaan näyttää tässä isolta, mutta levitettynä... :)
Profile Image
Ja vaikka kirjoja varmasti jää yli, niitä olisi hyvä olla paljon (iso valikoima), jotta mahdollisimman monelle löytyisi mieleistä luettavaa :)
Profile Image
Kiva, laitan muutaman matkaan :)
Profile Image
Kävin läpi megan osallistujalistaa. Muutama ruotsalainen ja norjalainen porukka on tulossa. Yksi jenkeistä ja yksi itävallasta. Tokihan ei ole sanottua, että oikeasti saapuvat paikalle, mutta jos noille pohjoismaalaisille saisi jokusen omankielisen kirjan tarjolle :) Itselläni oli vain yksi ruotsinkielinen Harry Potter rekattavaksi.

Teen infolappujen lisäksi kirjapinoja varten kieliä erottavat laput. Siis teksti + suomenlippu, ruotsinlippu, englannin lippu, millä voi erottaa kielet toisistaan selkeästi.
Profile Image
Mulla olis pari kirjaa norjaksi, ruotsiksi toki enemmän. Pitääpä etsiä 😉
Profile Image
Kävin läpi megan osallistujalistaa. Muutama ruotsalainen ja norjalainen porukka on tulossa. Yksi jenkeistä ja yksi itävallasta. Tokihan ei ole sanottua, että oikeasti saapuvat paikalle, mutta jos noille pohjoismaalaisille saisi jokusen omankielisen kirjan tarjolle :) Itselläni oli vain yksi ruotsinkielinen Harry Potter rekattavaksi.

Teen infolappujen lisäksi kirjapinoja varten kieliä erottavat laput. Siis teksti + suomenlippu, ruotsinlippu, englannin lippu, millä voi erottaa kielet toisistaan selkeästi.

Hieno homma!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.