corner corner TRE: miitti ti 20.2. klo 17.30 Ståhlbergin kahvilassa Koskikeskuksessa

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

TRE: miitti ti 20.2. klo 17.30 Ståhlbergin kahvilassa Koskikeskuksessa

Miitin aika jälleen ensi viikolla. Keitäs onkaan tulossa paikalle? Ollaanko (vaihteeksi) Metsossa vai jossain muualla? Jos ajattelit vastata "jossain muualla", kerrothan samalla, missä tämä paikka voisi olla. 😉

Minä olen tulossa ja tuotavaakin on ainakin yleiseen jakoon. Kuriroitavia taitaa olla ainakin Em64:lle ja Sii1:lle. Muista en ole varma. Miittikirja on jollain muulla...

EDIT: Ollaan Ståhlbergin kahvilassa, kun sitä ehdotettiin ja kun itsekin muistelen että sinne on mahduttu ihan kivasti ennenkin.

Complete Thread

Profile Image
Miitin aika jälleen ensi viikolla. Keitäs onkaan tulossa paikalle? Ollaanko (vaihteeksi) Metsossa vai jossain muualla? Jos ajattelit vastata "jossain muualla", kerrothan samalla, missä tämä paikka voisi olla. 😉

Minä olen tulossa ja tuotavaakin on ainakin yleiseen jakoon. Kuriroitavia taitaa olla ainakin Em64:lle ja Sii1:lle. Muista en ole varma. Miittikirja on jollain muulla...

EDIT: Ollaan Ståhlbergin kahvilassa, kun sitä ehdotettiin ja kun itsekin muistelen että sinne on mahduttu ihan kivasti ennenkin.
Profile Image

En ole varma

Mulla ois tuomisia Myntille ja Margihille, ja Metso sopii tapaamispaikaksi, mutten vielä ole varma pääsenkö miittiin. Palaan asiaan.
Profile Image
Mulla ois tuomisia Myntille ja Margihille, ja Metso sopii tapaamispaikaksi, mutten vielä ole varma pääsenkö miittiin. Palaan asiaan.

Luultavasti ehdin. Ei nyt ihan 100-prosenttisen varmaa kuitenkaan ole.
Profile Image

Luultavasti ehdin. Ei nyt ihan 100-prosenttisen varmaa kuitenkaan ole.

Ja niin se aikataulu muuttuu. Tulisi vähän liian kiire tänään ehtiä paikalle, joten ensi kerralla sitten ehkä.
Profile Image
Miittikirja on tällä hetkellä minulla, sen lisäksi olisi kuriiripostia seuraaville:
-Kata-, Adepas, Kajsa88, Margih. Pääsettekö paikalle? Valopäälle ja Bookgeolle löytyisi toivelistaluettavaa, ja jemmassa on myös kirja, jonka olivat toivelistalleen laittaneet lii5a, valopää ja outa1977, toivottavasti joku teistä tulee paikalle :)

Metso sopii hyvin, mutta yhtä helppo minun on tulla jonnekin muuallekin, jos joku ilmaisee vaihtoehtoisia toiveita paikan suhteen.
Profile Image

Töissä

En pääse. Tämä talvi/kevät on mulla nyt superkiireistä, kun on työ ja opiskelu päälle.
Profile Image
Onkohan yltiöoptimistista ajatella, että tuohon mennessä olisin lukenut Alastalon salin loppuun? (Olisi sitten lukutuolille tuomisia, eikös me vähän siihen malliin puhuttu :-))

Jos Alastalo on vielä tiistaina kesken, niin sitten en tule. Varaan nimittäin lukemiselle tasaisesti joka ilta aikaa, niin etteivät juoni ja salin kulloinenkin viritystila pääse välissä unohtumaan.
Profile Image

Katsotaan

Sanoisin, että jossain muualla, mutta kun ei ole ehdottaa paikkaa, ehkä en sitten sano. Mutta tuskinpa viitsin jäädä Metsoon enää työpäivän jälkeen, joten luultavasti en tule.
Profile Image

Tulossa

Näyttää siltä, että pääsisin pitkästä aikaa miittiin.
Profile Image

Luultavasti

Tuotavaa yleiseen jakoon on, ei kellekään mitään nimettyä.

Ehdotan samaa paikkaa kuin viimeksi, Koskarin Kahvila Ståhlbergia. Vaikka se on pieni, on siellä yleensä silti ihan hyvin tilaa. Tarjoilut oli myös hyvät ja pöytiä sai yhteen.
Profile Image

En pääse

Jää väliin tällä kertaa
Profile Image

Tulossa

Ehdottaisin paikaksi Runo kahvilaa, mutta kaikki käy. Smabbella taisi olla mulle jotakin, joten jos olet tulossa niin ota mukaan.
Profile Image

RE: Tulossa

Ehdottaisin paikaksi Runo kahvilaa, mutta kaikki käy.

Runo on ihana ja mieluusti mäkin siellä istuisin, mutta se on yleensä ollut liian ahdas ja täynnä meidän tarpeisiin. :(
Profile Image
Juu mietin kyllä että jos tulee enemmän porukkaa niin eihän sinne mahdu.
Profile Image

Tulossa

Näkyy olevan tuotavaa mulle, joten pyrin tulemaan paikalle, Tilanteet elää, joten muutoksia voi tulla, mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että pääsen. Kipsulle olisi yksi rinkikirja tuloillaan.
Profile Image

Pääsen

Näillä näkymin olen tulossa ellei mitään yllättävää ilmene.
Profile Image
Onko paikkaa enään? Koitin etsiä netistä tietoa, mutta en löytänyt. Siellähän on järjestetty Vihtorin kirjamessut, jonne mun on pitänyt edellisvuosina mennä mutta aina jäänyt välistä.

edit. Siis Vihtorin kirjasto ei kahvila
Profile Image
Onko paikkaa enään? Koitin etsiä netistä tietoa, mutta en löytänyt. Siellähän on järjestetty Vihtorin kirjamessut, jonne mun on pitänyt edellisvuosina mennä mutta aina jäänyt välistä.

edit. Siis Vihtorin kirjasto ei kahvila

Ei ole enää - ainakaan siinä muodossa kuin ennen. Bc-hyllykin on ollut jo tovin "telakalla". Ensin se siirrettiin remontin alta pois ja nyt sitä ei ole kuulunut takaisin vaikka olen kysellyt hyllyn perään. Täytyisi taas laittaa viestiä ja kysyä...
Profile Image
Tiistai on se minulle kaikkein huonoin päivä. Tulen nopeasti käymään suoraan toisesta harrastuksesta, Adepasille tuomisia. Klo 17.30 en ihan ehdi, Seuraan keskustelua mihin kahvilaan päädytte.
Profile Image

Tulossa :)

Näillä näkymin pääsen miittiin ja paikaksi käy Metso tai joku muu
Profile Image
minuakin miittiin. Kuriroitavaa on matkassa.
Profile Image
No voi ei, minulla olisi sinulle kuriirikirja.

Hei tamperelaiset, ei kukaan olisi valmis tapaamaan pikaisesti lauantaina tai sunnuntaina jotta saisin kirjani annelikselle?
Profile Image

Tulossa

Profile Image
.... Otsikkoon. Ollaan tuolla Ståhlbergilla kun sitä ehdotettiin ja sinne minunkin muistoni mukaan mahtuu ihan kivasti.

Tulen töistä suoraan joten en ehkä ihan puoli kuudelta ole vielä paikalla kun viideltä vasta pääsen lähtemään.
Profile Image
Olen töissä.
Profile Image

Mukana

Kiva nähdä taas. Toivottavasti mahdutaan, iso sakki näyttää olevan tulossa :)!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.