corner corner Jyväskylä: Vanhan Kirjan Talvi 16.-17.2. - tulkaa kauempaakin!

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Jyväskylä: Vanhan Kirjan Talvi 16.-17.2. - tulkaa kauempaakin!

Eijukan tapasin eilen Joutsassa ja suunnittelimme, että voisimme pitää miitin Jyväskylän Vanhan Kirjan Talven aikaan. Jos pitkämatkalaisia onnistuisimme houkuttelemaan paikalle, niin lauantai voisi olla helpompi. Paikkana todennäköisesti pääkirjasto.

https://vanhankirjantalvi.blogspot.fi/---/ohjelma-lauantaina-822014.html

Onko kiinnostuneita?

Complete Thread

Profile Image
Eijukan tapasin eilen Joutsassa ja suunnittelimme, että voisimme pitää miitin Jyväskylän Vanhan Kirjan Talven aikaan. Jos pitkämatkalaisia onnistuisimme houkuttelemaan paikalle, niin lauantai voisi olla helpompi. Paikkana todennäköisesti pääkirjasto.

Onko kiinnostuneita?
Profile Image
Aina vaan sattuu se elämän tärkein päivä näille miiteille.

Nyt näyttää, että lapsen synttärit.
Viimeksi olin yrittämäs saada töitä haastattelussa.

Hohhoijaa, muuten aina kalenteri tyhjänä. Katotaan nyt miten käy.
Profile Image
pari kirjailijaa kiinnostaisi kovastikin, mutta ei tämä reissu nyt tällä kertaa onnistu.
Profile Image
Lauantai ja päiväsaikaan on paras mahdollinen aika, mutta olen luvannut olla teatteritouhuissa mukana tuolloin. Jos jotain dramaattista tapahtuu sen suhteen, niin palaan asiaan tässä ketjussa.
Profile Image

Onko kiinnostuneita?

Mä olen varmaan paikalla sekä perjantaina kuulemassa ainakin Rosa Liksomin Everstinnaa (just lukemassa kirjaa) kuin myös lauantaina runousaamiaisella (jos jaksan herätä tarpeeksi aikaisin ehtiäkseni peräkylältä)! Perjantain ohjelma kiinnostaa itseäni enemmän, mutta silloin on työteliäitten ihmisten tietysti vaikeampaa päästä paikalle.
Profile Image

Onko kiinnostuneita?

Mä olen varmaan paikalla sekä perjantaina kuulemassa ainakin Rosa Liksomin Everstinnaa (just lukemassa kirjaa) kuin myös lauantaina runousaamiaisella (jos jaksan herätä tarpeeksi aikaisin ehtiäkseni peräkylältä)! Perjantain ohjelma kiinnostaa itseäni enemmän, mutta silloin on työteliäitten ihmisten tietysti vaikeampaa päästä paikalle.

Nähdäänkö runousaamiaisella? Perjantai kiinnostaisi minuakin enemmän, mutta olen kaupungissa vasta klo 18 kieppeillä.
Profile Image
Nähdään vaan! Jos ei mitään erityisestettä ehdi ilmaantua, niin tulen kuulemaan runoja ;-)!
Profile Image
En ole varma pääseekö lauantaina paikalle ollenkaan. Ei ole kyllä nyt mitään tietoa vielä milloin vieraat tulee paikalle.
Profile Image
Mä voisin tulla paikalle perjantainakin. Klo 19 on pienessä salissa Tuppaa ramaseen -monologiesitys, johon ainakin ehtisin.
Profile Image
Turha mun nyt yksin olla perjantaina paikalla.

Eli lauantaina klo 10, vai? En tiedä sitten tulevatko ne lauantaina vai sunnuntaina. Jos lauantaina, niin en sitten tule.
Profile Image
Hei!
Kyllä ainakin minä olen perjantaina varmaan klo 17-20, mutta lauantaina JaatiinaKIN suunnitteli tulevansa runoaamiaiselle, ehkä myös perjantain "Tuppaa ramaseen" monologi-esitykseen pieneen luentosaliin klo 19?
Kirjoja olisi kyllä mulla vapautettavana. Jos ainakin sinne Kansalaisopiston hyllylle mahtuis jokunen.
Profile Image
Perjantaina ehdin klo 18 jälkeen, suuntana pieni luentosali. Lauantaina aloitan klo 10 kahvila Novellista.

Otan jonkun bc-kirjan mukaan.
Profile Image
Eiköhän siellä jossain törmäillä monologien ja runojen seassa!
Profile Image
Tänä päivänä taapero näemmä päätti, että ei sitten nukuta päikkäreitä. En vieläkään tiedä milloin ja keitä tänne on tulossa. Kaikki valmistelut tekemättä. Enpä tiedä jaksanko tulla, vaikka pääsisinkään. Katsoo nyt.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.