corner corner *Arvottu* Helmikuun kirja-arvonta 2018!

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

*Arvottu* Helmikuun kirja-arvonta 2018!

Tammikuun toinen voittokirja oli ilmestynyt postilaatikkooni lauantain iloksi, joten on korkea aika avata helmikuun arvontaketju.

Ilmoittaudu tuttuun tapaan kommentoimalla tähän ketjuun sekä lähettämällä minulle osoitteesi yksityisviestillä. Osallistuesssasi sitoudut lähettämään yhden kirjan voittajalle - tai valevoittajalle, mikäli satut itse olemaan oikea voittaja.

Voittaja tulee saamaan mukavan pinon muiden osallistujien juuri hänelle valitsemia yllätyskirjoja ja saa myös kunnian (=velvollisuuden) järjestää seuraavan kuukauden arvonta.

Arvon voittajan ja valevoittajan ke 28.2. ja lähetän sen jälkeen jokaiselle osallistujalle osoitteen yksityisviestillä. Muistattehan olla onnittelematta voittajaa foorumilla ennen kuin hän itse huomaa voittaneensa. Voiton tullee huomaamaan myös postinkantaja.

Joulukuun arvonnan yhteydessä oli hieman puhetta, kannattaisiko tässäkin ottaa käyttöön synttäriryhmistä tuttu käytäntö, missä järjestäjä pitäisi ns. kirjaa lähetetyistä toivekirjoista. Tällä vältettäisiin se, että voittaja saa toivelistakirjojaan tuplana tai jopa triplana kuten joulukuussa kävi. Aion tätä nyt kokeilla, mutta kokeilu ei sido ketään jatkossa. Tästä tarkemmin voittajan osoitetietojen yhteydessä arvonnan jälkeen, toki asiaa saa kommentoida tähänkin ketjuun vaikkapa ilmoittautuessaan.

Kuu on lyhyt, mutta olkoon voittajan kirjapino muhkea - tervetuloa mukaan kaikki vanhat ja uudet osallistujat!

Osallistujat:

dotdot
slipperbunny
MMer
Koivula5
Margih
Annimanni
toukokuu
taavina
He_Ri
sakirmo
bookwormess
Flower78
pippis

Complete Thread

Profile Image
Tammikuun toinen voittokirja oli ilmestynyt postilaatikkooni lauantain iloksi, joten on korkea aika avata helmikuun arvontaketju.

Ilmoittaudu tuttuun tapaan kommentoimalla tähän ketjuun sekä lähettämällä minulle osoitteesi yksityisviestillä. Osallistuesssasi sitoudut lähettämään yhden kirjan voittajalle - tai valevoittajalle, mikäli satut itse olemaan oikea voittaja.

Voittaja tulee saamaan mukavan pinon muiden osallistujien juuri hänelle valitsemia yllätyskirjoja ja saa myös kunnian (=velvollisuuden) järjestää seuraavan kuukauden arvonta.

Arvon voittajan ja valevoittajan ke 28.2. ja lähetän sen jälkeen jokaiselle osallistujalle osoitteen yksityisviestillä. Muistattehan olla onnittelematta voittajaa foorumilla ennen kuin hän itse huomaa voittaneensa. Voiton tullee huomaamaan myös postinkantaja.

Joulukuun arvonnan yhteydessä oli hieman puhetta, kannattaisiko tässäkin ottaa käyttöön synttäriryhmistä tuttu käytäntö, missä järjestäjä pitäisi ns. kirjaa lähetetyistä toivekirjoista. Tällä vältettäisiin se, että voittaja saa toivelistakirjojaan tuplana tai jopa triplana kuten joulukuussa kävi. Aion tätä nyt kokeilla, mutta kokeilu ei sido ketään jatkossa. Tästä tarkemmin voittajan osoitetietojen yhteydessä arvonnan jälkeen, toki asiaa saa kommentoida tähänkin ketjuun vaikkapa ilmoittautuessaan.

Kuu on lyhyt, mutta olkoon voittajan kirjapino muhkea - tervetuloa mukaan kaikki vanhat ja uudet osallistujat!

Osallistujat:

dotdot
slipperbunny
MMer
Koivula5
Margih
Annimanni
toukokuu
taavina
He_Ri
sakirmo
bookwormess
Flower78
pippis
Profile Image
osoite tulee myös.
Profile Image

Mukana!

Pakkohan sitä on. Osoite on tulossa ja tammikuun kirja on menossa huomenna sitten postiin.
Profile Image

Mukana

Osoite tulossa
Profile Image

Mukana

"Tammikirja" matkalla, joten ilmoittautumaan seuraavaan arvontaan.
Profile Image

Mukaan taas

Laitan viestiä. :)
Profile Image

Mukana!

Nyt kehtaan ilmoittautua, kun sain edellisen voittokirjan toimitettua ;)
Profile Image

Mukaan

kai se on uskallettava taas, toivoen, ettei arpa osu kohdalle...
Laitan osoitteen.
Profile Image

Mukana

Olen vihdoin saanut toimitettua edellisten arvontojen voittokirjat, joten voin taas osallistua. Laitan pm:n myöhemmin.
Profile Image

Mukaan!

Tammikuussa oli vahingossa tauko kun unohdin ilmoittautua - tämä ei toistu ainakaan helmikuussa :)
Profile Image

Eiköhän

tässäkin kuussa taas jotain lähetettävää voittajalle löydy ;)
Profile Image

Mukaan!

Meinasi unohtua...
Profile Image
Jee, jo yksi osallistuja enemmän kuin viime kuussa - vielä mahtuu lisääkin :-)
Profile Image
Hyvää Kalevalan päivää kaikille :-)
Profile Image

Mukaan

nyt kuitenkin. Välillä täytyy tällaisen turvallisuudenhakuisen ihmisenkin ottaa riskejä. ;)

Lähetän osoitteen.
Profile Image

Mukana!

Ihan vaan koska voittajan täytyy saada kunnon kolinaa postiluukusta 😁
Profile Image
Arvonnan suoritti random.org ja arvontanappia painoi kuopukseni. Voittajan osoitetiedot on nyt lähetetty kaikille, ilmoittakaahan, jos viestiä ei kuulu.

Kiitos kaikille osallistujille! Nyt vain odotellaan, kuka onkaan onnellinen voittaja...
Profile Image
No niin, on se uskottava... olevansa voittaja.

Ellen ja rakas vihollinen http://www.bookcrossing.com/---/12790827
Jäätelökauppias http://www.bookcrossing.com/---/14909884
Huone numero 3 http://www.bookcrossing.com/---/14433865
Profile Image
Taitaa olla toinen kerta, kun olen valevoittaja. Kiitokset mielenkiintoisesta kirjasta, Mmer! http://www.bookcrossing.com/---/13871832

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.