corner corner Kansikuvan vaihtaminen

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Kansikuvan vaihtaminen

Klikkasin vahingossa väärää kuvaa rekisteröidessäni kirjaa. "Päivitä kansikuva" -kohdasta luulisi asian korjautuvan, mutta ei vaihdu; mitä pitäisi tehdä?

Complete Thread

Profile Image
Klikkasin vahingossa väärää kuvaa rekisteröidessäni kirjaa. "Päivitä kansikuva" -kohdasta luulisi asian korjautuvan, mutta ei vaihdu; mitä pitäisi tehdä?
Profile Image
Ei tuntunut onnistuvan eilenkään. Uusi kuva kyllä tallentuu, mutta tulee näkyviin vain klikatessa (väärää) kansikuvaa kirjan omasta journalista.
Profile Image
Tänään oli vaihtunut oikeaksi! Meniköhän mokomaan viikko tai viisi päivää, en enää muista.
Profile Image
Ja seuraavana päivänä olikin sitten vaihtunut takaisin vääräksi.
Profile Image
Onpa outoa!
Profile Image
Tuttu ongelma! Onnistuin kastelemaan yhden kirjan ja jouduin heittämään sen pois. Rekisteröin samalle numerolle toisen kirjan. Yritin monena päivänä vaihtaa kansikuvan oikeaksi. Olin jo luovuttanut, kun huomasin noin pari viikkoa tämän jälkeen, että kansikuva oli vaihtunut oikeaksi. En vieläkään ymmärrä mitä tapahtui.
Profile Image
Ongelma on Bookcrossing serverin puolella, jos kirja on ainoa sivustossa, kestää kuvan vaihto kunnes Yhdysvalloissa systeemin päivitys ajetaan, joka ennen oli pari päivän välin mutta nykyään ilmeiesti voi kestää yli viikon. Ardik on nimittäin liian paljon ongelmia löytää sen sähköpostiongelma (eikä vieläkään onnistunut).
Profile Image
Eli jos vaan odottelen, kuva saattaa vaihtua "itsekseen"?
Profile Image
Eli jos vaan odottelen, kuva saattaa vaihtua "itsekseen"?

Mulla on käynyt pari kertaa niin, että olen ladannut puhelimella väärän kuvan ja koittanut vaihtaa sen, mutta mitään ei tapahdu. Sit kun katson saman kirjan tietoja heti perään läppäriltä, niin siinä se kuva onkin jo vaihtunut. Eli todennäköisesti sullakin on tallentunut, mutta päivittyy jostain syystä myöhemmin.
Profile Image
Hmm, koitin taas, ei onnistu. Mutta sitten kokeilin tarjolla ollutta valmista kuvaa - sen sivusto suostuu vaihtamaan! Mutta ei itse skannaamaani. Antaapa sitten olla se - on kuitenkin sama kirja (ja itseasiassa sama kuva), vaikka erikielinen.
Profile Image
Kärsivällisyyttä ;) Minulla on mennyt kuukausikin ennen kuin kuva on vaihtunut. Väärä kuva on siis ollut kirjan kohdalla, mutta kun sen on klikannut isommaksi, tilalle on tullut uusi. Kerran ehdin poistaa cookiet ja selaushistoriat ja muut selvittääkseni, voiko kyse olla siitä, että niihin jonnekin on tallentunut linkki siihen vanhaan kuvaan. Se ei auttanut, mutta oli kova työ muistaa ja palauttaa käyttäjätunnukset kaikille käyttämilleni sivustoille :D En siis suosittele tekemään samaa, kannattaa vain odottaa ;)

Edit 3.2.2018: @MMer: Minulla oli sama juttu, jollakin koneella näkyi uusi kuva ja jollakin vanha, ja siksi ryhdyin noihin tyhjennyspuuhiin. Eivät auttaneet ;) Se kuva vaihtui aikanaan, mutta muutama muu kansikuva on odottanut vaihtumista tai palautumista (osa on vaihtunut vääräksi kuvaksi itsekseen) jo kuukausia.
Profile Image

Tosi outoa

Lisäsin erääseen kirjaan vapautuspaikan kuvaa. Vahingossa se meni kansikuvaksi. Palasin selainhistorialla takaisin ja kansikuva oli oikea. Nyt kirjan kuva on läppärillä aivan oikein, mutta tabletilla selatessa on kansikuvana vapautuspaikka kuva.....

Eli odotellaan rauhassa, saattaa vaihtua itsekseen tai sitten ei...

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.