corner corner Turku: Miitti la 10.2. Cafe Wäinö klo 13!

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Turku: Miitti la 10.2. Cafe Wäinö klo 13!

EDIT: Nähdään Wäinö Aaltosen museon Cafe Wäinössä lauantaina 10.2. klo 13 alkaen!

Se olisi lauantaimiitin paikka! Halutaanko lounasta, kaffetta vai sivistynyttä tissuttelua ja mihin aikaan? Ehdotuksia kehiin!

Complete Thread

Profile Image
EDIT: Nähdään Wäinö Aaltosen museon Cafe Wäinössä lauantaina 10.2. klo 13 alkaen!

Se olisi lauantaimiitin paikka! Halutaanko lounasta, kaffetta vai sivistynyttä tissuttelua ja mihin aikaan? Ehdotuksia kehiin!
Profile Image
Tuon lauantain ohjelma on vielä vähän auki, joten en uskalla varmuudella sanoa olenko tulossa. Käsityöläismuseon kahvila tuli mieleen tässä yhtenä päivänä; onko kukaan käynyt siellä lähiaikoina, kannattaako kokeilla? Itse olen käynyt siellä viimeksi varmaan 20 v sitten :)
Profile Image
Tuon lauantain ohjelma on vielä vähän auki, joten en uskalla varmuudella sanoa olenko tulossa. Käsityöläismuseon kahvila tuli mieleen tässä yhtenä päivänä; onko kukaan käynyt siellä lähiaikoina, kannattaako kokeilla? Itse olen käynyt siellä viimeksi varmaan 20 v sitten :)

Olen käynyt vähän enemmän lähiaikoina, eli pari kolme vuotta sitten :) Mutta ei taida olla auki tähän aikaan vuodesta: http://www.enkelinkisalli.fi/

Palaan omalta osaltani lauantaihin alkuviikosta, kun en nyt muista oliko silloin jotain menoa ja pääsen kotikalenterini ääreen vasta viikonlopun jälkeen.
Profile Image
Mutta ei taida olla auki tähän aikaan vuodesta: http://www.enkelinkisalli.fi/

Ai niin, eipä tietenkään. Turku.fi sivun mukaan museo aukeaa 31.3. Eli katsotaan keväämmällä.

Mä palaan myös tuohon ensi lauantaihin viimeistään alkuviikosta.

Profile Image
Mutta ei taida olla auki tähän aikaan vuodesta: http://www.enkelinkisalli.fi/

Ai niin, eipä tietenkään. Turku.fi sivun mukaan museo aukeaa 31.3. Eli katsotaan keväämmällä.

Mä palaan myös tuohon ensi lauantaihin viimeistään alkuviikosta.

Tuo Käsityöläismuseon kahvila on tosiaankin jossain vaiheessa oiva miitti paikka.Tilaa löytyy ja tarjoilutkin ovat hyviä. Elikä keväällä tai kesällä ihan kannatettava vaihtoehto.
Ja minäpä en taaskaan tiedä 10.2. lauantaista vielä varmuudella.
Palataan asiaan!
Profile Image
Käsityöläismuseon, Qwenselin talon, Halistenkosken ja vaikka Kuralan kylämäen kahvilat ovat kaikki erittäin varteenotettavia, erilaisia miittipaikkoja - kevään tullen. Pidetään mielessä, sillä vaihtelu virkistää!

Mutta mitenkäs tämän miitin paikka sitten, jos kahvilaan halutaan? Sirius, Art (pöytävarauksella..), Tiirikkala, Carre, Pink Vanilla, Elvina, Cafe Wäinö, Turun linnan kahvila, jokumuumikä?
Profile Image
Eli olen tulossa jos muitakin miittaajia löytyy.

Cafe Wäinö voisi olla kiva, ainakin minulla on edellisestä visiitistä toooosi pitkä aika.

Kirjat tulossa sigyn22:lle ja MiuM:lle.
Profile Image

Olin

kahden vaiheilla lähdenkö lauantaina Kemiönsaaren elokuvafestareille, mutta ei siellä nyt näytä olevan mitään ilmiömäisen ihmeellistä nähtävää, joten en jaksa lähteä. Miitti siis sopii ja Cafe Wäinö myös. Se Espresso Housen miittikin taitaa olla vielä pitämättä? Mennään sinnekin joku kerta, jos mahdutaan.

Tampereelta on muuten tuliaisia Piikulle + He_Rille.
Profile Image

Klo 12?

Näyttää siltä, että Cafe Wäinöön mennään! Käykö puolipäivä vai mieluummin vähän myöhemmin?
Profile Image
Wäinö sopii, mutta itselleni sopisi mieluummin vähän myöhemmin, yhdeltä tai puoli kahdelta.
Profile Image
Ei väliä, kaikki ajat käy kun nyt ei ole mitään kummempaa sovittuna.
Profile Image

VS: Klo 12?

Tasan kahdeksitoista en ehdi (mikäli saan raahattua itseni aamupäivän jumppiin), mutta 12:30 käy jo hyvin. Tai vaikka 13 mitä solaria ehdotteli.
Profile Image
Otetaan klo 13, niin ei tule suotta hoppu kellekään!
Profile Image
Futsal vie (taas) koko päivän. Jos jollakulla on mulle kirjoja, joista haluaa nopeasti eroon, sovitaan tapaaminen.
Profile Image
Kontissa on selkeesti päätetty laittaa takahuone tyhjäksi tai saatu iso satsi parempaa kirjaa. Pokkarikoreissa on paljon uudempaa, hyväkuntoista pokkaria ja kovakantisissakin on valikoimaa. Omalla vastuulla hyllyille :D
Profile Image
Auts, pitää varmaan mennä penkomaan...
Profile Image

En pääse

Nauttikaa!
Profile Image
elikä yritän päästä miittiin ,Äiti kotiutuu sairaalareissusta perjantaina ,mutta luulisin ehtiväni klo 13 miittiin,vaikka kävisinkin hänen luonaan sitä ennen.
Profile Image
elikä yritän päästä miittiin ,Äiti kotiutuu sairaalareissusta perjantaina ,mutta luulisin ehtiväni klo 13 miittiin,vaikka kävisinkin hänen luonaan sitä ennen.

Hienoa jos pääset! Tuomisiakin olisi 😊
Profile Image

Hei

Käväisen Turussa, mutten pääse miittiin. Jos jollakulla on jotain "kiireellistä tiiliskiveä" PK-seudulle päin tulossa, niin sen saattaisi voida käydä tiputtamassa ei nyt ihan vastarannalle mutta aika lähelle vielä tuon teidän miittinne jälkeen.
Profile Image
Toivelistakirja sigynille olisi minullakin.
Profile Image

En pääse

Mutta seuraava miittipäivä merkattu jo kalenteriin. :)
Profile Image
Olin aivan unohtanut, että tälle iltapäivälle oli sittenkin jo muuta ohjelmaa, ja ehdin vapauttaa kirjatkin jo, höh.. Toisella kertaa siis!
Profile Image

sori

Unohdin totaalisesti koko miitin eilen, pahoitteluni! Noh, tulipahan siivottua ja tiskattua edes.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.