corner corner Snoop - Oofiri, Tarya, duskiska, Annimanni, Hammu, Vampberry ja MiuM

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Snoop - Oofiri, Tarya, duskiska, Annimanni, Hammu, Vampberry ja MiuM

Olen lukenut kirjaa jo yli puoliväliin ja kurkistin kenellä muulla se on toivelistalla - suomalaiset ovat todella uteliaita tietämään mitä tavarat kertovat ihmisestä, koska täällähän on vaikka ketä tuttuja. Kirja ei ole niin hyvä kuin mitä takakannen perusteella voisi toivoa, mutta tästä voisi tehdä säteen. Ovatko kaikki yllämainitut henkilöt edelleen kiinnostuneita kirjasta ja onko toiveita lukujärjestyksestä? Kannattaa varmaan aloittaa pääkaupunkiseudulta, jossa kirja jo on, ja jossa on useita lukijoita. Ja parempi sanoa suoraan, jos tietää ettei ehdi kirjaa lukea, niin muut eivät joudu odottamaan. Niin, ja saa jonon jatkoksi liittyä vielä nytkin, näillä edellä mainituilla kirja vaan oli jo valmiiksi toivelistalla.
Loppuviikkoon mennessä varmaan jo luettu ja su onkin miitti, jos joku haluaa kirjan jo silloin.

Complete Thread

Profile Image
Olen lukenut kirjaa jo yli puoliväliin ja kurkistin kenellä muulla se on toivelistalla - suomalaiset ovat todella uteliaita tietämään mitä tavarat kertovat ihmisestä, koska täällähän on vaikka ketä tuttuja. Kirja ei ole niin hyvä kuin mitä takakannen perusteella voisi toivoa, mutta tästä voisi tehdä säteen. Ovatko kaikki yllämainitut henkilöt edelleen kiinnostuneita kirjasta ja onko toiveita lukujärjestyksestä? Kannattaa varmaan aloittaa pääkaupunkiseudulta, jossa kirja jo on, ja jossa on useita lukijoita. Ja parempi sanoa suoraan, jos tietää ettei ehdi kirjaa lukea, niin muut eivät joudu odottamaan. Niin, ja saa jonon jatkoksi liittyä vielä nytkin, näillä edellä mainituilla kirja vaan oli jo valmiiksi toivelistalla.
Loppuviikkoon mennessä varmaan jo luettu ja su onkin miitti, jos joku haluaa kirjan jo silloin.
Profile Image
Ei ole väliä järjestyksellä. En yleensä osallistu rinkeihin ja säteisiin, kun en voi muilta kiireiltä antaa mitään takuuta siitä, kauanko kirja viihtyy luonani. Mutta tämän varmaan saa nopeasti luettua, kun siihen paneutuu
Profile Image
Koska MiuM et ole pääkaupunkiseudulta, niin voidaan hyvinkin jättää sut viimeiseksi. Minä en halua kirjaa takaisin, joten katso sitten keitä toivojia kirjalla vielä silloin on, kun olet ehtinyt sen lukea.
Mitenkäs Annimanni ja Oofiri, onko hirveät lukupinot?
Profile Image
Mitenkäs Annimanni ja Oofiri, onko hirveät lukupinot?

Ai onko? :D No, siitä huolimatta voin kyllä tämän nopsasti lukaista.
Profile Image
Eikä minulla ole kiire, joten aloittaakaa vain sieltä pääkaupunkiseudulta.
Profile Image
.. taidan jättää tämän nyt väliin. Minäkin vähän vierastan rinkejä ja säteitä, kun pelkään, että muut joutuvat odottamaan.
Profile Image

Kiinnostaa

Haluaisin kirjan luettavaksi jo pelkkien päiväkirjamerkintöjen perusteella :D

Hoppua ei ole ja kirja vaatisi varmaan postittamista että Tornioon asti päätyisi. Joensuusta saisin sen kuriirilla, mutta kuriroinnin aikataulusta en voi sanoa muuta kuin että se tapahtuisi vuoden sisällä kirjan päätymisestä kuriirille.
Profile Image
Tähän ne tavanomaiset rämpsyt siitä, että kiire ei ole ja lukupinoa riittää. Toisaalta voin kyllä pistää sen päällimmäiseksikin. Olen ollut niin perin passiivinen crossari jo muutaman vuoden, ettei rinkikirjoja ole enää ainuttakaan odottamassa.

Ja hei kaikille, pitkästä aikaa :-)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.