corner corner taavina-miitti Hesassa su 4.2. klo 16.30 Roasberg

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

taavina-miitti Hesassa su 4.2. klo 16.30 Roasberg

Kohta on taas aika minun tulla käymään pääkaupunkiseudulla. Miittiä ehdotan pidettäväksi heti saapumispäivänäni sunnuntaina 4.2.
Minun pitäisi tulla Helsinki-Vantaalle klo 15.15 ja siitä suuntaan Book Swapin kautta Helsingin keskustaan. Mikäs olisi sopiva miittipaikka ja -aika?

Tarya yllytti minua nyt jo avaamaan tämän ketjun lohdutukseksi Kirjakolle, joka ei pääse Kerava-miittiin :)

Complete Thread

Profile Image
Kohta on taas aika minun tulla käymään pääkaupunkiseudulla. Miittiä ehdotan pidettäväksi heti saapumispäivänäni sunnuntaina 4.2.
Minun pitäisi tulla Helsinki-Vantaalle klo 15.15 ja siitä suuntaan Book Swapin kautta Helsingin keskustaan. Mikäs olisi sopiva miittipaikka ja -aika?

Tarya yllytti minua nyt jo avaamaan tämän ketjun lohdutukseksi Kirjakolle, joka ei pääse Kerava-miittiin :)
Profile Image

Tullaan!

Joo, siirsivät Kerava-miitin arkeen 😓😓. Mutta nyt olen lohdutettu.
Profile Image

Minä kans!

Olen tulossa.
Profile Image
pääsenkö
Profile Image
Tämän pitäisi onnistua. Paikkaehdotus Roasberg osoitteessa Mikonkatu 13.
Profile Image
Roasberg kuulostaa hyvältä minun mielestäni.
Profile Image

Päässen

Yritän ainakin.
Profile Image
On tuona päivänä muutakin ohjelmaa, mutta tää näyttäis olevan sopivasti välissä... sumplin :)
Profile Image

Mä tuun

Mulle tukos su yks tärkeä puhelu joten jos sattuu soittaa tuona aikana voin joutua poistuu puhelimeen mut hyvin mahsollista et puhelu tylee muuna aikana
Profile Image
Sen voisi lisätä otsikkoon.
Profile Image
Eihän sitä ole sovittu. Olisiko 16.30 hyvä?
Profile Image
Riippuu ihan siitä kuinka pitkäksi aikaa taavina meinaa jäädä Book Swapiin...
Profile Image
Ja vähän siitäkin, onko lento ajoissa... Yritetään 16.30. Oon tänään kärsinyt pikku kuumeesta ja siksi ollut netistä pois. Huomenna aion olla terve.
Profile Image
Hyvä päätös 😊.
Profile Image
tuli suunnitelmiin muutos. Kirjotin tän jo eilen tänne mut ei viesti tullut läpi jostain syystä
Profile Image
Anna Janssonin Kalpeat ja kuolleet?
Lähtee mukaani vain jos joku heppaa äkkiä.
Profile Image
Lento myöhässä ainakin 25 min, tulen miittiin kun pääsen.
Profile Image
Hyvä, täällä toinen Matti Myöhänen. Niin hieno ilma, että piti ottaa D-vitamiinit talteen. Koira olisi halunnut katsoa ravureita puistossa vielä pidempäänkin. Tai ehkä ennemmin huolehtia että niiden kakat tulee kerättyä talteen.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.