corner corner Tampere: miitti su 4.2 klo 13.30 Kahvila Ståhlberg, Koskikeskus

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Tampere: miitti su 4.2 klo 13.30 Kahvila Ståhlberg, Koskikeskus

Turkulainen saapuu taas kaupunkiin ja pieni miitti olis kiva! Tullaan jo lauantaina, mutta ohjelma on vielä auki ja todennäköisemmin kuitenkin tuo sunnuntai sopii. Onkohan keskustassa/linja-autoaseman lähellä jotain mukavia kahviloita/kuppiloita, jotka on tuolloin auki? Mieluiten joku muu kuin Siilinkari, koska siellä olen niin monta kertaa ollut ja on jopa hyvin mahdollista, että käydään siellä aamiaisella...

Ja kuriroin tietysti Turkuun, huomioon ottaen sen että matkustan ahtaassa Onnibussissa, joten tavaran määrän on syytä pysyä kohtuudessa ;)

Complete Thread

Profile Image
Turkulainen saapuu taas kaupunkiin ja pieni miitti olis kiva! Tullaan jo lauantaina, mutta ohjelma on vielä auki ja todennäköisemmin kuitenkin tuo sunnuntai sopii. Onkohan keskustassa/linja-autoaseman lähellä jotain mukavia kahviloita/kuppiloita, jotka on tuolloin auki? Mieluiten joku muu kuin Siilinkari, koska siellä olen niin monta kertaa ollut ja on jopa hyvin mahdollista, että käydään siellä aamiaisella...

Ja kuriroin tietysti Turkuun, huomioon ottaen sen että matkustan ahtaassa Onnibussissa, joten tavaran määrän on syytä pysyä kohtuudessa ;)
Profile Image
Mie ole tuon sunnuntain töissä, enkä siis pääse paikalle, mutta meidän normimiitti voitaneen silti siirtää sunnuntaille (olisi 5. päivä).

Hämeenkadun ja Koskikadun kulmassa on joku kahvila, jonka nimeä en nyt muista, ja Fazerin kahvila löytyy Hämeensillan toiselta puolelta (keskustorin puolelta). Aukioloaikoja en tiedä.

Kuriroitavaa olisi He_Ri:lle Raisioon, kulkeutuuko sinne?
Profile Image
Kuriroitavaa olisi He_Ri:lle Raisioon, kulkeutuuko sinne?

Juu, He_Rille kuriroituu.
Profile Image
Riippuu muuttoaikatauluista. Koskarin yläkerrassahan on Ståhlberg-kahvila, se ois ainakin lähellä linja-autoasemaa. Se on mun mielestä kivempi kuin alakerran Linkosuo(?).

Itse kuittailen lähempänä, olenko tulossa.
Profile Image
Mielellään tulisin miittiin, mutta saatan olla tuon viikonlopun pois paikkakunnalta. Katsotaan, miten käy.
Profile Image

Tulen

Olisin ehdottanut Koskikeskuksen kahvila Ståhlbergia, mutta Kipsu ehti ensin :) Muukin paikka kyllä käy. Minäkin ajattelisin, että voitaisiin korvata maanantain miitti tällä, kahtena peräkkäisenä päivänä ei ehkä jaksa, ja maanantai 5.2 minulle muutenkin huono päivä. Tervetuloa sakirmolle!
Profile Image
Tulen, jos ei mitään erityistä estettä satu.
Ståhlbergin kahvila käy, se on vain aika pieni.
Profile Image

Editoin

otsikkoon kellonajan ja paikan - Ståhlbergilla en ole koskaan käynyt, joten sopii hyvin, mutta muitakin paikkaehdotuksia ehditään vielä tarpeen mukaan pallotella :)
Profile Image
Aamu menee pikkujouluja kuitatessa ja ilta töissä :) Mukavaa miittiä muille!
Profile Image
En siis pääse.
Profile Image
Auto edelleen korjaamolla.
Profile Image
Olen tuona viikonlopuna Tampereella ja jos tähdet ovat oikeassa asennossa tulen tapaamiseen. Ilmoitan kuitenkin vielä kun aikataulut vähän varmistuu.
Profile Image
Olen tuona viikonlopuna Tampereella ja jos tähdet ovat oikeassa asennossa tulen tapaamiseen. Ilmoitan kuitenkin vielä kun aikataulut vähän varmistuu.

Ja minä olen Jyväskylässä. Minulla on sinulle Everstinna odottamassa. Miten saan sen sinulle toimitettua?
Profile Image

Ja minä olen Jyväskylässä. Minulla on sinulle Everstinna odottamassa. Miten saan sen sinulle toimitettua?

Tuo kirja minulle :) Minä olen menossa miittiin. Toki varmistetaan ensin Aavan tulo myös :)
Profile Image
Olen vielä lauantaina Jyväskylässä käymässä, eli jos ehdit silloin. Sunnuntain ohjelmasta en vielä osaa sanoa.
Profile Image
Olen edelleen tulossa miittiin. Minulla olisi kuriirikirjoja seuraaville: outa1977, kajsa88, -Kata- ja valopää. Pari kirjaa kaipaisi myös Sakirmon kuriirikyytiä Turkuun!
Olisipa hauska nähdä sinuakin pitkästä aikaa, aava!
Profile Image
tuomisia, omia tai kuriroituja, on tulossa seuraaville: outa1977, lukutuoli, LolaRobin, adepas, Smabbe, Margih ja CatharinaL. Jos ja kun kaikki eivät paikalle pääse, niin onnistuuko heille kurirointi siellä Tampereen päässä?
Profile Image
tuomisia, omia tai kuriroituja, on tulossa seuraaville: outa1977, lukutuoli, LolaRobin, adepas, Smabbe, Margih ja CatharinaL. Jos ja kun kaikki eivät paikalle pääse, niin onnistuuko heille kurirointi siellä Tampereen päässä?

Toki voin ottaa kuriirikirjoja jemmaan tulevia miittejä odottelemaan.
Profile Image
Moi tamperelaiset! Olin jo kovasti tulossa miittiin, mutta tulikin reissu viemään tyttären viimeisiä muuttokamoja Savonlinnaan. Kiva jos aava on meitä edustamassa siellä.
Hyvää alkanutta vuotta ja kiinnostavia lukuymhetkiä!
Profile Image

Yritän tulla

Tarkoitus on tulla ainakin käymään miitissä, ellei mitään yllättävää estettä ilmaannu.

Olisiko kellään tarjota suomen-, ruotsin- tai vironkielistä kirjaa, jonka nimi alkaa C-, Q- tai X-kirjaimella? Englantikin voisi kelvata, jos löytyy lastenkirja tai ohut nuortenkirja.

Profile Image
Tarkoitus on tulla ainakin käymään miitissä, ellei mitään yllättävää estettä ilmaannu.

Olisiko kellään tarjota suomen-, ruotsin- tai vironkielistä kirjaa, jonka nimi alkaa C-, Q- tai X-kirjaimella? Englantikin voisi kelvata, jos löytyy lastenkirja tai ohut nuortenkirja.

Veronica Pimenoffin C löytyy TBR-kirjoista:
http://www.bookcrossing.com/---/11108224/ Itselläni lukematta, mutta voisin tuoda pitkäaikaislainaan :)
Profile Image

Veronica Pimenoffin C löytyy TBR-kirjoista:
http://www.bookcrossing.com/---/11108224/ Itselläni lukematta, mutta voisin tuoda pitkäaikaislainaan :)
Kiitos, mutta ei vaikuta oikein minun kirjaltani, varsinkaan kun on vielä tiiliskivi.
Profile Image
Ståhlbergin sisustusta pysähdyn aina ihailemaan, mutta harvemmin olen poikennut sisään.
Profile Image

En pääse

Varmistui, etten tosiaan ole viikonloppuna Tampereella. Hauskaa miittiä teille muille!
Profile Image
Saatan käydä miitissä. Riippuu nyt vähän päivän muusta ohjelmasta.
Profile Image
Saatan käydä miitissä. Riippuu nyt vähän päivän muusta ohjelmasta.

No, en mä nyt oikein kerkiä. Sain aikaiseksi aloittaa vaatekaapin uudelleenorganisoinnin, joten parasta jatkaa niin kauan kun intoa riittää.
Profile Image
Joten pääsen miittiin :)
Profile Image

Mulle tulevat kirjat voi varmaankin antaa taas sinulle? :)
Profile Image

Mulle tulevat kirjat voi varmaankin antaa taas sinulle? :)

Ehdottomasti, tänne vaan. :)
Profile Image

Nähdään

siis sunnuntaina! :)
Profile Image
Olen Ypäjällä käymässä miitin aikaan, joten en ehdi tänne. Mukavaa miittiä kaikille ja tulkaahan vierailijat taas toistekin :)!
Profile Image

Tokkopa

näyttää siltä että selkävaivanen ei pysty tulemaan, paitsi jos tapahtuu ihmeparantuminen.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.