corner corner Kerava-miitti ma 29.1. klo 16 Kulmakonditoriassa

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Kerava-miitti ma 29.1. klo 16 Kulmakonditoriassa

Olisiko kiinnostusta ja ehtisikö joku miittailemaan 29. päivä? Kulmakonditoria olisi varmaan aika itsestäänselvä paikkavalinta (vrt. sen herkut, sijainti lähellä asemaa) ja kahvila on arkisin aukikin klo 21 saakka, joten sen puoleen ei ole kiirettä pois. Jos joku pääsee, mikä kellonaika sopisi? Minulle käy melkein mikä aika vain klo 15 jälkeen.

Otsikkoa muokattu viimeksi 23.1. Lisäsin alkamisajan, koska vastalauseita ei toistaiseksi ole tullut ;)

Complete Thread

Profile Image
Olisiko kiinnostusta ja ehtisikö joku miittailemaan 29. päivä? Kulmakonditoria olisi varmaan aika itsestäänselvä paikkavalinta (vrt. sen herkut, sijainti lähellä asemaa) ja kahvila on arkisin aukikin klo 21 saakka, joten sen puoleen ei ole kiirettä pois. Jos joku pääsee, mikä kellonaika sopisi? Minulle käy melkein mikä aika vain klo 15 jälkeen.

Otsikkoa muokattu viimeksi 23.1. Lisäsin alkamisajan, koska vastalauseita ei toistaiseksi ole tullut ;)
Profile Image
Normimaanantaina olisi ehkä onnistunut mutta tuolloin ei.
Profile Image

mahdollisesti

pääsisin. ja veikkaisin et 16 eteenpäin kaikki ajat käy
Profile Image
mainiosti minulle.
Profile Image
Näyttää siltä, että tästä tulee miitti :) Jos aloitusaika olisi klo 16? Myöhemminkin ehtii mukaan, eiköhän tässäkin miitissä tunti-puolitoista mene ;)

Nimettyjä kirjoja ei nyt taida olla kenellekään, mutta kaipa jotain löytyy muutoin tuotavaksi. Ai niin, justiina_81:lle olisi vielä toinenkin lupailemani kirja Kuopion-viemisiksi.
Profile Image

Palaan

lähemmin pääsenkö.
Profile Image
Profile Image

Hyi teitä

Kerava-miitit ovat ennen olleet aina viikonloppuna, jolloin työn raskaan raatajatkin pääsevät yleensä paikalle.
Profile Image

VS: Hyi teitä

Kirjakko tuutko sä vantaan miittiin jos joskus huutelen kokoon sen viikonloppuna ;) ?
Profile Image

Nnngghhh!

Jos mä saan mieheni skippaamaan treeninsä (ja skippaan ite zumban), niin tokkiisa :) Mutta en pidättäisi hengitystäni tämän suhteen... :(
Profile Image

Osoite

Laitetaanpa tähän vielä varuiksi kahvilan osoite: Kauppakaari 4.
https://www.kulmakonditoria.fi/kahvilat-ja-yhteystiedot.html

Huomiseen!
Profile Image
eli en nyt pääse paikalle, kivaa miittiä teillee muille :)
Profile Image
kumminkaan. Harrastukseen vienti.
Profile Image
Aika kului nopsaan herkkujen äärellä rupatellessa ja samalla aika monta kirjaa vaihtoi kotihyllyään :) Kahvila on niin lähellä asemaa, että ehdin hyvin klo 17.57 nopeaan R-junaan. Pikaista paranemista!
Profile Image
Oli niin rattoisaa rupatella, että jomotuskin vaimeni. Ei aivan niin kivutonta ole enää tai vielä. Otin juuri buranan. On vähän hidasta vielä tämä vasenkätinen kirjoitus, mutta kai sen oppii. Nyt täytyy alkaa perata kirjasaalista. Ei niin pientä miittiä etteikö saalista kertyisi!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.