corner corner Turku: miitti to 25.1. klo 17.00 Kertussa!

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Turku: miitti to 25.1. klo 17.00 Kertussa!

Long time no see, joten kuriroitavia kirjoja on kertynyt pinoon! Sopisiko rouvasväelle miitti viikolla 4? Viikolla?

Complete Thread

Profile Image
Long time no see, joten kuriroitavia kirjoja on kertynyt pinoon! Sopisiko rouvasväelle miitti viikolla 4? Viikolla?
Profile Image
Tai oikeammin sunnuntaina sopisi itselleni (ainakin näillä näkymin). Miten muille kävisi? Arki-illat on itselleni aika mahdottomia...
Profile Image
En ole lainkaan ehtinyt ajatella vielä viikkoa 4, mutta mitään reissua/vieraita ei ainakaan ole tiedossa, joten sunnuntain pitäisi sopia (puolenpäivän jälkeen). Varmaan joku päivä viikollakin, vielä en niistä tohdi sanoa juuta enkä jaata.

Olen muuten helmikuun alussa menossa Tampereelle, joten kohtuullinen määrä tavaraa kuriroituu jos/kun siellä päässä on vastaanottajia.
Profile Image
Mulla taas on viikonloppu tehokkaasti buukattu 😅 Sunnuntain presidentinvaalit vähän hankaloittaa sitäkin päivää, mutta iltapäivän puolella onnistunee kyllä miittaaminen. Tai sitten hoidan kuriroitavat jotenkin jollekin...
Profile Image
Voin myös hoitaa kuriroitavat muulla tavoin, jos miitti arkena sopii paremmin muille.
Profile Image

Vko 4

Ainakin toistaiseksi keskiviikko tai torstai näyttäisivät sopivan.

Kirjoja olisi ainakin seuraaville: MiuM, Sigyn22 (jää toiseen kertaan)
Profile Image

VS: Vko 4

En ole tulossa ,toinen kerta sitten taas
Profile Image
Onko kellään muulla tarvetta saada kirjoja Kymenlaaksoon? Jos, niin voin kasata kimppapaketin. Muussa tapauksessa yksinäinen järkäle suuntaa keskenään kohti postia...
Profile Image
Tulen jos ehdin
Profile Image
Huomasin juuri, että minullakin olisi Sigynille toivekirja. Ajankohdasta sen verran, että viikonloput ovat parempia kuin arki-illat. Tiistait eivät sovi harrastusmenon takia. Jään siis seurailemaan vielä keskustelua.
Profile Image

Ehdottaisin...

... että seuraavassa miitissä sovitaan taas päivämäärät muutamaksi kuukaudeksi eteenpäin (koko vuodelle??) ettei joka kerta tarvitse säätää erikseen.
Profile Image
... että seuraavassa miitissä sovitaan taas päivämäärät muutamaksi kuukaudeksi eteenpäin (koko vuodelle??) ettei joka kerta tarvitse säätää erikseen.

Hyvä idea, jatkuvasta säätämisestä ei tule mitään - tai siis minä en ainakaan joka kuukausi sellaista jaksa ;)

Kukaan ei ole erikseen maininnut etteikö torstai sopisi, ja oliko sunnuntaina muita tulijoita kuin He_Ri + minä + mahd. pippis? Luulen että mulle kävisi nuo molemmat päivät.
Profile Image
Mullekin käy melkeinpä mikä päivä vain tolla viikolla, ainoastaan maanantai-illaksi on jo menoa (tosin sunnuntaina käy vasta kahden jälkeen). Tuomisiakin löytyisi He_Rille.

Muoks. nyt tuli sunnuntai-iltapäivälle muuta menoa, joten todennäköisesti en ehdi silloin miittiin.
Profile Image
En jaksa minäkään säätää tätä yhtään enempää, joten valkkaan kalenterista diktaattorimaisesti miittiajaksi torstain 25.1. ja kellonajaksi perinteisen 17.00. Paikkana toimikoon Kerttu Läntisellä Pitkäkadulla pitkästä aikaa! Sinne ainakin mahtuu, pääsee paikalle sitten enemmän tai vähemmän väkeä :) Ja kyllä, Piiku vei jalat suustani, listataan tuolloin alustavat miittipäivät kuntoon!
Profile Image
Just tuota päivää ja paikkaa meinasin tulla ehdottelemaan :) Nähdään siellä!
Profile Image
Jes, nähdään!
Profile Image
Jos pinoista löytyy jotain Poriin halajavaa, tuokaa miittiin!
Profile Image
Otan jälkikasvun mukaan kaiken uhallakin.
Profile Image
Otan jälkikasvun mukaan kaiken uhallakin.

Voidaan tarvittaessa testata viihdyttyykö sunkin jälkikasvu mun seurasta, vaikka lässyttäviä aikuisiakin olisi paikalla...😒 Terv. nimim. Mikä näitä lapsia ja kissoja vaivaa?
Profile Image
Ehkä joku viikonloppu sitten taas.
Profile Image

En tainnut

vielä ilmoittautua "virallisesti" mutta tulossa olen, vähän pikaisemmalle visiitille mutta kuitenkin. Tuomisena on joku vanha kuriroitava duskiskalle.

Tampereelle meneviä kirjoja voin ottaa muutaman vastaan, mutta jos joku on aikeissa tuoda hankalan kokoisia synttäri- ym. pussukoita, niin tiedoksi vaan että reppuun ei oikein enää sellaisia mahdu ;)
Profile Image
Kaikki pöytään jäänyt paitsi Piikun ruotsinkielinen kirja on pakattu kohti Poria! Tämä tiedoksi, jos haluatte tehdä vapautusilmoituksia.
Profile Image
Kiitos tiedosta!

Mites muuten ne kevään miittipäivät? Voisin laittaa kalenteriin ylös.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.