corner corner Vuoden 2018 synttäriketjun kiitosketju

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Vuoden 2018 synttäriketjun kiitosketju

Tässä ketjussa sankarit voivat kiittää saamistaan lahjoista ja paljastaa muille, mitä paketeista paljastuikaan. :)

Complete Thread

1 2 Next 

Profile Image
Tässä ketjussa sankarit voivat kiittää saamistaan lahjoista ja paljastaa muille, mitä paketeista paljastuikaan. :)
Profile Image
Pääsin viimeinkin avaamaan kasan paketteja, ja onhan tämä nyt kivaa, kun synttärit jatkuu :D

Iso, iso kiitos
MUTTERI kasasta kirjoja (Osui ja upposi! En ole lukenut näistä yhtäkään, mutta jäävät kyllä lukupinoon!), itsetehdystä kortista ja aivan täydellisen värisistä pikkulakoista!
ADEPAS kortista ja aivan erikoisen erityisestä silityskuvasta!
KIRJAKKO JA PÖTKÖTERRIERI pinosta kirjoja ja etikettejä! Henkinen ikä meni vain kymmenellä alakanttiin...
TRAINER65 entuudestaan tuntemattomista suklaista (miten sä onnistuit valkkaamaan mun suosikkimakuja?!) ja uniikeista korviksista! On teillä erikoisen taitava, taiteileva kirjastontäti! Pandauutisia on luettu sivusilmällä koko päivä :D

Menenkin tästä journaloimaan koko pinon ja hillitsemään suklaahammastani...
Profile Image
Herkkupaketti saapui viikonlopuksi! Suklaata, suklaakeksejä ja kahvia, voiko nainen muuta kaivatakaan iltapäivään :)
Profile Image
Paketista paljastui toivelistakirja (kielestä viis, tämä lienee lystiä millä vaan!), kasa herkkuja ja Muppet-lautasliina 😮 Rupeankin googlaamaan mistä näitä saa... Kiitos kun luovuit askarteluhyödykkeestä! Aivan loistava maanantain piristys! Otan samantien vilttini ja luen para sivua...

Älkää oikeasti suotta kukaan pahoitelko lahjojen myöhästymistä! On vain hienoa olla aikuinen, ja saada yllätyksiä miten sattuu 😀 Mähän sanoin, että on aina ollut tylsää saada yhdistettyjä joululahjoja ja kaikki aina samassa läjässä jouluna...
Profile Image
Paketti pönötti miittipöydässä, kiitos molemmille! Kotitoimisto pysyy ainakin vuoden post-it-lapuissa ja korostusväreissä, ja viikonloppuna pitänee lukea sarjiksia suklaan kera. Kiitän kovasti!
Profile Image
Smabbe, kiitos toivelistakirjasta (oliko tämä tarkoituksella rekisteröimätön?), tarroista ja suklaasta!

Ale, kiitos just eikä melkein korviksista 😚 ja ihan selkeästi tyypillisen porilaisesti valikoidusta parkkikiekosta 😒 Mää käynkin kysymässä millä hintaa Puutorilta sais platyja...
Profile Image
Ole hyvä!
En rekisteröinyt kirjaa, kun ajattelin, että voit sen myös pitää itselläsi. Voit rekisteröidä sen sitten itse, kun haluat luopua siitä :) :) :)
Profile Image
Ole hyvä!
En rekisteröinyt kirjaa, kun ajattelin, että voit sen myös pitää itselläsi. Voit rekisteröidä sen sitten itse, kun haluat luopua siitä :) :) :)

Kiitos kovasti! Gardell saattaa kyllä jäädä hyllyyn, herran kynänjälki on riipaisevaa.
Profile Image
Synttärit vassta tulossa, ja eka paketti jo perillä. Kiitos paljon Mutteri! Paketista löytyi ihana vaaleanpunainen silikonivuoka, ( en ole sellaista koskaan kokeillut), ja kolme kirjaa, jotka usko tai älä, sopivat täydellisesti mulle :). Sokerittomat leivonnaiset menevät varmasti kokeiluun,olen jonkun verran tehnyt esim. raakakakkuja, ja koska suuresti ihailen triathlonisteja ja maratoonareita, näihin liittyvät kirjat osuivat nappiin.
Profile Image
Synttärit vassta tulossa, ja eka paketti jo perillä. Kiitos paljon Mutteri! Paketista löytyi ihana vaaleanpunainen silikonivuoka, ( en ole sellaista koskaan kokeillut), ja kolme kirjaa, jotka usko tai älä, sopivat täydellisesti mulle :). Sokerittomat leivonnaiset menevät varmasti kokeiluun,olen jonkun verran tehnyt esim. raakakakkuja, ja koska suuresti ihailen triathlonisteja ja maratoonareita, näihin liittyvät kirjat osuivat nappiin.

Loppuviikosta paketteja olikin useita, kiitos niistä! Eli Kirjakko, teetä erilaisia ja Maisaa ja Kaarinaa, Pikkis,leivontakirja,strösselit ja toffeet (nam), Adelina, muistikirjaa ja pokkaria sekä Snabbe, lisää leivontaohjeita ja Fazeriina-herkkua!
Profile Image

Loppuviikosta paketteja olikin useita, kiitos niistä! Eli Kirjakko, teetä erilaisia ja Maisaa ja Kaarinaa, Pikkis,leivontakirja,strösselit ja toffeet (nam), Adepas, muistikirjaa ja pokkaria sekä Snabbe, lisää leivontaohjeita ja Fazeriina-herkkua!

Lisää paketteja tuli alkuviikosta, mutta nyt vasta ehdin tänne kiittämään. Siis kiitokset Pippis pyyheliinasta, serveteistä ja kakunkoristelu geelistä. Teetäkin taisi olla . Samoin Bookwormessin paketista ilmestyi lisää teetä ja mielenkiintoiselta vaikuttava kirja. Alen paketista heijastin( hyvä kun juuri hukkasin yhden), kirjs js teetä! Teetä mulla nyt ainakin on iltojen iloksi 😀.
Profile Image

Loppuviikosta paketteja olikin useita, kiitos niistä! Eli Kirjakko, teetä erilaisia ja Maisaa ja Kaarinaa, Pikkis,leivontakirja,strösselit ja toffeet (nam), Adepas, muistikirjaa ja pokkaria sekä Snabbe, lisää leivontaohjeita ja Fazeriina-herkkua!

Lisää paketteja tuli alkuviikosta, mutta nyt vasta ehdin tänne kiittämään. Siis kiitokset Pippis pyyheliinasta, serveteistä ja kakunkoristelu geelistä. Teetäkin taisi olla . Samoin Bookwormessin paketista ilmestyi lisää teetä ja mielenkiintoiselta vaikuttava kirja. Alen paketista heijastin( hyvä kun juuri hukkasin yhden), kirjs js teetä! Teetä mulla nyt ainakin on iltojen iloksi 😀.

Pamina, kiitos söpöstä muistikirjasta, kirjanmerkistä ja heijastimesta!

HeRi, etkö saanut mun puhelinnumeroa? Mahdoton paketti, olis tosiaan ollut halvempi automaatin kautta. Harmaata ihanaa sukkalankaa, Novitan ohjelehti, jota mulla ei olekkaan, enkä ole ennen lukenut islantilaista kirjallisuutta joten mielenkiinolla odotan mitä kirja pitää sisällään. Ja suklaa päsee varmaan jo tänäiltana kääreestään :).

Profile Image
Juu, ei tullut numero perille. Mutta ei se mitään, pääasia, että paketti löysi perille.
Profile Image
Kiitos Mutteri muhkeasta kirjapaketista ja kauniista kortista. Yksi kirjoista löytyy jo hyllystä, mutta muut ovat uusia tuttavuuksia. Erityisesti Banana Yoshimoton kirja kiinnostaa.
Profile Image
Ei kai siellä kurkita paketteihin etukäteen?
Profile Image
Ei kai siellä kurkita paketteihin etukäteen?

Oi, pitääkin yrittää muistaa kirjoittaa lähetyksen päälle "Synttäriketju", eihän sitä muuten voi tietää mitä varten se on lähetetty. Minusta on kivaa säästellä niitä itse päivälle. :)
Profile Image
Mie kirjoitin, katsotaan vaikuttaako asiaan...
Vielä kolme vuotta sitten ei kärsivällisyys olisi riittänyt, mutta nyt minusta on selvästi tullut vanha, kun joulupaketitkin avasin jouluna.
Profile Image

Kiitos He_Ri

Sain tänään paketin miitissä kuriiripostina. Kiitos kovasti. Vielä en pakettia avannut, saapi nähdä maltanko odotella syntymäpäivääni asti.
Profile Image
Hain valtavan pakettisi automaatista. Nyt pitäisi pitää näpit erossa siitä vielä vähän aikaa...
Profile Image
Tänään olisin säälinyt posteljoonia, jos tälle alueelle jaettaisiin posti pyöräillen. Kauhia lumimyräkkä ja minulla kolme pakettia laatikossa. Pidän sormeni erossa....mies huolehtii siitä :) Jännää vielä viikko synttäreihin , oi voi!
Profile Image
hain pakettisi postista. Kiitos en avannut, kun oli vahtikoira vieressä. Ai ai kun sormet syyhyäää.....
Profile Image
Oikein osasit katsoa mun lukumieltymyksiä. Tämä vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta, eikä mua haittaa vaikka menisikin ihan ufoksi -[° °]-
Profile Image
Pakettisi saapui perille. Avaus oikeana päivänä. Lapsi kyllä aika tylsistyneenä totesi pakettipinoni nähdessään, että noissa ei ole heille mitään jännitettävää. Ei voi mitään, sankari ainakin jännittää :)
Profile Image

Kiitos Pikkis

Paketti perillä.
Profile Image
Pakettinne ovat perillä.

Mitenköhän se menee siis sunnuntaista alkaen,että onkos vanhin ensin ja nuorin ti. Vai taitaa olla, että vanhin on ti ja nuorin su. Ihan vain tuli mileeni tälläinen asia, kun olemme perä perää jonossa.
Profile Image
Pienenä hippinä tulee käytettyä vallan luonnonkosmetiikkaa, joten tämä paketti osui ja uppos. Ihana!
Profile Image
sain tänään paketin apokalyptikan merkillä varustetun, ei nimeä päällä, mutta viesti kyllä että tästä ryhmästä. No pian se selviää...
Profile Image
Kirjasta, kortista ja ihanista teepusseista!
Profile Image

Oh hoh!

Nyt kyllä yllätitte ja hämmästytitte tämän sankarin oikein kunnolla. Nousin aamulla 4.45 leipomaan pullaa ja kakkua vieraille ja siinä välissä availin paketteja. Meinasi pari peltiä pullaa palaa todella tumman puhuviksi, kun tutkailin lahjoja. Kiitos!

trainer65: Marsha Mehran kirja Ruusuvettä ja lammaspataa, pikku myy päiväkirja vihko, leivontavuokia ja laastareita metallilaatikossa. Mistäs tiesit, että laastareita etsitään aina kuumeisesti meidän apteekkikaapista. Eipä enää. Tuon purkin näkee jokainen. Myöskin kaunis hiihtolatu kortti. Kiitos.

bookwormess: Istvan Örkenyn kirja Minuutti novelleja. http://bookcrossing.com/---/14906556/ En ollut tällaisesta tietoinen, kiinnostava. Mummolle hyvä mummo kortti, juu ei enää kynttilöitä iän mukaan! Kiitos.

Smabbe: pakkaus vihkoja ja hyvä tussikynä. Kaunis kortti . Kiitos.

Pikkis: Mma Ramotswen puuttuva kirja Elämän kirkas keskipäivä http://bookcrossing.com/---/14406831/ ja mahdottoman hyvä päiväkirjavihko. Muumiaiheinen väritettävä kortti (Yrittivät aamupalalla viritellä sanailua, kukas se on äidin rakkain ja saa tuon väirttää.:) ) Kiitos.

Kirjakko: Merette Mazzarellan Först sålde de pianot. http://bookcrossing.com/---/14898306/ Meniskös tämä ehkä laskiaisen numerohaasteeseen. No joka tapauksessa luen mielelläni Mazzarellaa. Koira kortti. (Eilen juuri saatiin 7 kk vanha koira meille.) Kiitos.

He-ri:Hotakaisen Näytän hyvältä ilman paitaa http://bookcrossing.com/---/12926963/ ja nippu vihkoja. O niin kuin onnea kortti. Kiitos.

Adepas: Naomi Novikin kirja Kuninkaan lohikäärme ja muhkea mansikkakakku kortti. Kiitos. Tuon lohikäärme kirjan metsästys minua etenkin hirvitti. No ei enää.

Pippis: Colin Beavan Ekovuosi Manhattanilla. (Ai että olen tätä haikaillut takaisin, kun luovuin aiemmasta liian nopeasti.) , Munron: Dear Life http://bookcrossing.com/---/12807980/ , Paasilinnan : Onnellinen mies, http://bookcrossing.com/---/14896108/ , Andrea Barretin: Ship fever http://bookcrossing.com/---/4112150/ , David B. Epileptikko http://bookcrossing.com/---/14228847/ Tämä kirja taitaa todellakin osua ja upota meidän porukkaan. Ja aivan järkyttävän hirveän iso pino vihkoja, luontokuvakansilla. (että kyllä nyt opinnot sujuu, ei jää vihkoista kiinni), Rooma kalenteri ja kirjoituskyniä. Kortti. Kiitos.

Kuten Pippis totesi, jos ei ole ohjelmaa hiihtolomalle, niin nyt on. No en kyllä heti ehdi kaikkia lukea, mutta kaikki meni lukupinoon.
Profile Image
Löysit joka tapauksessa osuvia lahjoja. Luontoaiheinen kortti ja kaunis rätti (jota ei kyllä raaskisi käyttää). Somia servettejä. Tykkään kovasti värittämisestä, koska en ole oppinut piirtämään. Nyt vaan metsästämään kivoja tusseja ja puuvärejä. Ja Myyrä kirjanmerkki, tykkään paljon sarjasta ja kaiken lisäksi kerään kirjanmerkkejä. Mistä tuli näin jälkeen päin mieleen että olisin voinut mainita toki asiasta profiilissa. Ainiin ja pakketti oli myös nätti ja ihanan värinen!
Profile Image

kiitos ale

Kiitos pakettisi saapui tänään. Kinnusen Neljän tien risteys ja aivan ihana suojelusenkeli heijastin ja kortti. Heijastimia ei ole koskaan liikaa. Olen kuin kävelevä joulukuusi, kun yritän näkyä liikenteessä.
Profile Image
Heijastin, pelletarrat ja -eh- ehkä rumin koskaan näkemäni kirja saapuivat Turkuun! Ei kyllä mitään käryä mitä tältä odottaa, mutta pinoon menee :D
Profile Image
Heijastin, pelletarrat ja -eh- ehkä rumin koskaan näkemäni kirja saapuivat Turkuun! Ei kyllä mitään käryä mitä tältä odottaa, mutta pinoon menee :D

Pimeitä ja hyvinkin outoja novelleja luvassa. 😁😆😉
Profile Image
Sain eilisessä miitissä 4(!) kovaa pakettia. Jo pelkkä pakettien ulkoasu on houkutteleva: käärepaperina on karttoja.☺
Profile Image
Jos tulee itse hakemaan, saa enemmän paketteja...
Ranskan maantiekartasto vuodelta 1999 täytyy hyötykäyttää jotenkin.
Profile Image

Kiitos ale!

Puisesta parkkikiekosta. Päätyy ehkä lasten leikkeihin tai ystävälle, meillä kun ei ole kaaraa. Ja ihana kissakortti!
Profile Image
Ohh ensinnäkin kaunis paketti ja kortti! En ole lukenut kirjaa ja tartun siihen mielenkiinnolla. Pätkis suklaata ja lakua nammm. Ja vielä noi rekkaus tarrat. Mahtaakohan noita vielä saada? En ole ennen nähnyt tuota kuvaa haluan kylläehdottomasti noita lisää! Kiitos vielä!
Profile Image
Kiva kuulla, että lahja oli mieluinen :)! Nuo tarrat on tilattu storesta kauan,
kauan sitten ja olen käyttänyt niitä säästeliäästi. Muutenkin yritän laittaa en-kielisiä tarroja vain en-kielisiin kirjoihin, mutta nyt piti tehdä poikkeus,
kun ei ollut muita, LOL! Mutta en ole käynyt storessa katsomassa, mikä lienee tarjonta tällä hetkellä. Voi olla, ettei niitä enää saa...

Ohh ensinnäkin kaunis paketti ja kortti! En ole lukenut kirjaa ja tartun siihen mielenkiinnolla. Pätkis suklaata ja lakua nammm. Ja vielä noi rekkaus tarrat. Mahtaakohan noita vielä saada? En ole ennen nähnyt tuota kuvaa haluan kylläehdottomasti noita lisää! Kiitos vielä!

Profile Image

Kiitos He_Ri!

Sain tänään miitissä pakettisi. Ja lisää pätkis suklaata oi että. Kynät ja väritysvihko tulevat myös suureen käyttöön. Mukavaa puuhaa lasten kanssa porukalla istua pöydän ääreen ja uppotua värittelemään ja piirtelemään. Ja nätti lintukortti!
Profile Image
Kiva kun viitsit tulla miittiin pikaisesti tuoman oaketin. Mulla on ollut pitkään hyllyssä yksi Sundin kirja. Täytyy ottaa nyt lukuun kun sain toisenkin. Kiitos myös herkullisesta kortista ja tarroista!
Profile Image
Tämä oli hyvä, en ole lukenut vielä kirjaa, mutta ollut lukulistalla jess. Ihanan hellyyttävä kortti. Hieno kirjanmerkki, kokoelma kasvaa. Ja bc tarrat, joita ei voi olla liikaa!
Profile Image
Pakettisi saapui sopivasti juuri tänään. Sen sisältä paljastui pussillinen tölkkinipsuja (kyllä, askartelen niistä edelleen), tarroja, värikkäitä kuumaliimapuikkoja sekä Enni Mustosen kirja Morsiuskesä. En olekaan kyseistä kirjaa lukenut, vaikka Mustonen kuuluu suosikkeihini. Kiitos!

Kiittelen muita pakettien toimittajia sitä mukaa, kun ehdin paketteja availla ja foorumilla vierailen. Ihan parasta saada näin paljon lahjoja ja vielä pitkittää iloa avaamalla niitä vähitellen.👸
Profile Image
Kotimaista sarjakuvaa tupsahti Turkuun kera sangen kiinnostavan mustikka-puolukka-suklaan! Tarrat päätyvät kirjoihin, näille kun löytynee kiinnostuneita jatkolukijoita ja kansista löytyi tieto mistä näitä saa lisää :) Enpä ollut ko. kaupasta koskaan kuullutkaan :o Suurkiitos, tutustun kaikkiin sangen mielelläni!
Profile Image

Kiitos pikkis!

Paketista paljastui rekkaamaton 3 etsivää -kirja, joka päätyi heti nuorisolle. Lisäksi mukana oli teetä. Kiitos.☺
Profile Image

Kiitos adepas!

Availin paketteja lisää ja tästä paketista kuoriutui Eeva Kilven Noidanlukko. En olekaan tainnut Kilpeä aikaisemmin lukea, joten mielenkiinnolla tutustun.
Profile Image
Avasin pakettisi ja niistä paljastui paitsi neljä kirjaa myös ihan oikea kirje! Oikein arvasit, SOS-kirja on perheen nuorisolle tai oikeammin luen sen heille iltasaduksi eli saan itsekin nauttia lapsuuteni kirjoista uudelleen. Isä Camillosta kertovat kirjat ovat ihan itseäni varten. :)
Profile Image
Avasin muhkean pakettisi jo tovi sitten, mutta nyt vasta muistin tulla kiittelemään. Paketista paljastui tuhti määrä luettavaa koko perheelle. Suurin osa kirjoista oli rekkaamattomia, mutta tämä yksi siipalle tarkoitettu oli rekattu:
Ville Kaarnakari: Operaatio Finlandija https://www.bookcrossing.com/---/13798031
Tyttö ilahduttivat Nököhammas ja Hipsuvarvas -kirjat, joita oli koko sarja.
Itselleni löytyi toivelistalukemista ja pojallekin intiaanikirja. Kiitos!
Profile Image
Pakettisi oli aamulla postilaatikossa. Liekö posti tullut illalla tosi myöhään tai sitten aamulla tosi aikaisin... Paketista kuoriutui BC-labeleita ja kirjanmerkkejä sekä askartelutarvikkeita: nauhoja ja tarroja yms. kuvioita. Ja lisäksi tietysti suklaata. Kiitos!
Profile Image
Pippiksen kanssa järjestettiin aamutreffit ja vaihdettiin kirjakasseja. Sain myös kaksi synttäripakettia.

Alen paketista paljastui kaksi toivelistakirjaa yhtentä niteeenä: Christien Neito Pinkertonin salaisuus ja Neiti Lemon erehtyy. Lisäksi mukana oli heijastimia ja kyniä. Kiitos!

Pippiksen paketissa oli kolme rekkaamatonta kirjaa nuorisolle: SOS järjestää kaiken, 3 etsivää ja vihreä aave sekä 3 etsivää ja Pääkallosaari. Lisäksi mukana oli tarroja ja suklaata. Nams!
Profile Image
Hain tänään pakettiautomaatista paketin. En vielä avannut. Kiitos!
Profile Image
Tänään miitissä sain kaksi pakettia. Kiitos molemmille ja kiitos myös Pikkiksen paketin kuriroineelle Lukutuolille.
Paketit avaan vasta oikeana päivänä.
Profile Image

Kiitos Pamina

Sain pakettisi Turun miitissä. Sieltä paljastui toivelistakirjani Rakas Vihtori, lankoja, arpajaispalkintoja sekä BC-tarroja. Palkinnot pääsevät heti käyttöön, kun on kahdet arpajaiset kuukauden sisällä. Kiitos! Niin ja oli myös kiva tavata ihan livenä.
Profile Image

Kiitos Smabbe!

Sain eilen myös sinun pakettisi. Paketissa oli Polvan Olen saanut tarpeekseni rekkaamattomana, punaista lankaa ja suklaata. Seuraavaksi täytyykin ottaa puikoille punasävyiset sukat - olen tehnyt viime aikoina lähinnä harmaita. Kiitos!
Profile Image
He_rin paketti sisälsi hauskan kirjan, tarroja, mustekynän, suklaata, kuvioteippejä, muistilappuja sekä sieniliinan. Kaunis kukkakortti. Kiitos!

Kirjakon paketissa oli Amanda Crossin dekkari , tarroja sekä bookcrossing-postikortti. Kiitos!

Mutterin paketista paljastui Liane Moriartyn sekä Mirja Kuivaniemen kirjat. Lisäksi kasa postikortteja. Ihana on myös tuo onnittelukortti (Martta Wendelin). Kiitos!

Paminan pussukasta tupsahti Hilja Valtosen kirja (toiveistani), kasa postikortteja sekä hienot Postcrossing-postimerkit. Hieno onnittelukortti. Kiitos!

Pikkiksen paketista kuoriutui makeisia ja erikoiskahvia, erilaisia tarroja sekä kuvioteippiä. Ihana Wagner-kortti. Erityiskiitos pienistä bookcrossing-tarroista, joita minulla ei vielä ollutkaan. Kiitos!

Kiitos kaikille ihanista lahjoista!!
Profile Image
Ihanalla Kunnaksen lahjapaperilla päällystetty paketti sisälsi Kari Vaijärven nuorisodekkarin ja hauskoja muffinssivuokia ison paketin. Tulee käyttöön, juu. Juuri laitoin uunin päälle, marjapiirakan meinaan leipasta tänään.
Profile Image

Kiitos Tmarju

Tänään tupsahti paketti sarjakuvia kera nätin kissakortin. Jee, kiitos paljon!
Profile Image
Ihana kahvintuoksu tulvahti paketista jo ennen sen avaamista. Kahvijauhatus Yhdysvaltalaiseen tyyliin on kyllä mielenkiintoinen tuttavuus. Lisäksi paketti sisälsi makeisia (nam) sekä kynttilöitä. Kaunis ruusukortti vielä. Kiitos!
Profile Image
Mahdoton paketti oli automaatissa, onneksi laitoin isännän autolla hakemaan sitä. Kaksi kirjaa, Ihanat kukkaneuleet (kasari henkisiä neukemalleja), Mustan Barbaarin Salil eka salil vika, kaksi herkullisen väristä lankakerää ( harmaa on mun ykkös suosikkiväri, ja hyväon tuo puna-harmaakin, suklaata ja vielä heijastavaa lankaa ensi syksyn lapas neulomuksiin. Kiitos paljon hienoista lahjooista!
Profile Image
Lahjapaketit on vastaanotettu ja avattu. Iso kiitos teille kaikille.
Hyvin olette toiveeni lukeneet =)
Kirjakolta kaksi toivelistakirjaa (Himoshoppaaja tähtien tiellä ja Central Parkin oravat ovat surullisia maanantaisin).
Pikkikseltä hieno itsetehty synttärikortti, toivelistakirja (Salaisuuden kantaja), Pikku Myy -heijastin sekä teetä.
Trainer65:ltä kortin lisäksi toivelistakirja (Hammaskeiju) sekä tummaa suklaata ja vihreää teetä sekä
Mutterilta itsetehty kortti sekä kaksi toivelistakirjaa (Pienten muutosten kauneussalonki ja Tiibetin tyttäret) sekä Nokkonen -kirja (ja kyllä vaan kiinnostaa) ja paketissa mukana jo aiemmin toivomani kirja (Mielensäpahoittaja olympialaisissa).
Eli iso kiitos tässä vaiheessa =)
Profile Image
Tänään saamastani paketista löytyi toivelistakirjan (Nauruun kuolleen miehen tapaus) lisäksi laatusuklaata Lontoosta sekä Kustavista.
Kyllä kelpaa =)
Profile Image
Sain fantasiakirjallisuutta (Unikäärme), jonka lukemista haluaisin enemmänkin harrastaa, mutten oikein osaa etsiä ja teetä, jolle on aina tarve.
Profile Image

Kiitos Pippis

Lahjakassillinen makeisia :) , joista osa ulkomailta tuotuja. Kiva maistella uusia makuja, nam. Lisäksi kivoja kortteja kasa. Kiitos, ihanasta lahjasta.
Profile Image
Synttäripaketti saapui joku aika sitten ja tunnustan, että en ollut aikuinen. Tuoksu houkutteli avaamaan (seli, seli). Paketista putkahti esille useampi saippua ja kirja. Kiitos!!!
Profile Image

Kiitos He_Ri!

Sain yllärikirjojen lisäksi toivomani villasukat (hyvä värivalinta!), keräämäni Tammen kultaisen kirjan (nro 217 Saapasjalkakissa), aina herkullista suklaata (vaikken juuri tätä olekaan maistanut) ja herkutteluhetkeen vaahtokarkkeja. Kyllä synttäreiden vietto on mukavaa!
Profile Image
Kellon ollessa 01.31. avasin ja pakettisi ja rekkasin Kurt Cobain -toivelistakirjan. Koska BC-aika tulee jonkun tunnin jäljessä, on kirjalla nyt eilisen päiväys, mutta ihan oikeasti avasin paketin oikeana päivänä...
Kiitoksia ekasta, huolella pakatusta paketista, josta löytyi myös BC-tarroja ja etiketti. Ja ihana Inge Löök -kortti.
Profile Image
Pääsit yllättämään ihan puskista. Ihmettelin, että mitähän tämä nyt on!
Kiitos kivasta päiväkirjavihkosta ja kahdesta super hyvästä kynästä. Olivat oikein karamellivärejä!
Ja vielä mahtava nainen talousliina unohtui mainita.
Profile Image
Huomasithan kynien "lisäominaisuuden"?
Profile Image
Huomasithan kynien "lisäominaisuuden"?]
Tarkoittanet pyyhittävyyttä. Se on hyvä juttu.
Profile Image
Huomasithan kynien "lisäominaisuuden"?]
Tarkoittanet pyyhittävyyttä. Se on hyvä juttu.

Jepjep! Piti vähän bondeilla ja keksiä jotain erikoisempaa....
Profile Image
Uusia teemakuja, koiramagneetti, koiratiskirätti ja kolme kirjaa; Dog tricks, Lost & Found ja City of Gold and Shadows.
Kaikki tervetulleita, kiitos ja kumarrus! Kiitos myös Annelikselle ja Taryalle, jotka ovat olleet kuriiriketjun osasia.
Profile Image
Tiedätkös kirjakko, Ellis Peters on oikeasti Edith Pargeter...
Profile Image
No en kait tiennyt, kun olen yrittänyt vältellä, etten jäisi koukkuun, kun kirjoja on metritolkulla.
Profile Image

Kiitos

Eilen illalla avasin saamani synttärilahjan. Eli kiitos Pikkikselle lahjasta, joka sisälsi toivelistakirjoja, teetä, saippuan ja kortteja. Toisen saamani lahjan avasin puolivahingossa jo aiemmin. Siitä lahjasta saan kiittää pippistä! Kiitos teille, kun teitte eilisestä päivästä syntymäpäivän ❤️
Profile Image

RE: Kiitos

Muistathan sää sen kortin? 😏
Profile Image
Muistathan sää sen kortin? 😏

Mietin, että minkä kortin. Eilen aamulla näin vaatekaapissa pilkistävän jotain keltaista. Se oli Pippiksen kortin kirjekuori. Aamupullat menikin sitten väärään kurkkuun. Kortissa kun oli vähäpukeisia chippendale-tanssijoita. Miksei kukaan ole kertonut, että nekin pojat vanhenee???
Profile Image

Onnea Ale!

Pakettisi tulee Anneliksen kyydillä. Vähän myöhässä, mutta en ihan viitsinyt postittaa...
Profile Image
Samoin. Kuriiri sattuu kulkemaan juuri sopivasti
Profile Image
Sain Ruokarouvan ja 300 metriä /150 g seitsemää veljestä.
Kiitos kovasti, miellyttävät vastaanottajaa, kuten korttisikin.
Profile Image
...vaan ison kasan postikortteja. Muutama niistä on jollut lähetetty.
Kiitokset Mutterille.
Profile Image
...vaan ison kasan postikortteja. Muutama niistä on jollut lähetetty.
Kiitokset Mutterille.

Siis olenko minä lähettänyt sinulle käytettyjä kortteja? Anteeksi kauheasti.
Profile Image
Tabletti näkyy muuttaneen sanoja, joten viestiä on vaikea ymmärtää. Piti sanoa, että olen niistä jo muutaman lähettänyt etiäpäin. 😊
Profile Image
Eilen tuli lahjoja sekä postitse että kuriirikyydillä. Paketeista kuoriutui toivelistakirjoja, muita ihania kirjoja, saippuoita, suklaalevyjä, huivi, värityskirja, chihuja... KIITOS! Kiitokset myös kuriirina toimineelle Annelisille.
Profile Image

Kiitos Tmarju

Iso kasa luettavaa (toivelistakirjoja) hienossa kangaskassissa. Salmiakkirusinat onkin minulle aivan uusi makuelämys. Kiitos!
Profile Image
Kiitos paketista. Sain suklaata, kirja-aiheisen kortin, lautasliinoja ja huivin, jota aion käyttää tänä kesänä juhlissa. KIITOS!

Profile Image

Bookwormess!

Iso kiitos toivelistakirjasta (Maalattujen luolien maa), suklaasta (se on aina hyvää....) sekä minulle ennalta tuntemattomasta teemausta! Näillä pärjää aika pitkälle!
Profile Image
Posti toi pakettisi jo hyvän aikaa sitten, mutta olen täysin unohtanut kiittää siitä! Siis kiitos (ja anteeksi tämä viive)!
Paketti on jemmassa odottamassa oikeaa päivää. 😊
Profile Image

Kiitos Ale!

Ressu ja kirjakassi pääsevät käyttöön.
Profile Image
Synttärit senkun jatkuu ja sehän on mukavaa jos mikä =)
Kiitos Nopolan Taivaallisesta kassista ja myös siitä kääreenä toimineesta kassista (hyvin olit bongannut lempivärini). Käyttöön tulevat molemmat.
Profile Image
Paketti saapui Poriin. Kiitos suklaasta, aivopähkinöistä ja korteista!
Profile Image
Olin reissussa viime viikon ja tänään hain postit jakelukeskeytyksen ajalta. Paljon tarpeeseen tulevia BC-tarroja ja lappuja, iso KIITOS!
Profile Image
Hain pakettisi itse asiassa jo juhannusaattona, mutta koska en päässyt heti kiittelemään sivuston ongelmien vuoksi, unohtui asia sitten. Mutta nyt sitten sitäkin suuremmat kiitokset! Paketista löytyi Roald Dahlin Taikasormi sekä mm. heijastimia, kaksi avainnauhaa, liimapuikko, tölkkinipsuja ja tietysti poron pipanoita. :D Ja tyttären suureksi riemuksi siellä oli myös pieniä silmiä askarteluun.
Profile Image
Kuriiri toi kauniit villasukat! Kyllä se helle vielä loppuu...
Profile Image
Paketti tuli tänään perille. Sieltä paljastui aina tarpeellinen vihko ja heijastin. Kiitos niistä.

Olen nyt saanut kaikki tämän vuoden lahjat, kiitos kaikille osallistujille.
Profile Image
Harvoin sitä ilahtuu näin paljon kirjasta joka minulla jo on - jossain. Olen etsinyt sitä kesäkuusta lähtien, mutta kirja vaan ei ilmiinny. Eli Doreen Toveyn Pienet siniset kissantassut.
Bonuksena herkullista teetä ja eksoottinen lappalainen shotti, josta en ihan varmaksi tiedä miten sitä käytetään...
Profile Image
Kyllähän bookcrossari toisen tarpeet tuntee!
Shotti on sisäisesti nautittavaksi: sisältää montaa terveellistä ja hyvää tekevää lappilaista yrttiä/kasvia. Rohkeesti vaan maistamaan!
Profile Image
Hirvittävästi etuajassa sain hirvittävästi paketteja. Kaapissa odottaa nyt viisi pakettia synttäreitä, olen edelleen ihan hämilläni siitä määrästä. Kiitos! <3
Profile Image
Kun tulin kotiin, löysin vielä yhden paketoidun kirjan, joten yritän saada sen Peoniolle ennen kuin haet häneltä ne kirjat jotka sinulta varastin. ..
Profile Image
Voi mitä kirjakassistani löysinkään, synttäripaketin! Kiitos! :)

Synttäripäivästä taitaa tänä vuonna tulla erityisen hauska, yleensä kun se on ollut vähän päivä muiden joukossa.
Profile Image
Voi mitä kirjakassistani löysinkään, synttäripaketin! Kiitos! :)

Synttäripäivästä taitaa tänä vuonna tulla erityisen hauska, yleensä kun se on ollut vähän päivä muiden joukossa.

Mukava kuulla, että paketti tuli perille ja useamman kuriirin välityksellä :)! Heille laittelen erityiskiitokset, kun tarjoutui näin oiva tilaisuus saattaa paketti sinulle ja sattuipa nuo kesäpäivätkin juuri sopivasti sinne kotikaupunkiisi .
Profile Image
Pippistä langoista ja suklaasta,
Mutteria Mindfulness-CD:stä ja pyyhkeenpidikkeistä,
He_Riä muistikirjasta, vihkosta, muistilapuista, heijastimesta, kynästä ja karkeista,
Smabbea sarjakuvakirjasta, Pikku Myy -kirjanmerkistä, toffeesta ja Inge Löök -muistilehtiöstä,
Kirjakkoa toivelistakirjasta sekä
Pikkistä toivelistakirjasta ja kirjepaperista.

Lisään linkit kirjoista myöhemmin...

To be continue...

1 2 Next 

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.