corner corner PKS: Vakiomiitti ti 9.1. klo 17 Sokoksella

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

PKS: Vakiomiitti ti 9.1. klo 17 Sokoksella

En ole ihan varma vielä, pääsenkö itse tulemaan (juttukeikka Karjaalla puoliltapäivin ja seuraavana aamuna lähtö reissuun), mutta avaanpa miittiketjun silti :) Toivon kyllä kovasti, että jaksan raahautua paikalle, sillä kuriroitavaa ja muita tuomisia olisi ainakin seuraaville: Kesis, Flower78, justiina_81 ja toukokuu.

Complete Thread

Profile Image
En ole ihan varma vielä, pääsenkö itse tulemaan (juttukeikka Karjaalla puoliltapäivin ja seuraavana aamuna lähtö reissuun), mutta avaanpa miittiketjun silti :) Toivon kyllä kovasti, että jaksan raahautua paikalle, sillä kuriroitavaa ja muita tuomisia olisi ainakin seuraaville: Kesis, Flower78, justiina_81 ja toukokuu.
Profile Image
En pääse miittiin, mutta kirjoja olisi tulossa Annimannille, ButtesChaumontille, Flower78:lle, Kesikselle, Minkulalle, Mutterille ja Ronyalle. Ehkä Anneliksellekin, jos ehdin lukea ko. kirjan. Kunhan selviää, ketkä pääsevät miittiin, ehtisikö joku tavata ja ottaa heidän kirjansa?
Profile Image
Minä olen taas Kaisa-talossa maanantaina 16-18, joten jos kuudelta Taryalle sopii, voin ottaa kuritoitavat vastaan.
Profile Image

Loistavaa!

Kiitos, Annelis!
Profile Image
jos vain jaksan.
Profile Image

Tulossa

miittiin.
Profile Image

Tulossa

Minäkin.
Profile Image
Tulen todennäköisesti paikalle.
Profile Image

Ehkä pääsen

@Saka74: sulle olisi rinkikirja. Oletko aikeissa tulla miittiin?
Profile Image

En pääse

Olen töissä sen verran myöhään. Laitan sulle erpax viestin
Profile Image
Olen menossa Tampereelle 20.1. Jos jollakin on menossa sinne kirjoja, niin saa tuoda miittiin, niin vien. :)
Profile Image
Hei, ihanaa. Mulla olisi kaksi kirjaa, Kipsulle ja Outa1977:lle. Kiitos jo etukäteen.
Profile Image
paikalle. Työvuoroja tehdessä unohdin koko miitin.

Profile Image
ja tuomisia annimannille ja flowerin mukaan varmaan on jotain tampereellekin.
Profile Image
eli jos jollain on joutilaana ja raskitte luopua kirjoista joissa on tietoa koirien käyttäytymisestä yms. En tiedä onko kirjoitettu kirjoja rescue eli tälläisistä löytökoirista selliaiset kirjat kelpaa myös :)
Profile Image
Näemme Saka74:n kanssa melko tod.näk. loppuviikosta. Jos jollain harvemmin miitteihin pääsevällä olisi hänelle jotain, voin ottaa sillä riskillä, että toimitus viivästyy... :)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.