corner corner Kuriiriketju 2018

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Kuriiriketju 2018

Kun kirjat ovat liian painavia ja bussiliput halpoja, kuriiri on kaikkien crossaajien sankari!

Ilmoittaudu tähän ketjuun jos olet vailla kuriiria tai tarjoudut kuriiriksi!

Laita viestisi otsikkoon, mitä väliä ja mitä ajankohtaa tarjouksesi/pyyntösi koskee.

Complete Thread

Profile Image
Kun kirjat ovat liian painavia ja bussiliput halpoja, kuriiri on kaikkien crossaajien sankari!

Ilmoittaudu tähän ketjuun jos olet vailla kuriiria tai tarjoudut kuriiriksi!

Laita viestisi otsikkoon, mitä väliä ja mitä ajankohtaa tarjouksesi/pyyntösi koskee.
Profile Image
Möhkökirja haluaa Ratinan maisemiin, mutta kiire ei ole!

Vuoden 2017 kuriiriketjuun jäi vielä muitakin avoimia kuriiritarjouksia/etsintöjä, joten tsekkaa myös viime vuoden ketju täältä: http://www.bookcrossing.com/---/537700
Profile Image
Minä myös kaipaisin kuriiria Turusta Tampereelle.
Profile Image
näillä näkymin ollaan menossa helmikuun aikana äitini luokse käymään Savon sydämeen. Jos tarvitset kuriiria niin laitapa viestiä. Täällä päässä tavoitteena käydä sekä tammi että helmikuun miitissä.
Profile Image
Olen menossa Tampereelle 20.1. Kirjoja kulkeutuu mukanani molempiin suuntiin. Laita yksityisviestiä, jos on tarvetta kuriroinnille.
Profile Image
Kulkeutuisikohan pk-seudun kautta Turkuun pippikselle kassillinen jollain aikataululla, anyone? :)
Profile Image
Saan kirjat Hesaan, mutta täältä Turkuun jää jonkun muun hoidettavaksi. Voi mennä helmikuulle tai mahdollisesti aikaisintaan lauantaille 27.1.
Profile Image
Saan kirjat Hesaan, mutta täältä Turkuun jää jonkun muun hoidettavaksi. Voi mennä helmikuulle tai mahdollisesti aikaisintaan lauantaille 27.1.

Kirjoilla ei ole mikään kiire, mutta jos tällaisen mutkan kautta kulkeutuvat kohti Turkua, niin kiitos jo etukäteen dotdot! Eiköhän täältä joku käänny Helsingissä jossain vaiheessa...
Profile Image

Kirjoilla ei ole mikään kiire, mutta jos tällaisen mutkan kautta kulkeutuvat kohti Turkua, niin kiitos jo etukäteen dotdot! Eiköhän täältä joku käänny Helsingissä jossain vaiheessa...

Haen siis kirjalastin Lahdesta ja tuon Helsinkiin. Sitten pippis järjestää kuriirin Helsingistä Turkuun, eikö niin?
Profile Image
Kohtuullinen kirjamäärä kulkeutuu puolin ja toisin helmikuun alussa.
Profile Image
Tulen Paviljonkiin 25.-26.1. Turkuun matkaan lähiaikoina, joten jos on kuriroitavaa Poriin tai Turkuun, maltillinen määrä mahtuu mukaan.
Profile Image
Olen matkaamassa junalla 24.2. kotipuoleen hiihtolomaksi. Vaihdan junaa Tikkurilassa ja olen siellä aikataulun mukaan 13.20-13.35 välisen ajan. Voin viedä Tampereelta pääkaupunkiseudulle kirjoja, jos joku pääsee hakemaan ne Tikkurilan asemalta sinä aikana kun siellä olen. 😁 Imatralle kulkeutuu ilman kiirettä.
Voin toki tuoda kirjoja myös Tampereelle pääkaupunkiseudulta jos joku ehtii vastaavasti ne tuomaan Tikkurilaan. 😉
Takaisinpäin olen tulossa pe 2.3. mutta aikataulut on vielä täysin auki. Näillä näkymin yksi pysähdys on Kouvolassa, mutta muusta ei vielä ole tietoa. Alustavasti kuitenkin kuririointi onnistuu myös paluumatkalla ilta-aikaan painottuen.

Niin, kannattaa laittaa myös yv:tä koska en välttämättä muista täältä katsoa, onko joku kuriiria vailla. 😆
Profile Image
Jos en ole hiihtelemässä 24.2, voisin pistäytyä tikkurilassa ja tuoda sinulle kirjan lukutuolille. Laitan PM:n.
Profile Image
Jos en ole hiihtelemässä 24.2, voisin pistäytyä tikkurilassa ja tuoda sinulle kirjan lukutuolille. Laitan PM:n.

Selvä homma. Palataan asiaan lähempänä. 😊
Profile Image
Hiihtolomalla (viikko 8) suuntaan pääkaupunkiseudulle, ks. erillinen miittiketju. Kuriroin molempiin suuntiin, autolla liikun.
Profile Image
Hiihtolomalla (viikko 8) suuntaan pääkaupunkiseudulle, ks. erillinen miittiketju. Kuriroin molempiin suuntiin, autolla liikun.

Duffelin ja dotdotin kautta olisi tulossa minulle lähetys, josko se jotenkin saataisiin sulle kyytiin..sitten kun se ehtii pk-seudulle, kenen käsiin sitten päätyykään...
Profile Image
Pippiksen kirjat on mulla! Yritän päästä miittiin tai sopia muun tapaamisen He_Rin kanssa :)
Profile Image
Kiitos jo etukäteen, duffeli!
Profile Image
Olen sunnuntaina 18.3. Tampereella jossain ja voin ottaa jokusen kirjan mukaani. Julkisilla kuljen, joten ei ihan hirveän mahdottoman paljon kuitenkaan.
Profile Image
Käyn pääsiäisviikonloppuna Kuopiossa 30.3-1.4, voin tarvittaessa kuriroida molempiin suuntiin.
Profile Image
Kirjoja kulkeutuu Keski-Suomeen ja takaisin lauantaina 7.4. Myöhemmin myös Joensuuhun. Miulle tai himskatille viestiä tulemaan!
Profile Image
Yksi kovakantinen romaani etsii kyytiä. :)
Profile Image
Olen menossa lauantaina 7.4. Turkuun BC-miittiin ja voin kuriroida jokusen kirjan suuntaan ja toiseen tarvittaessa. Junalla kuljen ja vain reppu on matkassa mukana, joten määräänsä enempää ei kirjoja mukaan kuitenkaan mahdu. 😁
Profile Image
Olisi pari kolme kirjaa ainakin tyrkyllä lähiaikoina. Anyone, anyone?
Profile Image
Voin roudata kirjoja molempiin suuntiin, mutta miittailuaikaa ei juuri ole.
Profile Image
Voin roudata kirjoja molempiin suuntiin, mutta miittailuaikaa ei juuri ole.

Minäkin olen tuona päivänä tulossa Tampereelle teatteriin. Olen menossa katsomaan 14.30 Tampereen teatteriin Näytelmä joka menee pieleen.
Profile Image
Klo 13 Mielensäpahoittaja.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.