corner corner Jyväskylään uuden vuoden miittiä? 3.1 klo 18 Miriam's

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Jyväskylään uuden vuoden miittiä? 3.1 klo 18 Miriam's

Olen nyt jonkun aikaa täällä ja mulla on aika paljon kirjoja, joista ainakin osaa tarjoaisin mielelläni ensin teille ja vasta sitten kansalaisopiston kirjahyllyyn. Onko teillä siis aikaa tahi intoa tavata ensi viikolla? Minulle käy tiistaista perjantaihin oikeastaan milloin vain.

Complete Thread

Profile Image
Olen nyt jonkun aikaa täällä ja mulla on aika paljon kirjoja, joista ainakin osaa tarjoaisin mielelläni ensin teille ja vasta sitten kansalaisopiston kirjahyllyyn. Onko teillä siis aikaa tahi intoa tavata ensi viikolla? Minulle käy tiistaista perjantaihin oikeastaan milloin vain.
Profile Image
Kiva kuulla sinusta! Minulla on yksi ilta ensi viikolla vapaana, käykö muille ke 3.1.2018 klo 18?
Profile Image
Miitti jäänee väliin.
Profile Image
Eli nyt neljä päivää olen (ollaan) maattu kuumeessa ym enkä osaa sanoa, miten tämä tästä etenee. Mutta jos jalat kantavat keskiviikkona, tulen toki moikkaamaan.
Aava, sinäkö olit kiinnostunut Pasi Ilmari jääskeläisen uusimmasta? Olen lukenut sen kertaalleen ja aloittanut saman tien uudelleen, mutta nyt on lukemiset seis. Ehdin varmaan palata kirjaan myöhemminkin!

Hyvää vuodenvaihdetta!
Profile Image
Toivottavasti eijukka voit jo paremmin. Ja kyllä, Jääskeläisen kirja kyllä kiinnostaa.

Onko tapaamispaikan suhteen toiveita? Wilhelmiina vai Miriam's vai joku muu?
Profile Image
Onko tapaamispaikan suhteen toiveita? Wilhelmiina vai Miriam's vai joku muu?

Joku uusi paikkakin olisi kiva, mutta T-house Vaasankadulla näyttää olevan joululomalla 8.1. asti. Espresso house Kauppakadulla ei mainitse teetä lainkaan kotisivuillaan, onko siitä paikasta teillä vielä kokemusta? Jos ei kokeilla sitä, niin ehdotan vaihteeksi Miriam's. Useimmiten on taidettu olla Wilhelmiinassa.
Profile Image
Kaikki käy jos vain kynnelle kykenen. Yritystä löytyy!
Profile Image

Huomiseen

En olekaan pitkään aikaan käynyt Miriam'ssa joten siellä nähdään.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.