corner corner PKS: Välipäivämiitti pe 29.12. klo 14 Sanomatalossa

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

PKS: Välipäivämiitti pe 29.12. klo 14 Sanomatalossa

Olisiko pk-seudulla miitti-intoa joulun välipäivinä? Tai aloitetaanko siitä, onko täällä paikallisia tai vierailevia crossareita paikalla silloin? :) Minulle sopisi suurin osa päivistä 27.12. jälkeen.

Otsikkoa päivitetty viimeksi 28.12.

Complete Thread

Profile Image
Olisiko pk-seudulla miitti-intoa joulun välipäivinä? Tai aloitetaanko siitä, onko täällä paikallisia tai vierailevia crossareita paikalla silloin? :) Minulle sopisi suurin osa päivistä 27.12. jälkeen.

Otsikkoa päivitetty viimeksi 28.12.
Profile Image
Kiinnostaa. Olen kaakonkulmalla joulun mutta paluu Tampereelle on vielä auki. Seuraan siis tilannetta, ja jos aikatauluihini sopii niin saatan tehdä välilaskun Helsingissä. Tässä tapauksessa toiveena on miittipaikka jossain rautatieaseman lähistöllä ja hajusteyliherkkänä jossain paikassa missä ei hajuja ole.
Profile Image
Kiinnostaa :-) Vielä toistaiseksi näyttää sopivan melkein mikä vain, joten jään seurailemaan ketjua.
Profile Image
Kiinnostaa :-) Vielä toistaiseksi näyttää sopivan melkein mikä vain, joten jään seurailemaan ketjua.

Samat sanat täältä :)
Profile Image
Voi olla, että mieli tekee joulun jälkeen Helsinkiin päiväretkelle, koska on vielä vapaata. Mutta en ole vielä varma.
Profile Image
mut oletan että tarya tarkoitti tässä uudenvuoden ja joulun välipäiviä silloin olen toivottavasti lumisissa maisemissa.
Profile Image
uudenvuoden ja joulun välipäiviä

No niitähän riittääkin.
Profile Image
;D No jokainen tulkitsee miten haluaa :D
Profile Image
No jos aloitetaan mahdollisista vierailijoista, mitkä päivät (ja kellonajat) olisivat teille parhaat? Rautatieaseman seutu on varmaan kaikille kätevin?
Profile Image
Mulle kävis torstaista lauantaihin (28.-30.) periaatteessa mikä vaan.
Profile Image
No jos aloitetaan mahdollisista vierailijoista, mitkä päivät (ja kellonajat) olisivat teille parhaat? Rautatieaseman seutu on varmaan kaikille kätevin?

Näillä näkymin miulle sopisi perjantai parhaiten. Ja mieluusti joskus iltapäivällä / alkuillasta, jotta ei tarvitse lähteä ihan kukonlaulun aikaan liikkeelle ja olisi vielä samana päivänä kotonakin. Junalla siis kuljen. 😀
Profile Image
Olisiko tuo otsikkoajankohta hyvä? Minun puolestani kellonaika voisi olla aiempikin mutta ei oikein myöhempi, sillä klo 16 joudun lähtemään eteenpäin.
Profile Image
Voi pahus, perjantai on tällä hetkellä ainoa päivä, joka ei todennäköisesti sovi. No, ei voi mitään.
Profile Image
Eihän tässä ole vielä mitään lyöty lukkoon, kunhan ehdotin ;)
Profile Image
Jos perjantaihin päädytään niin tämänhetkisten tietojeni mukaan mikä vaan aika n. klo 13 jälkeen sopii mulle. Muutkin päivät kyllä sopinee.
Profile Image
Olisiko tuo otsikkoajankohta hyvä? Minun puolestani kellonaika voisi olla aiempikin mutta ei oikein myöhempi, sillä klo 16 joudun lähtemään eteenpäin.

Alustavasti ainakin sopii. En ole juna-aikatauluja katsonut tätä miittiä silmällä pitäen, mutta eiköhän noita junia sen verran kulje, että ehdin kolmeen mennessä Helsinkiin. :)
Profile Image
Ostan paluumatkan junalipun varmaan tänään tai viimeistään huomenna, joten kyselen onko miitti nyt sitten 29.12. yhden jälkeen?
Profile Image
Kun ei ole tullut enempää ääniä puolesta eikä vastaan, pidetään sitten tuo perjantai 29.12., vaikka se ei harmi kyllä duffelille käykään. Aloitella voisimme ehkä jo klo 14 tai 14.30, jos se pitkämatkalaisten aikatauluihin sopii.
Profile Image
Kun ei ole tullut enempää ääniä puolesta eikä vastaan, pidetään sitten tuo perjantai 29.12., vaikka se ei harmi kyllä duffelille käykään. Aloitella voisimme ehkä jo klo 14 tai 14.30, jos se pitkämatkalaisten aikatauluihin sopii.

Kuulin juuriä tänään että työparini eläkekahvit on joko pe 29.12. tai to 28.12. , se selviää varmaan piakkoin. Todennäköisesti kuitenkin viimeisenä työpäivänä silloin perjantain. Niitä en missään nimessä suostu jättämään väliin.
Profile Image
Kuulin juuri tänään että työparini eläkekahvit on joko pe 29.12. tai to 28.12. , se selviää varmaan piakkoin. Todennäköisesti kuitenkin viimeisenä työpäivänä silloin perjantain. Niitä en missään nimessä suostu jättämään väliin.

Kahvit pidetään jo heti aamulla niin ehdin mainiosti. Nähdään silloin!
Profile Image

Sopii. Lippujen osto jäi huomiselle mutta muistelen että olisin joskus 13.30-14 maissa Helsingissä, joten ajatellut sopii hyvin. 🙂
Profile Image

Sopii. Lippujen osto jäi huomiselle mutta muistelen että olisin joskus 13.30-14 maissa Helsingissä, joten ajatellut sopii hyvin. 🙂

Liput ostettu. Saavun Helsinkiin klo 13.40 ja jatkan matkaa Tampereelle 17.24 lähtevällä junalla. Ehdin siis hyvin miittiin kahdeksi, jos siis ollaan jossain aseman lähellä. :)
Sokoksella olen kerran ollut miitissä, olisiko se hyvä paikka? Vai ollaanko jossain muualla?
Profile Image
Minäkin liikun jossain vaiheessa välipäivinä Helsingissä - ainakin sen verran, että vaihdan kulkuneuvosta toiseen. Vielä en tiedä, minä päivinä kuljen ja minkälaisilla aikatauluilla. Tulen miittiin, jos satun olemaan oikeaan aikaan paikalla. Mahdollisesti kyselen jotain pienempiä pikafreffejä jos olen muuhun aikaan.
Profile Image
Todennäköisesti olen välipäivät pk-seudulla ja tulen miittiin, mutta täyttä varmuutta ei ole :)
Profile Image
Mun pitää olla kuuden aikaan viimeistään kotona, mutta muuten pitäis käydä.
Profile Image

Miittipaikka?

Aloitellaan sitten jo klo 14, mutta tuon hajusteasian takia en ajatellut ensimmäisenä Sokosta.. Alennusmyynti varmaan vetää asiakkaita ja kahvila on normaalistikin melko täynnä. Jokin Sanomatalon kahvilan tyyppinen voisi olla parempi, mutta toki minulle käy Sokoskin :)

Edit: Kirjoja olisi justiina_81:lle, Kesikselle, Mutterille ja Viherpippurille (oletkohan saanut pm:ni?). Voisiko joku ottaa (ainakin) Kesiksen kirjan vakiomiittiin kuriroitavaksi?
Profile Image
Aloitellaan sitten jo klo 14, mutta tuon hajusteasian takia en ajatellut ensimmäisenä Sokosta.. Alennusmyynti varmaan vetää asiakkaita ja kahvila on normaalistikin melko täynnä. Jokin Sanomatalon kahvilan tyyppinen voisi olla parempi, mutta toki minulle käy Sokoskin :)

No, joku täysin hajusteeton paikka sopii luonnollisesti paremmin. Sanomatalon kahvilassa en ole koskaan käynyt, mutta sekin sopii kyllä. Luotan teihin paikkakuntalaisiin sen suhteen, että mikä on hyvä paikka. Sokoksen kahvilassa olen tosiaan kerran miitissä ollut, ja pystyin yllättävän hyvin siellä olemaan, mutta alennusmyynnit tosiaan vetää varmaan väkeä ja sitä myötä tuoksuakin on varmaan enemmän ilmassa. Joku muu paikka voisi tosiaan olla parempi.
Profile Image
Sanomatalossa on joskus pidetty ekstramiittejä ja paikka on kaiketi todettu ihan kelvolliseksi :) Kahvila on katutasossa Musiikkitalon puolella rakennusta, nimeltään Fazer Café Sanomatalo, https://www.fazer.fi/---/fazer-cafe-sanomatalo/ (sivuilla näkee kahvilan sijainnin kartalla).

Onko muita paikkaehdotuksia?
Profile Image
Jos Annimanni pääsee paikalle niin on luvannu ottaa mun kirjan.
Profile Image
Jos Annimanni pääsee paikalle niin on luvannu ottaa mun kirjan.

Pääsen paikalle. Antsupantsu saattaa tulla mukaan.
Profile Image
tähän miittiin, olen töissä pidempään. Yritän päästä pitkästä aikaa tammikuun vakiomiittiin.
Profile Image
...Mutta onkos Annelis menossa? Olisi kuriroitavaa...
Profile Image
Enköhän perjantaihin mennessä ole kyllin terve miittailemaan.
Profile Image
Yritän päästä Sanomataloon perjantaina.
Profile Image
Tuomisia ei taida juurikaan olla mutta miitti-intoa kyllä.
Flower78, pääsetkö miittiin?
Profile Image
En tällä kertaa pääse miittiin, olen Pohjois-Pohjanmaalla.
Profile Image
Huomaan, että Taryalla olisi kirja minulle tulossa. En valitettavasti pääse miittiin. Tällä hetkellä en kykene matkustamaan tätä väliä. En juuri nyt osaa sanoa koheneeko vointini miten, mutta aina seurailen näitä ketjuja ja ainakin mileni tekee tulla miitteihin.
Profile Image
Päivitin Sanomatalon miittipaikaksi ketjun otsikkoon. Jätän Mutterin kaksi kirjaa odottamaan, mutta otan mukaan Kesiksen ja justiina_81:n kirjat, ottaisiko Annelis jälkimmäiset hoiviinsa?

Minulle voi tuoda Turun suuntaan meneviä kirjoja.

Edit: Pengoin vähän ja sen tuloksena myös erpaxille, Flower78:lle ja toukokuulle olisi kirja. Niin ja jotain myös Tampereelle ;)
Profile Image
miekii pitkästä aikaa pks-miittiin. Miunkin kautta kulkeutuu kirjoja Tampereelle, jos Paminan laukut ovat täynnä.
Profile Image
miekii pitkästä aikaa pks-miittiin. Miunkin kautta kulkeutuu kirjoja Tampereelle, jos Paminan laukut ovat täynnä.

No jos ei ihan mielettömiä määriä ole kirjoja tulossa, niin mahtuu kyllä kyytiin. 😉 Tällä hetkellä on laukkuun jopa jäämässä vähän vajautta.
Profile Image
En uskalla vielä huomenna lähteä minnekään, kun en kerran edes kunnolla jalkeilla jaksa olla tänään. Harmi.
Profile Image
...kun oli niin kiire lukea loppuun kuriroitavaa kirjaa... Noo, ehkä bookwormess eksyy Helsinkiin toistekin, ja Tarya ja Hippoleinille on tulossa saksalainen seinäkalenteri - joskus. Ovat Anneliksella. Onneksi unohdin dotdotin paketin autoon, voin yrittää joskus itse viedä sen Sanomataloon.
Profile Image

en tule

Kirjoitin aiemmin että katson tilanteen mukaan. Olen kyllä pk-seudulla tuohon aikaan mutta kiinni muualla.
Profile Image

Tulen

Ehkä vähän myöhässä, taitaa tulla kiire
Profile Image
Heräsin aamulla migreenissä, joten miitti jää nyt valitettavasti välistä.

Pamina, jos jollain on miulle nimettyjä kirjoja, niin voisitko ottaa ne? Jos laukussasi on yhä vajautta. :)
Profile Image
mutta myöhästyn varmaankin. Lähinnä tiedoksi Annimannille rinkikirjaa ajatellen. :)

Pikaista toipumista, Annelis ja Mecu!
Profile Image
Olipa mukavaa miittailla kanssanne, vaikka kirjamäärä olikin lähtiessä (taas kerran) huolestuttavasti suurempi kuin tullessa.. Onneksi joukossa on kuriroitavia kirjoja eli ne kaikki eivät jää odottamaan TBR-hyllyyni ;)

Isot kiitokset Paminalle ja Annimannille kurirointiavusta!
Profile Image

Kiitos!

Oli kivaa! Ja niinhän siinä sitten Itiksen Suomalaisessa ja Booky.fi:ssä kävi vanhanaikaisen hassusti... Voi olla että muutama menee lukematta kiertoon mutta silti.
Profile Image

Kiitos!

Oli kivaa! Ja niinhän siinä sitten Itiksen Suomalaisessa ja Booky.fi:ssä kävi vanhanaikaisen hassusti... Voi olla että muutama menee lukematta kiertoon mutta silti.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.