corner corner Kipsu muuttaa eli hyllyjen tyhjennys

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Kipsu muuttaa eli hyllyjen tyhjennys

Siirtelin joitain kirjoja äsken TBR-hyllystä AVL-hyllyyn ja tulen jossain vaiheessa, ehkä ensi viikon aikana, rekisteröimään kasan omia kirjojani. Koska en tämän kaiken muuttotohinan keskellä varmasti ehdi viljellä näitä kirjoja yksitellen mihinkään, kippaan ne johonkin vaihtohyllyyn ehtiessäni. Ennen sitä huudahda, jos AVL-hyllyssäni on jotain kiinnostavaa, jätän sitten sivuun.

EDIT: Siis yritin siirtää, eihän ne siirtyneet! Palaan myöhemmin.

Complete Thread

Profile Image
Siirtelin joitain kirjoja äsken TBR-hyllystä AVL-hyllyyn ja tulen jossain vaiheessa, ehkä ensi viikon aikana, rekisteröimään kasan omia kirjojani. Koska en tämän kaiken muuttotohinan keskellä varmasti ehdi viljellä näitä kirjoja yksitellen mihinkään, kippaan ne johonkin vaihtohyllyyn ehtiessäni. Ennen sitä huudahda, jos AVL-hyllyssäni on jotain kiinnostavaa, jätän sitten sivuun.

EDIT: Siis yritin siirtää, eihän ne siirtyneet! Palaan myöhemmin.
Profile Image
Nämä nappaisin itselleni:
Sputnik - rakastettuni: Haruki Murakami
Kurosagi Corpse Delivery Service, Vol. 1: Eiji Otsuka & Housui Yamazaki
Avain: Junichiro Tanizaki

Olen tulossa pikkujouluihin, voit tuoda ne sinne minulle.
Profile Image
AVL-hyllyssä on vaihtunut kirjat, pokkareita voin lähettää Helposti-kuorella, ehkä jotain muutakin. Heppaa ihmeessä, jos yhtään mikään kiinnostaa. Mä en halua näitä kaikkia kylvää massapoistoina vaihtohyllyihin, joista ei ikinä tule nappauksia. :(

Vkl:na rekkaan vielä lisää, pysy kuulolla! ;)
Profile Image

Heps

Koska Kurosagi ilmeisesti meni jo niin heppaisin Scientific Progress Goes Boinkin, mutta se ei taida mahtua Helposti-kuoreen?
Profile Image
Mua kiinnostaisi kaikki Pakkaset sekä Kuoleman lähetti. Voin osallistua postikuluja, jos lähetät tänne.
Profile Image
Elikkäs toi Tahitin kukka ja Se ainoa oikea.
Jos noi ei oo vielä varattu kellekään, niin mulle kelpais.
Profile Image

Nosto

Hei, valitettavasti en ehdi kaikille vastata yksityisviestein. Osan kirjoista olen "korvamerkinnyt" toivojilleen, osa kirjoista on liian paksuja Helposti-kuoreen, mutta osa kenties tulossa, ennemmin tai myöhemmin. Anteeksi tämä sekavuus, lähetän miten ehdin ja kuoriin mahtuu.

Rekkasin eilen lisää ja alkavalla viikollakin saattaa vielä tulla lisää. :) Saa siis toivoa edelleen.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.