corner corner Suomenkieliset päälikansitarrat

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Suomenkieliset päälikansitarrat

Katselin niitä vuosien takaisia tarjouksia ja muistin, etteivät ne arkille leikatut paperitarrat itse asiassa olekaan edullisia, koska niihin tehdään kallis stanssi. Lisäksi kuulemma monikaan ei enää edes tehnyt paperitarroja. Joissakin paikoissa oli vakiokokoon leikattavia, yksittäisiä paperitarroja, mutta ne olivat turhan suuria ja niiden laskeminen ja postittelu olisi ollut hankalaa, mutta osa niistä olisi ollut edullisia. Osa tarjoajista kyseenalaisti niiden kestävyyttä ulkokansikäytössä. Jossain tarroja tehtiin suuriin rulliin, joista jonkun/joidenkin olisi pitänyt laskea ja leikellä, postitella/toimitella valikoima tarrasilppuna kymmenille tilaajille…. Vinyylitarrat valmiilla arkeilla tulivat suhteessa vaivattomiksi ja edullisiksi, kunhan tilaus oli suuri. Silloin mikään paikka ei ehdottanut mitään edullista, vähittäiset, pienet mutta samalla useamman tarran valikoiman tilailut mahdollistavaa ratkaisua.

Tein nyt jutun, jota aikanaan mietin ja varmaan moni muukin. Tein tarravalikoiman "Hammun etiketin" pohjalle. Mahdollinen tilaaja leikkaa itse tarran osiin. Paikka on osoittautunut erittäin nopeaksi ja luotettavaksi. Tarroissa on hyvä liima ja olen käyttänyt Hammun etikettejä päälikansiinkin http://www.bookcrossing.com/---/13535767 . StinaPin Dropboxissa oleva ohje https://tinyurl.com/---/ycmoa5ge toimii tässäkin, Hammu ystävällisesti lupautui olemaan tässäkin yhteyshenkilömme painoon, ja saamme tarrat "Hammun hintaan". Toivottavasti tämä auttaa jonkun tarratarpeeseen!

StinaP jatkaa materiaalien, ratkaisujen ja tarjousten selvittelyä. Arvostan kovasti!! Toivottavasti jostain löytyy ratkaisu, joka mahdollistaa edullisen, vähittäistilailun niille tarravalikoiman toivojille, joille leikkaaminen ei sovi. Musta tuo tarjouspuuha vei aikaa odotteluineen, lisäkysymyksineen ja laskeskeluineen. Nyt oli monella tarve tarroille, siksi tein tämän vaihtoehdon, kun samalla muutenkin selkeytin tarroja, mikäli teen niitä tai osan niistä, kun StinaP löytää ratkaisun.

Täällä https://tinyurl.com/---/y7hywcjf on kuvia "tarroista" tavalliselle paperille printattuna.
Viimeisinä ovat oikeat koevedokset. Koevedoksissa näkyy jokaisella neljällä sivulla 3 mm:n vara, joka lähtee painossa etikettikokoon leikattaessa. Otan nuo vedokset PK-seudun miittiin mukaan.

Jos kiinnostaa kokeilla tätä, vaikka joutuukin leikkailemaan, voi tilata. Tarroja tekevä henkilö on 5.12. alkaen kolme viikkoa lomalla.

Complete Thread

Profile Image
Katselin niitä vuosien takaisia tarjouksia ja muistin, etteivät ne arkille leikatut paperitarrat itse asiassa olekaan edullisia, koska niihin tehdään kallis stanssi. Lisäksi kuulemma monikaan ei enää edes tehnyt paperitarroja. Joissakin paikoissa oli vakiokokoon leikattavia, yksittäisiä paperitarroja, mutta ne olivat turhan suuria ja niiden laskeminen ja postittelu olisi ollut hankalaa, mutta osa niistä olisi ollut edullisia. Osa tarjoajista kyseenalaisti niiden kestävyyttä ulkokansikäytössä. Jossain tarroja tehtiin suuriin rulliin, joista jonkun/joidenkin olisi pitänyt laskea ja leikellä, postitella/toimitella valikoima tarrasilppuna kymmenille tilaajille…. Vinyylitarrat valmiilla arkeilla tulivat suhteessa vaivattomiksi ja edullisiksi, kunhan tilaus oli suuri. Silloin mikään paikka ei ehdottanut mitään edullista, vähittäiset, pienet mutta samalla useamman tarran valikoiman tilailut mahdollistavaa ratkaisua.

Tein nyt jutun, jota aikanaan mietin ja varmaan moni muukin. Tein tarravalikoiman "Hammun etiketin" pohjalle. Mahdollinen tilaaja leikkaa itse tarran osiin. Paikka on osoittautunut erittäin nopeaksi ja luotettavaksi. Tarroissa on hyvä liima ja olen käyttänyt Hammun etikettejä päälikansiinkin http://www.bookcrossing.com/---/13535767/ . StinaPin Dropboxissa oleva ohje https://tinyurl.com/ycmoa5ge toimii tässäkin, Hammu ystävällisesti lupautui olemaan tässäkin yhteyshenkilömme painoon, ja saamme tarrat "Hammun hintaan". Toivottavasti tämä auttaa jonkun tarratarpeeseen!

StinaP jatkaa materiaalien, ratkaisujen ja tarjousten selvittelyä. Arvostan kovasti!! Toivottavasti jostain löytyy ratkaisu, joka mahdollistaa edullisen, vähittäistilailun niille tarravalikoiman toivojille, joille leikkaaminen ei sovi. Musta tuo tarjouspuuha vei aikaa odotteluineen, lisäkysymyksineen ja laskeskeluineen. Nyt oli monella tarve tarroille, siksi tein tämän vaihtoehdon, kun samalla muutenkin selkeytin tarroja, mikäli teen niitä tai osan niistä, kun StinaP löytää ratkaisun.

Täällä https://tinyurl.com/y7hywcjf on kuvia "tarroista" tavalliselle paperille printattuna.
Viimeisinä ovat oikeat koevedokset. Koevedoksissa näkyy jokaisella neljällä sivulla 3 mm:n vara, joka lähtee painossa etikettikokoon leikattaessa. Otan nuo vedokset PK-seudun miittiin mukaan.

Jos kiinnostaa kokeilla tätä, vaikka joutuukin leikkailemaan, voi tilata. Tarroja tekevä henkilö on 5.12. alkaen kolme viikkoa lomalla.
Profile Image
Jos näin, otan sen 100 - ja kiitos selvittelytyöstä!!
Profile Image
Jos näin, otan sen 100 - ja kiitos selvittelytyöstä!!

Hei, Chania.

Tosiaan StinaP selvittelee nyt tämän hetken tarratilausmahdollisuuksia. Se on todella tervetullutta, sillä en ole asiaa selvitellyt sitten viime ryhmätilauksen, jolloin kysyin enää muutamasta paikasta. Hienoa, jos löytyisi jokin ratkaisu asiaan.

100 kappaletta jompaakumpaa tarraa maksaa ymmärtääkseni tuon 30 eur. Eli, jos olet siihen tyytyväinen ja tilaat itseksesi, laitat vain Hammulle viestin. Muista kertoa, tarkoitatko tuolla määrällä tuota tarraa, jossa on pallotuoli ja monikielinen tarra (1), vai tuota, jossa on mm. nuo kulmatarrat ja pilvet (2). Kiva, että uskaltaudut kokeilemaan tätä.
Profile Image

Kiitos!

Laitanpa yksäriä Hammulle ja tilaan koekäyttöön 100 kpl molempia. Suurkiitos vaivannäöstä taas kerran, erpax :)
Profile Image

Nosto

Ymmärtääkseni tarrapaketit ovat lähteneet postiin niille, jotka niitä ovat jo tilanneet, eli saapuvat varmaan pian.

Jos joku vielä on kiinnostunut tilaamaan, niin minulle voi laittaa viestiä.

Hienot tarrat olet erpax, suunnittelut.
Profile Image

RE: Nosto

Posti toi niput molempia tarroja tänään - olipa nopea toimitus!! Tarrat ovat tosi upeita. Olen erityisen innoissani kirjan kulmaan sopivasta kolmiotarrasta ja niistä suorakaiteen muotoisista tarroista, joista saa taitettua pienen ballycumberin kirjan selkämykseen - ei tarvitse hankkia pikkutarroja erikseen. En ole vielä ehtinyt ruveta laputtelemaan kirjoja, mutta materiaali vaikuttaa laadukkaalle ja erpaxin suunnittelutyö on kyllä huippuunsa hiottua. Kiitos teille molemmille vaivannäöstänne!
Profile Image

VS: Nosto

Laitoin sinulle juuri viestin.
Profile Image

Minäkin laitoin viestiä tilauksesta.
Profile Image

RE: Nosto

Minähän olen viettänyt illan laputtaen kirjoja näillä uusilla tarroilla. Ihania kerrassaan, tarttuvat napakasti kansiin. Tämä on iloa! Lämmin suositus teille, jotka vielä epäröitte tilauksenne kanssa :)
Profile Image

Vieläkö näitä saa? Nyt vasta havahduin näihin, kun näin tarrat livenä ja haluaisin ehdottomasti tilata. 🙂
Profile Image

RE: VS: Nosto

Samoin!
Profile Image

VS: VS: Nosto

Vieläkö näitä saa? Nyt vasta havahduin näihin, kun näin tarrat livenä ja haluaisin ehdottomasti tilata. 🙂

Toki saa, laita vaan viestiä.
Profile Image
Tilasin ison satsin kumpaakin tarraa, ja diilaan niitä eteenpäin. Laita yv, jos kiinnostaa! Hinta siis 0,15 e/tarra + mahdolliset postikulut.

Myyn mieluiten 25, 50, 75, 100 kappaleen erissä, mutta myös muut määrät ovat neuvoteltavissa - edelleen mieluiten 10:llä tai 5:lla jaollisia määriä. Kuvan http://bit.ly/2ja4fZz tarroista vasen on nro 1 ja oikea nro 2.

Etusijalla Oulun seudun miiteissä kävijät ja he, jotka asuvat yksinään jollakin paikkakunnalla eivätkä täten pysty osallistumaan alueensa kimppatilauksiin.
Profile Image
Tosi hienot tarrat ja nopea toimitus.
Profile Image
Tilasin pienet erät ihan vain omaan kokeiluun samalla, kun tilasin lisää Hammun etikettejä. Tulivat tosi nopeasti, kiitos Hammu. En ole vaan nyt ehtinyt vielä laputella mitään.

Hienoa, StinaP, että tilasit isomman satsin muita ajatellen! Laitoin sivulleni tuon linkin (Dropboxiini). Ottaisitko nuo jutut tuollaisenaan BC-kokoelmiisi tai jotenkin linkittäisit esim. Hammun etikettiohjeessa?

Kulmatarra ei ollut muuten uusi ajatus: http://www.bookcrossing.com/---/11360249 . :)
Profile Image
Paketillinen ihania kansitarroja löytyi postilaatikosta :)
Profile Image
Nyt vain leikkaamaan ja liimaamaan :D!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.