corner corner Synttäriarvonta *arvottu*

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Synttäriarvonta *arvottu*

Koska bc-synttäripäiväni vilahti taas kesällä ohi niin järjestänpä synttäriarvonnan nyt ihan oikeassa synttärikuussa. Osallistumisaikaa pari viikkoa, arvon kaksi palkintoa ke 15.11. aikaisintaan klo 21. Palkintojen sisältö on vielä osittain arvoitus itsellenikin, mutta voit halutessasi kommentoida toivotko palkinnon mahdollisesti sisältävän:
a) kirjan / ei kirjaa
b) herkkuja / ei herkkuja / herkkuja rajoituksin.
Tervetuloa mukaan kommentoimalla tähän ketjuun :-)

Complete Thread

Profile Image
Koska bc-synttäripäiväni vilahti taas kesällä ohi niin järjestänpä synttäriarvonnan nyt ihan oikeassa synttärikuussa. Osallistumisaikaa pari viikkoa, arvon kaksi palkintoa ke 15.11. aikaisintaan klo 21. Palkintojen sisältö on vielä osittain arvoitus itsellenikin, mutta voit halutessasi kommentoida toivotko palkinnon mahdollisesti sisältävän:
a) kirjan / ei kirjaa
b) herkkuja / ei herkkuja / herkkuja rajoituksin.
Tervetuloa mukaan kommentoimalla tähän ketjuun :-)
Profile Image
Kyllä vain, kävin tiiraamassa sinun saatavilla olevat kirjat ja hetihän ensimmäisenä listalla oli Astrid Lindgrenin Riitta-Maija keventää sydäntään. Eli toivon kirjaa, vaikka omat hyllyt pursuilee jo luettavaa.
Paljon mukavia hetkiä sinulle tämän ihanan harrastuksen parissa ja onnea vielä synttärikuukauden johdosta!!!!
Ja kiitos arvonnasta :)
Profile Image
Nyt on luettavaa paljon.
Ainahan sitä toki lisää tekee mieli, mutta yritän nyt suosia hieman myös kirjastoa eli sieltä paljon luettavaa tulee.

Herkut olisi kiva juttu. Minulla ei ole rajoituksia, eikä oikein inhokkejakaan. Kaikki siis kelpaa.
Profile Image
Saa sisältää kirjan, saa sisältää herkkuja (ilman rajoituksia). Kiitos arvonnasta :)
Profile Image
Onnittelut sekä bc-synttärin että sen oikean synttäripäiväsi johdosta! Jos palkinto osuu kohdalle, saa sisältää kirjan tai mitä tahansa herkkua tai ihan mitä vaan :)
Profile Image

Mukana!

Tuplasti onnea ja hyvää molempaa syntymäpäivää. :)

Saa olla kirja (jos saan toivoa niin sun hyllyssä oli Yösyöttö, jota olen etsinyt) ja saa olla rajoituksettomia herkkuja. You choose.
Profile Image

Onnea onnea!

Paljon onnea molempien synttärien johdosta! Jos onni suosii, niin kirja on aina mieluinen - vaikkapa jokin sellainen, josta itse pidit.
Profile Image

Onnea!

Tietysti pakko osallistua arvontaakin, sekä kirjat että herkut (kaikenlaiset) ovat lähellä sydäntä ja suuta :D
Profile Image

Onnea

Onnea sekä oikeiden synttäreiden,että bc synttäreiden johdosta.
Herkut voisi olla kivoja,kaikki käy.
Profile Image
Kiitos synttäriarvonnasta! Jos onnetar suosii, toivon kirjaa :)
Profile Image
Herkut maistuvat aina, mutta tietysti kirjatkin. Eli kaikki käy :)
Profile Image

Onnea x 2!

Näitä onkin syytä juhlia!

Jos arpaonni osuu kohdalle, erityisesti herkut olisivat mieleen (ei rajoituksia), mutta enhän minä kirjojakaan voi vastustaa. :) Kiitos arvonnasta!
Profile Image
Kiitos arvonnan järjestämisestä. Kirjat ovat kivoja, mutta tällä hetkellä niitä löytyy liikaakin omasta takaa. Toivon siis b-vaihtoehtoa eli herkkuja. Ei mielellään suklaata, muu käy :)
Profile Image
Kiitos arvonnasta. Jos onni sattuu minua suosimaan niin olen aika lailla kaikkiruokainen sekä kirjojen että syötävien herkkujen suhteen.
Profile Image

Onnea!

ja kiitos arvonnasta. Olen armoton herkkusuu.
Profile Image

Onnea!!!

Paljon onnea molempien synttärien johdosta!
Arvontaan en osallistu.
Profile Image
Synttärilahja tulee vielä - myöhässä kuten kaikki tänä vuonna :(

kirjoja on kyllä hyllyt pullollaan, mutta silti, jos arpaonni sattuu suosimaan, jätän valinnan palkinnosta sinulle. Niin kirjat kuin herkut kelpaavat :)
Profile Image
Jos onni suosii, toivon yllätystä :) Kaikki muu kelpaa muttei kahvin maku.

edit. salmiakistakaan en tykkää
Profile Image

Onnittelut!

Arvonnan jätän väliin.
Profile Image

Onnea!

Onnittelut sinulle.
Jos arvonnassa voitan, niin herkut kelpaavat ja rajoituksi ei ole :)
Profile Image

Paljon onnea!

Herkuilla on aina menekkiä.
Profile Image
Kiva, että olet yksi meistä!

Herkut ja kirjat ja kaikki on jees!
Profile Image

Onnea!

Kiva kun kuulut joukkoomme vaarattomia hulluja.
Synttärit ovat yllätysten aikaa eikä lahjahevosen suuhun sovi katsoa, joten jos arpa osuu kohdalle, niin kaikki käy.
Profile Image

Onnea

mieluummin herkkuja, en syö karkkia paitsi suklaata ja täyte ei saa olla venyvää eikä lakua. jos rajotukset tuottaa liikaa vaikeuksia ni sit saa laittaa kirjnki mut mieluiten ohut jos saa toivoa :)
Profile Image

Onnittelut

molemmista synttäreistä! Jos arvonnassa voittaisin, saat sinä päättää - tykkäänhän sekä kirjoista että herkuista; en osaa itse päättää :D
Profile Image
Synttäreiden unohtelua tuntuu olevan liikkeellä enemmänkin. Liekö kaikki sitten tahatonta vai ei...en kyseenalaista ollenkaan.
Herkkuja yritän vältellä, eli mieluummin kirjan valitsisin, jos voittaisin. Mutta sun kotikaupungin molempien paikallisten tuottajien herkut maistuu valitettavan hyvin eli kaikki käy =)
Profile Image
Lukemattomien kirjojen pino ei osoita pienenemisen merkkejä joten mieluummin toivon herkkuja jos arpaonni kohdalle sattuu. Kaikenlaiset herkut käyvät kunhan eivät ole liköörikarkkeja tai sisällä hasselpähkinää.
Profile Image

Mukana. :)

Kirjoja piisaa, joten voisin toivoa herkkuja,jos voitan. Ei rajoituksia. Suklaa ja salmiakki maistuu erityisesti.
Ja Onnea!
Profile Image
Kiitos synttäriarvonnasta! Jos onni osuu kohdalleni, valitsen yllärikirjan.
Profile Image
Onnenhetkiä marraskuuhusi, Peonio! Herkkuihin kääntyisi katseeni, jos onnetar suosisi.
Profile Image
Kiittelen jo nyt teitä kaikkia onnitteluista ja etenkin osallistumisesta :-) Osallistumisaikaa on vielä huomisiltaan, aina niin pitkään kunnes suljen ketjun.
Profile Image

Onnea!

Toivotan onnea molempien synttäreiden johdosta. Jos arpaonni on puolellani, kaikki käy lukuunottamatta pähkinöitä ja salmiakkia.
Profile Image
Kiitosta arvonnasta, mukana ollaan!
Jos ns. nalli napsahtaa, niin kirja sopii mainiosti. Herkutkin käyvät, mutta olen sen verran rajoitteinen, että ei laktoosia (maitotuotteita), liivatetta, salmiakkia, vahvaa aniksen makua tahi likööriä. Esim. tumma suklaa ja peruslakritsi ovat suosikkeja.
Profile Image
Nyt pidettiin itse arpojaakin jännityksessä: ensin ehdin kotiin yli tunnin ennen ilmoittamaani aikaisinta arvonta-aikaa ja sen vihdoin koittaessa piti lukea iltakirjaa lapselle... Lopulta pääsin koneen ääreen ja sepä päätti alkaa tarkastaa jotain levyä, niinpä join vielä iltateetkin odotellessani :-)

Random.org säästi minut tällä kertaa lappujen askartelulta ja valitsi seuraavat voittajat: lukutuoli ja Hammu!
Onnittelut molemmille ja kiitos kaikille muillekin osallistumisesta! Voittajille lähtee yksityisviestit jossain vaiheessa.
Profile Image
Kiitos kovasti, olipa mukava herätä aamuun, joka käynnistyy näin voitokkailla uutisilla :) Vastaan privaviestiisi heti kohta!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.