corner corner TRE: miitti 5.11. klo 15 Vapriikissa? - Peruttu!

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

TRE: miitti 5.11. klo 15 Vapriikissa? - Peruttu!

Vielä ehditään yksi miitti pitää ennen pikkujouluja... Onko tulijoita? Ja onko kolmelta hyvä aika aloittaa ja onko uusi "perinnepaikka" Vapriikki ok? Jälleen, jos joku muu paikka ja aika miellyttää enemmän, niin kertokaa. Muutan kyllä otsikon.

Minä en pääse, olen viiteen asti töissä. Miittikirjan voin ottaa töihin mukaan ja sen voi tulla hakemaan Finlaysonin kirkolta klo 12 jälkeen, jos se miittiin halutaan.

EDIT: Miitti peruttu, kun väkeä on niin vähän.

Complete Thread

Profile Image
Vielä ehditään yksi miitti pitää ennen pikkujouluja... Onko tulijoita? Ja onko kolmelta hyvä aika aloittaa ja onko uusi "perinnepaikka" Vapriikki ok? Jälleen, jos joku muu paikka ja aika miellyttää enemmän, niin kertokaa. Muutan kyllä otsikon.

Minä en pääse, olen viiteen asti töissä. Miittikirjan voin ottaa töihin mukaan ja sen voi tulla hakemaan Finlaysonin kirkolta klo 12 jälkeen, jos se miittiin halutaan.

EDIT: Miitti peruttu, kun väkeä on niin vähän.
Profile Image
Töissä taas.
Profile Image
Todennäköisesti pääsen miittailemaan.
Profile Image
Todennäköisesti pääsen miittailemaan.

Tosin vasta joskus puoli neljän jälkeen, enkä ihan hirveän pitkään ehdi istumaan. Aikataulut muuttuu...
Profile Image

En pääse

Tuohon aikaan yritän olla joogailemassa.
Profile Image

En pääse

Olen synttärijuhlissa.
Profile Image

Ei pysty

Ei vaan riitä jaksaminen tän viikon jälkeen.
Profile Image
Sen verran muuta hommaa nyt ja mieskin reissussa, niin olen koiravahtina kotona.
Profile Image

En ehdi :(

Tällä kertaa en ehdi.
Profile Image
Voisin ehkä olla tulossa, mutta jos muuten on hiljaista, niin en ehkä sitten.
Profile Image
Minulla olisi kassillinen kuriirikirjoja ja muuta nimettyä, mutta niin hiljaiselta näyttää, että taidan tehdä sunnuntaina jotain muuta miittailemisen sijaan. Jos joku kaipaa kirjojaan ennen pikkujoulua, minulle voi lähettää yksäriä ja voidaan kyllä sopia tapaamisesta. Niitä tuotavia olisi seuraaville:
-outa1977
-Hambo
-Jonnukka
-Kajsa88
-LolaRobin
-Kata-
-Kipsu
Profile Image
Näyttää vähän siltä, että kukaan ei oikein pääse paikalle tällä kierroksella. Minullakin riittää myös muuta puuhaa, joten ei miittailu mitenkään välttämätöntä ole. :-) Jotta ei sitten vissiin?
Profile Image

Perutaan

Kun porukkaa ei oikein ole tulossa, niin perutaan tämä miitti ja nähdään sitten vasta pikkujouluissa.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.