corner corner JKL: Ehtiikö miittailla ensi viikonloppuna? 3.11 klo 18 Wilhelmiina

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

JKL: Ehtiikö miittailla ensi viikonloppuna? 3.11 klo 18 Wilhelmiina

Olen tulossa pikavisiitille kotikulmille ja olisi mukava vielä tavata. Eli perjantai tai lauantai. Tulee vähän lyhyellä varoitusajalla joten ymmärrän jos ei ehdi :)

Complete Thread

Profile Image
Olen tulossa pikavisiitille kotikulmille ja olisi mukava vielä tavata. Eli perjantai tai lauantai. Tulee vähän lyhyellä varoitusajalla joten ymmärrän jos ei ehdi :)
Profile Image
Katsotaan ehtiikö muut.
Profile Image
Ehdin paikalle aikaisintaan klo 18. Jos siis tapaamme jossain keskustassa.
Profile Image
Perjantai 3.11. klo 18 sopisi minullekin hyvin. Kiva olis tavata, aava!
Missä nähdään? Se on Pyhäinpäivän aatto, Novelli saattaa olla kiinni.

Jaatiina, jos muistat, niin voisit tuoda niitä tarroja.
Näkemisiin!
Profile Image
Kiva kun ehditään näkemään. Olisiko Wilhelmiina hyvä?
Profile Image
Kiva kun ehditään näkemään. Olisiko Wilhelmiina hyvä?

Eiköhän me johonkin koloon siellä mahduta, vaikkei etukäteen varattaisikaan.
Wilhelmiina on niin sopivasti siinä bussipysäkkien tuntumassa kun raahaa reppua täynnä kirjoja :D!
Profile Image
yhtä kirjaa miittiin. Saas nähdä kerkeänkö lukemaan sen.
Profile Image
Tuu vaikket ehtiskään ;-)!
Profile Image

Kiitos.

Mulla on kassi täynnä kirjoja ;)
Profile Image

Tampereelle!

Olen näemmä ilmoittautunut kuokkimaan tamperelaisten pikkujouluun. En edes muistanut ;-), mutta yritettävähän sitä sitten on!! Eli jos jollain on sinne päin kuriroitavaa, ottakaahan yhteyttä. Siis Tampereelle ma 20.11.
Profile Image
Eli jos jollain on sinne päin kuriroitavaa, ottakaahan yhteyttä. Siis Tampereelle ma 20.11.

Minulla olisi jotain kirjoja. En vaan voi lähettää Eijukalle mitään yksityisviestiä niin aika hankala sopia asiasta. Ite tässä 14 päivään asti JKL. Että jos joku saa Eijukalle sanan niin kertoo, että olisin kiinnostunut hänelle pari kirjaa antamaan.
Profile Image
Siis mun yksityisviestitys ei toimi??? En ymmärrä miksi! Tuleeko minun sulle lähettämä yks.viesti perille? Ilmoittelehan täällä!

PS. Laittelin nyt rasteja uudelleen profiiliin, joten toivottavasti yks.viestit nyt pelaavat :D!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.