corner corner Turku: Ei oo miittiä 4.11.!

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Turku: Ei oo miittiä 4.11.!

*Turkulaiset ovat levällään kuin Jokisen eväät, ei ole miittiä!*

Alustavassa miittihahmotelmassa seuraava ajankohta turkulaisten miitille olisi lauantai 4.11. Löytyykö kaupungista mititihaluista väkeä, onko ajankohta sopiva?

Itse joudun passaamaan (vaikka kuriroitavaakin olisi), sillä kalenteriin on hivuttautunut pakollista ohjelmaa.

Complete Thread

Profile Image
*Turkulaiset ovat levällään kuin Jokisen eväät, ei ole miittiä!*

Alustavassa miittihahmotelmassa seuraava ajankohta turkulaisten miitille olisi lauantai 4.11. Löytyykö kaupungista mititihaluista väkeä, onko ajankohta sopiva?

Itse joudun passaamaan (vaikka kuriroitavaakin olisi), sillä kalenteriin on hivuttautunut pakollista ohjelmaa.
Profile Image
minullakin muuta ohjelmaa,
Profile Image

Mulla ei

taida olla mitään ohjelmaa tuolle päivälle, joten kyllähän siihen miitti sopisi, jos muita on maisemissa.

(olen muuten menossa sitä seuraavana viikonloppuna Poriin ja muutama kuriroitu mahtuu vielä kyytiin)
Profile Image

Ehkäpä

Suunnitelmat ovat vielä auki, mutta yritän ehtiä mukaan. Minulla on kuriroitavaa ainakin He_Rille, Jehmeliinille, Meimeille ja Sigynille (huomasin että et ole tulossa). Mahdollisesti muillekin, päivitän tähän alkuviikosta kun olen taas kirjapinojeni ääressä.
Profile Image

RE: Ehkäpä

Minulla on kuriroitavaa ainakin He_Rille, Jehmeliinille, Meimeille ja Sigynille (huomasin että et ole tulossa).

Oooo! Jännää, mitäköhän mulle on? Harmi vain, en pääse 4.11. miittiin. Olen kesän jälkeen vain silloin tällöin käynyt tsekkaamassa miittiajat, nyt voisin taas olla vähän ahkerampi että pääsisin taas joskus miittailemaan. :)
Profile Image
Serkkutyttö jää yöksi perjantaina, ja voi olla että juttua riittää pitkään vielä lauantainakin. Seurailen keskustelua: jos miitti toteutuu ja olen liikkeellä siihen aikaan niin ilman muuta tulen mukaan.

Profile Image

Mahdollisesti

Riippuu kellonajasta. Ollaan junioreiden kanssa Maskussa judokisoissa, jotka alkavat klo 11. Arvioisin, että kisat ovat meidän osalta ohi noin klo 13, riippuen toki osallistujien määrästä. Oma lehmä ojassa ehdotan paikaksi autolla helposti lähestyttävää (= paljon parkkipaikkoja) kohdetta. Seurailen ketjua.
Profile Image
Mulle ei ole kellonajalla väliä, kaikki käy. Halutaanko syödä vai kahvitella? Just oli kaverin kanssa juttua Neråsta https://www.nera.fi/ (muistaakseni paikalla oli ennen Stefan's Steakhouse?) ja se kovasti kehui omaa kokemustaan, joten siinä nyt ainakin yksi ehdotus, jos ruokaa halutaan. Autolliset selvittäköön parkkipaikkatilanteen, mut eikö tuolla päin yleensä ole paikkoja ollut?
Profile Image
4.11. on pyhäpäivä, joten uskoisin parkkipaikkoja löytyvän helposti. Joudun raahaamaan molemmat lapset mukaan. Jos miitti on vasta myöhemmin iltapäivällä, pääsemme paikalle.
Profile Image

En pääse

On jo muuta ohjelmaa tuolle päivälle.
Profile Image
Hyvää halloweenia ja pyhäinpäivää muuten!
Profile Image
Syysflunssa iski, joten nyt menen päivän kerrallaan ja katson sitten lähempänä, mikä on olo.
Profile Image
..mutta mihin aikaan? Fiksailen sitten tuota otsikkoa sen mukaisesti, mitä päätättekään!
Profile Image
..vai miittaatteko kuitenkin?
Profile Image

Sen verran

vähäistä näyttää olevan osallistuminen, että taidan itsekin keksiä jotain muuta tekemistä tuolle päivälle ;) Seuraavaankaan miittiin en ole tulossa, mutta ehkäpä paremmalla onnella sitten joulukuussa.
Profile Image

OK

Mitä todennäköisimmin tuo seuraava miitti sopii mulle. Toistaiseksi mulla on hallussani He-Rille synttärilahja ja kirjoja seuraaville:
Jehmeliini86
MiuM (2 kpl)
MeiMeiK
Sigyn22 (2 kpl)
Jos joku teistä haluaa omansa aikaisemmin niin voidaan sopia pikaiset kirjanvaihtotreffit erikseen.
Profile Image

Ok

Nähdään mahdollisesti seuraavassa miitissä.
Profile Image
Vaikka tämä nyt peruuntui, niin muistakaa, että miittejä sopii ehdottaa koska vaan, mihin vaan!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.