corner corner PKS: Pikkujoulut su 26.11. klo 14 Hima & Sali

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

PKS: Pikkujoulut su 26.11. klo 14 Hima & Sali

Jokohan sitä pitäisi alkaa suunnitella pk-seudunkin pikkujouluja? :) Tähän ketjuun saa heitellä ehdotuksia päivästä, kellonajasta ja/tai paikasta tai kertoa, mikä päivä/kellonaika/paikka ei missään nimessä sovi. Olkaapa hyvät!

Editoitu otsikkoa 7.11. ja 12.11.

Complete Thread

Profile Image
Jokohan sitä pitäisi alkaa suunnitella pk-seudunkin pikkujouluja? :) Tähän ketjuun saa heitellä ehdotuksia päivästä, kellonajasta ja/tai paikasta tai kertoa, mikä päivä/kellonaika/paikka ei missään nimessä sovi. Olkaapa hyvät!

Editoitu otsikkoa 7.11. ja 12.11.
Profile Image

ollu mielessä

mut omasta tän hetkisestä tilanteesta johtuen päätin etten itse järkkää, tule ykllä jos omiin aikatauluihini sopii. Eikös se kahvila villa ullas ollu ihan kiva paikka viime vuonna, täyttähä siel oli mut mahtuttiin me kuitenki.

Profile Image
Villa Ullas on auki klo 10 - 16. Siispä varmaan la tai su olisi hyvä viikonpäivä sinne mennä ainakin itselleni. Viikonloput viikoilla 47, 49 tai 50 sopisi mulle näillä näkymin.
Profile Image
vielä en oo selvillä tarkkaan millon lähden joululomalla eli pohjoseen.
Profile Image

Villa Ullas

No juu, olenhan minäkin Villa Ullaksen kannalla, ajattelin vain antaa muillekin tarjokkaille tilaisuuden 😊 Ullas on kyllä niin idyllinen, sopii joulunalusmiittipaikaksi erinomaisesti. Ainoa mahdollinen miinuspuoli on ahtaus, mutta siinä ehkä auttaa vähän miitin ajoitus.

Edit: Kommentteja (tai uusia paikkaehdotuksia) odotetaan kauempaa tulevilta ;) Minulle sopii näillä näkymin mikä tahansa toukokuun esittämistä viikonlopuista. Nehän ovat siis:
la-su 25.-26.11.
la-su 9.-10.12.
la-su 16.-17.12.
Profile Image

Ehkä tulossa

Viikonloput on usein aika varattuja ennen joulua, mutta pikkujoulut olisi mukavat. Annan muille vallan päättää ajan ja paikan, koska tulemiseni riippuu muista aikatauluista, jotka on vielä ihan levällään.
Profile Image
Mulla jotakuinkin sama tilanne kuin Saka74:llä. Tulen mieluusti, jos vain osuu vapaaseen ajankohtaan.
Profile Image
Liityn tähän joukkoon, joka tulee jos pääsee. Tällä hetkellä en vielä uskalla sanoa pääseväni varmasti minään tiettynä päivänä.

Edit: 26.11. ei itselleni sovi mutta em. syystä en halunnut ottaa kantaa päivään ;-) Paikka oli ainakin aiemmassa miitissä oikein kiva - mukavaa pikkujoulua kaikille!
Profile Image
Koska ainoa vapaa päivä ehdotetuista on su 26.11.
Profile Image
Mulle käyvät ehdotetut sunnuntait, kaksi ensimmäistä klo 14 tai myöhemmin, viimeinen vaihtoehto (17.12.) aikaisemminkin, koska silloin ei enää ole sanataidekerhoa.

Näin kaukaa lännestä tulevana toivoisin kyllä paikaksi jotakin muuta kuin Ullasta, vaikka se idyllinen onkin. Pari ehdotusta: Hima & Sali Kaapelilla (auki 12–19) tai Cafe Piritta Tokoinrannassa (auki 9–20).
Profile Image
Tähänastisten postausten perusteella kaikille käy marraskuu ja koska monella joulukiireet lisääntyvät sitä mukaa kun joulu lähestyy, pitäisikö rauhoittaa joulukuu näiltä pikkujouluilta? Ja koska kirjakko pääsee varmuudella tulemaan vain sunnuntaina 26.11., olisiko päivä sitten se? Annimanni puolestaan pääsee aikaisintaan klo 14, joten esitän seuraavaa:
- sunnuntai 26.11. klo 14 Ravintola Hima & Sali

En ole muistaakseni koskaan käynyt ko. ravintolassa enkä löytänyt sen sivuilta pöytävarausmahdollisuutta, mutta kuvien perusteella se vaikuttaa tilavalta: https://www.himasali.com/kahvila-lounasravintola/

Edit: Hima & Sali on myös kaukaa idästä (lue: Itä-Helsinki, Porvoo) aika helposti saavutettavissa, Ruoholahden metroasemalta on noin 500 metrin kävelymatka. Espoon-busseilla ja raitiovaunulla 8 pääsee ihan nurkalle.
Profile Image
Kannatan, koska minäkin olen sattumoisin tuona päivänä Helsingissä :D Meinasin viettää museopäivää, mutta kyllähän sitä syömäänkin välissä ehtisi...
Profile Image
siellä hima&sali on myös kirjojenvaihtohylly, tosin mitä itse käynyt kirjat ei juurikaan näy liikkuvan siellä. Ite en osaa viel sanoa 26.11 mitään mut tuun jos pääsen.
Profile Image
ni ja espoohan lupailee jo että länsimetrokin alkais kulkemaan 18 päivä joten itse en meinannu kyllä oikein uskoa silmiäni, eli jos tuo todella käy toteen ni espoostaki pääsee hyvin tai pitäisi päästä kai. Jos tämä metro ihme tapahtuu
Profile Image
Tämä ehdotus.
Profile Image
ensimmäistä kertaa tulla pikkujoulumiittiin, jos se pidetään tuolloin su 26.11. Voisiko joku pikkujoulukonkari kertoa, että onko tuonne ollut tapana tuoda jotain paketteja? :)
Profile Image
en nyt konkari varmaankaa ku 2 vasta ollu mut molemmissa on tuotu paketti ja vaihdeltu ne paketit.

Mä yrtän tonne mutta ku näissä mun suunnitelmista ja voinnista koskaa oikein tiedä, ni en uskalla varmuudella mitään luvata.
Profile Image

Paketeista...

... olikos niin ainakin joskus, että jokainen oli paketoinut jonkin bookcrossing-kirjan ja sitten ne paketit vaihdeltiin?
Profile Image
juu jotensaki näin, mut Ainaki mun toissavuoden pikkujouluoaketti siis minkä vein sinne sisälsi jotai muuta ku kirjan.
Profile Image
Olisiko ideaa siinä, että paketissa olisi BC-kirja ja jotain pientä esimerkiksi 2-3 euron edestä?
Profile Image
hyvä ehdotus tuo Taryan, mun mielestä tärkeintä vaan et sovitaan joku tollane yhteinn juttu et kaikista selvää miten. Ni ja mä tuun pikkujouluihin jos jaksan mut sitä ei voi vielä tietää varsinkaa ku la-iltana mula meno tuolloin.
Profile Image
Totta, eikä pakettia ole tietenkään kenenkään pakko tuoda. Ei siis haittaa, jos se unohtuu, pääasia, että itse tulee miittiin :)
Profile Image
Kiinnostaa, mutta isäntä työvuorossa. Isommat lapset varmaan pärjäisi kotona tuon ajan keskenäänkin, mutta nuorin tulee mukana. Jos nurkissasi pyörii eteenpäin joutavia kirjoja, jotka sopivat noin 3-4 -vuotiaalle, niin kannattaa ottaa tuonne mukaan.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.