corner corner Tre: Kirjanvaihtomiitti ti 31.10. klo 17.30 Tullintorilla

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Tre: Kirjanvaihtomiitti ti 31.10. klo 17.30 Tullintorilla

Ehtisikö joku Pirkanmaan crossareista kirjanvaihtotapaamiseen keskustaan tiistai-iltana 31.10.? Kellonajasta en osaa vielä sanoa, mutta varmaankin joskus siinä klo 16 ja 19 välillä. Kirja olisi tulossa Hambolle, kajsa88:lle, lukutuolille ja outa1977:lle. Voin kuriroida pk-seudun suuntaan.

Edit 29.10.: Lisätty aika ja paikka otsikkoon.

Complete Thread

Profile Image
Ehtisikö joku Pirkanmaan crossareista kirjanvaihtotapaamiseen keskustaan tiistai-iltana 31.10.? Kellonajasta en osaa vielä sanoa, mutta varmaankin joskus siinä klo 16 ja 19 välillä. Kirja olisi tulossa Hambolle, kajsa88:lle, lukutuolille ja outa1977:lle. Voin kuriroida pk-seudun suuntaan.

Edit 29.10.: Lisätty aika ja paikka otsikkoon.
Profile Image
Rekkailin juuri kirjoja ja huomasin, että minulla olisi yksi jo_ann_an toivelistakirja - vieläköhän ehtisi sun kauttasi kirjakolle ja hänen Englannin reissulleen?
Olen tiistaina maisemissa, mutta aikataulut vähän auki parin muuttujan suhteen. Uskoisin, että joka tapauksessa ainakin johonkin aikaan pääsisin kirjanvaihtotreffeille :) Ilmoittele kellonaikaa, kun oma aikataulusi varmistuu!
Profile Image
Sovin kirjakon ja Anneliksen kanssa, että toimitan jo_ann_alle menevät kirjat Annelikselle, mutta emme ole vielä sopineet ajankohtaa. Eiköhän kirjasi ehdi mukaan :) Ja jos menee tiukille aikataulujen kanssa, hotellin respaa voidaan ehkä käyttää kirjanvaihtopisteenä. Olen Tampereella jo maanantaina, mutta kiinni työssä aamusta yöhön (klo 07-01).
Profile Image
Olen sopinut treffit Anneliksen kanssa seuraavalle viikolle, joten Lontoon-kirja ehtii hyvin mukaan :) Palaan tiistaina klo 19.02 junalla ja mikä aika vain klo 16 jälkeen sopii. Jos menee hankalaksi, voin jättää kirjani hotellin respaan, jossa paketin voi vaihtaa toiseen. Laitan sinulle lukutuoli tarkemmat koordinaatit sijainnistani :)
Profile Image
Laitoin privaa, tarya! Pääsen kyllä käymään kaupungilla klo 16-19 välillä.
EDIT: Lontoon kirjoja on jo 2 kpl, montakohan tiistaihin mennessä? :D
Profile Image
Kahviseuraa mahtuu mukaan lisääkin ja samalla pääsee pk-seudulle tahtovista kirjoistaan 😊
Profile Image
Mä oon niin jonkin hyvän tarpeessa ja käyn joka tapauksessa yliopiston kirjastossa siinä vieressä, että voisin tulla donitsille. Kirjoja mulla ei kyllä ole.
Profile Image
Ihan turhaan hosuin, juna on vartin myöhässä. Kiitos seurasta! Niin ja tietty kiitokset lukutuolille kuriroitavien pinon vastaanottamisesta 😊

Edit: Eipä se vartti riittänytkään, uutta arviota lähtöajasta pukkaa..
Profile Image
Ihan turhaan hosuin, juna on vartin myöhässä. Kiitos seurasta! Niin ja tietty kiitokset lukutuolille kuriroitavien pinon vastaanottamisesta 😊

Edit: Eipä se vartti riittänytkään, uutta arviota lähtöajasta pukkaa..

Voisin tulla takaisin seuraksi, mutta menee tovi, kun puran kasseistani Helsingin tuliaisia ja journaloin :D Kiitos minimiitistä, kirjoista ja kuriiriherkusta!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.