corner corner Kirjamessumiitti?

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Kirjamessumiitti?

Onko kirjamessuille tulijoita? Ainakin Flower78, justiina_81 ja minä olemme siellä perjantaina iltapäivästä eteenpäin ja itse olen menossa myös sunnuntaina. Onko muita?

Complete Thread

Profile Image
Onko kirjamessuille tulijoita? Ainakin Flower78, justiina_81 ja minä olemme siellä perjantaina iltapäivästä eteenpäin ja itse olen menossa myös sunnuntaina. Onko muita?
Profile Image
Menossa la tai su. Miitti olis kiva.
Profile Image
Miitti olisi tosiaan kiva. Itse olen messuilla todennäköisimmin lauantaina, vaikka se on yleensä ruuhkaisin päivä. Sunnuntaita voisin kyllä harkita lauantain sijaan. Ohjelmaa en ole vielä katsonut.
Voisihan sitä miitata vaikka jokaisena messupäivänä, jos käyntimme ovat eri päivinä.
Profile Image
Tulossa olen, luultavasti yksin perjantaina sekä ainakin toisena viikonlopun päivistä Sohviksen kanssa. Ainakin Annimannille, Flower78:lle ja justiina_81:lle olisi kirjojakin...
Lisäys: Ja Kipsun apinalle :-)
Profile Image
mut pitää miettiä perjantaira vielä
Profile Image
Mä tuun pe:na jo aamupäivästä ja oon johonkin alkuiltaan. Sunnuntaina oon myös, mutta ainakin osin apinan kanssa. Parhaiten mulle siis sopii miittailu perjantaina.
Profile Image
Mie voisin tulla to tai pe. La ja su ei käy, pe oon tulossa muutoinkin asialla Helsinkiin.
Profile Image
Olen tulossa torstaina ainakin ja apinasta riippuen ehkä myös perjantaina. Lauantaina emme tule väkimäärän takia ja sunnuntai on jo matkapäivä.
Profile Image

Tulen to-la

Lauantaina istun kuin tatti dekkarilauantaita kuuntelemassa.
Profile Image
Multa saattaa löytyä, kysy yksityisviestillä!
Profile Image
Huomenta, olin tarjonnut yhtä lippua sukulaiselle mutta sekin vapautui, joten lippuja onkin kaksi. Arvoin liput kiinnostuneiden kesken ja laitan pian viestiä onnekkaille!
Profile Image
Minä päätin kuitenkin skipata nämä messut. Kyllä ne Turun messut riittävät tälle vuodelle.
Profile Image
Mihin aikaan nähtäisiin ja missä?
Profile Image
Mihin aikaan nähtäisiin ja missä?

Jos sopii, palaan (myöhään) illalla, kun olen tarkistanut ohjelman :) Paikaksi ehdotan tuttuun tapaan Fazeria.
Profile Image
Ehdottaisin seuraavia aikoja:

pe klo 14 tai 16.30
su klo 15 tai 15.30

Mitä sanotte?

Ja paikka siis Fazer Cafe.

Lauantaikävijät voivat tietysti sopia oman miitin myös :)
Profile Image
Perjantaina kannatan klo 14 (mutta kyllä mä 16.30:kin tulen, jos siihen päädytään :-) Su tutkimatta vielä...
Profile Image

pe klo 16.30

Ja paikka siis Fazer Cafe.

Mä kannatan tätä.
Sunnuntaina, tuo 15:30 on parempi, mennään 15-16 katsomaan Muumeja, sen jälkeen varmasti maistuisi pulla tai muu eväs.
Ei muuten mitään hajua, mikä oli Fazer Cafe, mutta kai mä löydän.
Profile Image

pe klo 14 tai 16.30

Molemmat sopii, nähdään silloin! Otan kirjoja mukaan jos jaksan kantaa... :)

Kivaa miittailla pitkästä aikaa!
Profile Image
Perjantain osalta äänet jakautuvat hankalasti, mutta koska Kipsu oli toiveessaan vähän ponnekkaampi kuin Peonio, otetaan se 16.30. Sunnuntaitahan ehditään arpoa tässä vielä.

Kipsu, Fazer Cafe on siinä pääsisäänkäynnin (eteläisen sisäänkäynnin) puolella olevassa aulassa. Löytyy helposti!
Profile Image
mulla on nyt lippu kirjamessuille. Joko pe-iltana tai la sinne.
Profile Image
Olen
- vaihtanut käsilaukun isompaan, mihin mahtuu muutamia kirjoja
- siirtänyt rahaa säästötililtä käyttötilille
- valinnut ihanimman tunikani ja laittanut sen valmiiksi aamua varten

:)
Profile Image

Tulen

Paikalle 16.30 😁
Profile Image

VS: Tulen

Paikalle 16.30 😁

Ja minä myös, vaikkakaan ei ole muita kirjoja mukana kuin Annimannille rinkikirja.
Profile Image

VS: Tulen

Nähdään 16.30!
Profile Image
Minä ja Sohvis ollaan matkalla, ollaan varmaan koko päivä. Suunnitelmat vielä epäselvät mutta saatan ehdottaa tähän jotain... Kirjoja ei mukana mutta kahviseura kelpaa aina :-)
Profile Image
Kuuntelen HS:n esikoisia 15-16 mutta voin käydä sen jälkeen kurkkimassa onko ketään paikalla. Ei kuitenkaan tarvitse odotella!
Profile Image

Me kans

Muumien jälkeen mekin voidaan tulla. Toiv rattailla mahtuu.
Profile Image
Sitä odotellessa, että meilläkin joku jaksaa istua hiljaa paikoillaan ja lukea Marveleita. Perjantai oli kyllä huikea päivä, kun yksin ehti kuunnella ja katsella niin monenlaista.
Profile Image
Höpsis, ei ole mitään anteeksi pyydettävää <3 O. on suloinen lapsi ja oli ihana nähdä teitä molempia!
Profile Image
Ja toinen höpsis! Kiva oli nähdä niin teitä kuin kaikkia muitakin messuilijoita. Nyt saa marraskuu tulla :-)
Profile Image

No voi!

Unohdin tämän ketjun seuraamisen, kun en reissussa muistanut seurata nettiä. :( Torstaina tuli kuitenkin Annelis tavattua.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.