corner corner Oulu: miitti la 11.11. klo 16.30 Konst o. deli (Valve)

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Oulu: miitti la 11.11. klo 16.30 Konst o. deli (Valve)

Hei Oulu, saavun taas huomaasi marraskuun toisena viikonloppuna. Tällä kertaa aikatauluni on tiukahko, joten oikeastaan ainoa sopiva aika miitille olisi lauantai klo 16.30, jolloin koulutukseni loppuu. (Tai pe-ilta klo 20.30, mutta se taitaa olla vähän huono aika :D)

Paikaksi ehdottaisin Valveen tiloissa olevaa Konst o. deli -kahvilaa, niin ehdin maksimoida paikallaoloni. Liikun nimittäin tällä kertaa lentäen ja kone Helsinkiin lähtee klo 18.30. Ymmärtääkseni ehtisin siis noin tunnin nauttia seurastanne ennen kuin pitää lähteä kentälle. Korjatkaa, jos olen väärässä!

Sopiiko aika kenellekään?

Complete Thread

Profile Image
Hei Oulu, saavun taas huomaasi marraskuun toisena viikonloppuna. Tällä kertaa aikatauluni on tiukahko, joten oikeastaan ainoa sopiva aika miitille olisi lauantai klo 16.30, jolloin koulutukseni loppuu. (Tai pe-ilta klo 20.30, mutta se taitaa olla vähän huono aika :D)

Paikaksi ehdottaisin Valveen tiloissa olevaa Konst o. deli -kahvilaa, niin ehdin maksimoida paikallaoloni. Liikun nimittäin tällä kertaa lentäen ja kone Helsinkiin lähtee klo 18.30. Ymmärtääkseni ehtisin siis noin tunnin nauttia seurastanne ennen kuin pitää lähteä kentälle. Korjatkaa, jos olen väärässä!

Sopiiko aika kenellekään?
Profile Image
Alustava kyllä, kalenterissa ei ole vielä muuta tuolle päivälle.
Mähän näen sua useammin kuin oululaisia :D
Profile Image
Minä olen menossa katsomaan stand uppia, joka alkaa just klo 16.30. Höh, onpas huono tsägä. Mutta voitte muut miittailla toki. Minulle sopii sen sijaan kyllä tuo myöhäinen perjantai-ilta. :D
Profile Image
Minä olen menossa katsomaan stand uppia, joka alkaa just klo 16.30. Höh, onpas huono tsägä. Mutta voitte muut miittailla toki. Minulle sopii sen sijaan kyllä tuo myöhäinen perjantai-ilta. :D

No voihan harmi :( Ehkä seuraavalla kerralla jo onnistuu!
Profile Image
Eli alustavasti olen kiinnostunut. Oletan paikan olevan keskustassa.
Profile Image
Eli alustavasti olen kiinnostunut. Oletan paikan olevan keskustassa.

Tuu ihmeessä! Mulla on sulle yks kirjakin :)

Valve on keskustassa, Hallituskadulla, seuraava kortteli kaupungintalolta torinrantaan päin.
Profile Image

En pääse

Olen reissussa toisaalla.
Profile Image
mutta en kuitenkaan. Ajattelin varmistaa, että onhan tämä toteutumassa?
Profile Image
mutta en kuitenkaan. Ajattelin varmistaa, että onhan tämä toteutumassa?

Juu! Tervetuloa vaan :)
Profile Image
Voisin tulla käymään.

stinaP kutsui miitteihin. Luulin etten ehtisi tämän vuoden puolella, mutta lauantai passaakin. :)
Profile Image
Voisin tulla käymään.

stinaP kutsui miitteihin. Luulin etten ehtisi tämän vuoden puolella, mutta lauantai passaakin. :)

Hei, siistiä! Tervetuloa! :) Meidät tunnistaa isoista kirjapinoista ;)
Profile Image
en vielä tiedä minkä verran jälkikasvua lähtee mukaan. Kirjakettu varmaan ainakin.
Profile Image
Ehdin miittailla kanssanne vartin yli viiteen, sitten tulee taksi hakemaan kentälle.
Profile Image
Harmi, että ehdin tällä kertaa viivähtää vain hetken. Toivottavasti saitte kirjapinoja pienemmäksi lähdettyäni :)
Profile Image
Toin miittiin 6 pokkaria ja lähdin 7 kovakantisen ja yhden pokkarin kans. Ei menny ihan suunnitelman mukaan. Mutta oli mukavaa tavata teidät kaikki.
Profile Image
Kiitos, oli kiva tavata!

Mun saldo oli äärettömän surkea: Sain kolme kirjaa liikkeelle ja palasin 17 kanssa :D No, onneksi kohta on uusi miitti.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.