corner corner PORI la 11.11 Cafe Solo (Puuvilla) klo 13

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

PORI la 11.11 Cafe Solo (Puuvilla) klo 13

Oliskohan porilaisilla aikaa/kiinnostusta pieneen miittiin tuona päivänä? Tai jos ei, niin löytyykö kirjatuliaisten vastaanottajaa? Pistän nyt hyvissä ajoin kyselyä sen takia, että Turkuun on tässä kuussa tulossa vieraita sekä Kuopiosta että Tampereelta, joten jos hekin nyt haluavat tämän mutkan kautta kuriroida jotain ;)

Parhaiten mulle sopisi miitti jossain Puuvillan kahvilassa n. klo 13. Jos ei miitiksi asti porukkaa löydy, mutta joku ehtisi kumminkin vastaanottajaksi, niin sumplitaan sitten tarkemmin sitä aikaa ja paikkaa.

Complete Thread

Profile Image
Oliskohan porilaisilla aikaa/kiinnostusta pieneen miittiin tuona päivänä? Tai jos ei, niin löytyykö kirjatuliaisten vastaanottajaa? Pistän nyt hyvissä ajoin kyselyä sen takia, että Turkuun on tässä kuussa tulossa vieraita sekä Kuopiosta että Tampereelta, joten jos hekin nyt haluavat tämän mutkan kautta kuriroida jotain ;)

Parhaiten mulle sopisi miitti jossain Puuvillan kahvilassa n. klo 13. Jos ei miitiksi asti porukkaa löydy, mutta joku ehtisi kumminkin vastaanottajaksi, niin sumplitaan sitten tarkemmin sitä aikaa ja paikkaa.
Profile Image
Näillä näkymin ei taida olla mitään tuolle viikonlopulle. Laitoin "varauksen" kalenteriin. Minulla on Turkuun päin tulossa kirjoja.
Profile Image
:)
Profile Image

Nostetaan

ettei hautaudu. En ole ikinä kahvitellut missään Puuvillan kuppiloissa, joten onko paikallisilla ehdotuksia miittipaikaksi sopivista?

Toistaiseksi mulla on tuomisia Alelle ja Becky77:lle, katsotaan mitä matkan varrelta vielä kertyy...
Profile Image
Cafe Solo, ei varsinaisesti Puuvillan sisätiloissa vaan parkkipaikan kupeessa Rakastajat teatterin vieressä.
Profile Image
Pistän nyt hyvissä ajoin kyselyä sen takia, että Turkuun on tässä kuussa tulossa vieraita sekä Kuopiosta että Tampereelta, joten jos hekin nyt haluavat tämän mutkan kautta kuriroida jotain ;)

Turkuun on tulossa tässä kuussa vieras myös Porvoosta ja hänellä lienee jotain tuomisia myös Poriin päin ;)
Profile Image

Editoin

otsikkoon paikan ja kun kellonajasta ei ole tullut sanomista, niin mennään nyt tässä vaiheessa tuon kello yhden mukaan. Kommentoikaa jos on tarvis muuttaa - tosin paljon aikaisemmin en ehdi kun bussinikin saapuu vasta puolenpäivän jälkeen.
Profile Image

Voisin tulla

Ehkä nähdään sitten. :)
Profile Image
Kiva! Mulla on näköjään sulle jotain kuriroitavaakin :)
Profile Image
Hyvä! Minulla on sinulle pari kirjaa. :)
Profile Image
On niin paljon kivoja kirjoja joita en raaskisi villisti vapauttaa :)
Profile Image

Nostetaanpa

taas, että kaikki muistavat tulla!
Profile Image
tulemaan.
Profile Image
ja tiedoksi, että menen myös loppukuusta Helsinkiin, joten pari kirjaa sinnekin kuriroituu. Suurta määrää tai isoja puketteja en tosin tälle reissulle voi raahata, mutta jokunen aina mahtuu :)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.