corner corner Suomalainen synttäriketju vuodelle 2017 *suljettu*

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Suomalainen synttäriketju vuodelle 2017 *suljettu*

Tätä on jo vähän kyselty, joten laitanpa pystyyn uuden synttäriketjun. Onko siis tulijoita ensi vuoden ketjuun? Jos kiinnostaa, niin ilmoittaudu mukaan tähän ketjuun sekä laita minulle yv:llä osoitteesi sekä syntymäpäiväsi (vuotta ei tarvitse 😉 ). Aikaa on ainakin tämän vuoden loppuun asti.

Tässä vielä kertauksena säännöt:

Ilmoittaudu tähän ketjuun ja yksityisviestillä minulle osoitteen kera. Ilmoita myös syntymäpäiväsi. Osallistujien toivotaan muistavan resurssiensa mukaan synttärisankareita vähintään kortilla, mutta muutoin vain mielikuvitus on rajana. Toivelista kannattaa päivittää ja profiiliin kirjoittaa mistä muusta kuin kirjoista tykkää / mitä ei missään nimessä halua, niin lahjustelijoilla on helpompaa. On hyvä myös mainita millä kielillä kirjoja lukee. Kuriirikyytejä kannattaa hyödyntää...

Ilmoittautumisaika päätyy vuoden lopussa. Sen jälkeen laitan sähköpostilla kaikille osallistujille osallistujalistan osoitteineen. Jos tiedät osoitteesi muuttuvan ensi vuonna / ennen synttäreitäsi, niin mainitsethan sen jo ilmoittautumisvaiheessa. Niin, ja ilmoitathan myös uuden osoitteen kun sen aika on.

EDIT 1:
Ainakin loppiaiseen asti voi ilmoittautua mukaan. Listaan tähän viestiin lähiaikoina kaikki jo mukana olevat crossarit.

EDIT 1,5:
Ketju on nyt suljettu.

EDIT2: ILMOITTAUTUNEET

Tammikuu
31.1. Minkula

Helmikuu
13.2. Mutteri
14 2. Dotdot
27.2. He_Ri

Maaliskuu

Huhtikuu
4.4. Justiina81

Toukokuu
12.5. Margih
16.5. Slipperbunny
25.5. Alejanda

Kesäkuu

Heinäkuu

Elokuu
18.8. Pamina_81

Syyskuu

Lokakuu
1.10. Duffeli

Marraskuu
1.11. Peonio
19.11. Pikkis

Joulukuu
5.12. oO-littera-Oo
21.12. Lii5a
26.12. Kesis

Complete Thread

Profile Image
Tätä on jo vähän kyselty, joten laitanpa pystyyn uuden synttäriketjun. Onko siis tulijoita ensi vuoden ketjuun? Jos kiinnostaa, niin ilmoittaudu mukaan tähän ketjuun sekä laita minulle yv:llä osoitteesi sekä syntymäpäiväsi (vuotta ei tarvitse 😉 ). Aikaa on ainakin tämän vuoden loppuun asti.

Tässä vielä kertauksena säännöt:

Ilmoittaudu tähän ketjuun ja yksityisviestillä minulle osoitteen kera. Ilmoita myös syntymäpäiväsi. Osallistujien toivotaan muistavan resurssiensa mukaan synttärisankareita vähintään kortilla, mutta muutoin vain mielikuvitus on rajana. Toivelista kannattaa päivittää ja profiiliin kirjoittaa mistä muusta kuin kirjoista tykkää / mitä ei missään nimessä halua, niin lahjustelijoilla on helpompaa. On hyvä myös mainita millä kielillä kirjoja lukee. Kuriirikyytejä kannattaa hyödyntää...

Ilmoittautumisaika päätyy vuoden lopussa. Sen jälkeen laitan sähköpostilla kaikille osallistujille osallistujalistan osoitteineen. Jos tiedät osoitteesi muuttuvan ensi vuonna / ennen synttäreitäsi, niin mainitsethan sen jo ilmoittautumisvaiheessa. Niin, ja ilmoitathan myös uuden osoitteen kun sen aika on.

EDIT 1:
Ainakin loppiaiseen asti voi ilmoittautua mukaan. Listaan tähän viestiin lähiaikoina kaikki jo mukana olevat crossarit.

EDIT 1,5:
Ketju on nyt suljettu.

EDIT2: ILMOITTAUTUNEET

Tammikuu
31.1. Minkula

Helmikuu
13.2. Mutteri
14 2. Dotdot
27.2. He_Ri

Maaliskuu

Huhtikuu
4.4. Justiina81

Toukokuu
12.5. Margih
16.5. Slipperbunny
25.5. Alejanda

Kesäkuu

Heinäkuu

Elokuu
18.8. Pamina_81

Syyskuu

Lokakuu
1.10. Duffeli

Marraskuu
1.11. Peonio
19.11. Pikkis

Joulukuu
5.12. oO-littera-Oo
21.12. Lii5a
26.12. Kesis
Profile Image
Harkitsin ja pohdin ja mietin, mutta on tämä ollut niin mahdottoman kivaa, että mukaan kyllä. Ja loppuvuodesta älysin miten kirjahaku toimiin niin pääsin paljon helpommalla katsellen kuka mitäkin kirjaa halajaa.

Pieni ehdotukseni on, en tiedä onko hyvä, mutta jossain ryhmässä kerroimme heti listan laatijalle puhelinnumeromme ja smartposti tai pakettiautomaatin nimen. Se oli aika kätevää, kun näki listalta heti minne paketin laittaa, jos oli vähän painavampi juttu kyseessä.
Profile Image
Pieni ehdotukseni on, en tiedä onko hyvä, mutta jossain ryhmässä kerroimme heti listan laatijalle puhelinnumeromme ja smartposti tai pakettiautomaatin nimen. Se oli aika kätevää, kun näki listalta heti minne paketin laittaa, jos oli vähän painavampi juttu kyseessä.

Ilman muuta itse kukin voi halutessaan laittaa ilmoittautuessaan myös puhelinnumeronsa ja lähimmän smartpostin tai pakettiautomaatin nimen mukaan. Ketäänhän ei tietenkään velvoiteta numeroansa antamaan, sitä voinee sitten tapauskohtaisesti kysyä sankarilta jos sitä tarvitaan (ja minä voin vaikka toimia välikätenä jos lähettäjä haluaa yllättää).
Profile Image

mukaan

hetken harkittuani. ja laitan myös paminalle puhelinnumeron ja lähimmät smart automaattipostin nimen.
Profile Image

Mukaan!

Just mietin joulukuun lahjoja pakkaillessani että onkohan joku järjestämässä ensikin vuodelle. =D Laitan pm:mää ja mun numeron myös jos joku haluaa smartpostilla lähettää lahjoja.
Profile Image

Tulen mukaan

Laitan osoitteen ja puhelinnumeron tulemaan.
Profile Image

Minäkin!

Joululahjaryhmä oli niin kiva, että taidan tulla tähänkin mukaan, ekaa kertaa :)
Profile Image

Mukaan!

Koska osallistujamäärä ei näytä päätähuimaavalta, uskaltaudun mukaan tänäkin vuonna :)!
Profile Image
Viime vuoden jätin väliin mutta nyt voisin tulla taas mukaan, jos vajaan puolen tunnin myöhästyminen ilmoittautumisessa sallitaan ;-)
Profile Image
Kun tämä ketju tuli tällä kerralla aika lähellä vuodenvaihdetta, niin voisiko vaikka vielä viikon tai kahden ajan ilmoittautua mukaan?
Profile Image
Viime vuoden jätin väliin mutta nyt voisin tulla taas mukaan, jos vajaan puolen tunnin myöhästyminen ilmoittautumisessa sallitaan ;-)

Huolitaan kyllä. Tervetuloa mukaan!
Profile Image

mukana

Viime vuonna oli kiva lähettää pieniä lahjoja niin osallistun tänäkin vuonna.
Profile Image
Olen joskus ollut kansainvälisessä synttäriketjussa, ja mukavaahan se oli. Kiitos organisoimisesta, Pamina_81!
Profile Image

Kyllä

minäkin osallistun.

Vähän piti miettiä, kun pahin myöhästymiseni taisi olla yli puoli vuotta, mutta onneksi lahjottavat ovat olleet tyytyväisiä myöhästyneisiinkiin lahjoihin ;)
Profile Image

Miksei..

Tämähän voisi olla hauskaa :)
Profile Image

Mukaan

Osallistujamäärä vaikuttaa edelleen kohtuulliselta, joten jospa tulen...
Profile Image

välihuomautus

enkä lukenut duffelin synttöritoivelistaa ennen kun tein omani, huomasin nyt et ainaki 1 sama toive siellä.

Hieman kyllä tuli erinäköinen toivelista kun viime vuonna. Edit. ei oo näköjää vielä tallentunut tai ny kuin kauan teillä yleensä kestää et tallennus näkyy tuolla profiilissa ku muokkaatte vai olikohan mulla joku tallennusvika ettei tallentunutkaa edit 2 nyt se oli päivittynyt kesti va hetken
Profile Image

Välihuomautus 2

Aloin tässä jo selailla ilmoittautuneiden toivelistoja. Pidätk Pamina taas jotain kirjaa toivelistakirjojen "varauksista", jotta saadaan pienennettyä riskiä saada monta samaa kirjaa?
Profile Image
Aloin tässä jo selailla ilmoittautuneiden toivelistoja. Pidätk Pamina taas jotain kirjaa toivelistakirjojen "varauksista", jotta saadaan pienennettyä riskiä saada monta samaa kirjaa?

Voin pitää. No problem. 😊 Muillekin siis tiedoksi että varauksia voi ilmoittaa minulle, jos sellaisia sattuu tulemaan.
Profile Image
Tulen mukaan.
Profile Image
Minun mielestäni ryhmä alkaa jo olla sopivan kokoinen...
Profile Image
Osoitteet on lähetetty kaikille. Jos et ole viestiä saanut ja/tai huomaat siellä puutteita tai virheitä, niin ilmoitathan siitä minulle. Kiitos!
Profile Image
Osoitelista saatu, kiitos!
Profile Image
Nimim. Huolestunut
Profile Image
Nimim. Huolestunut

Nimi lisätty listaan. Olethan saanut osoitteet kuitenkin?
Profile Image
myös täydennyksen :) Olisipa ollut mukava, jos joka kuukaudelle olisi saatu synttärisankari.
Profile Image
oli mulla myös dotdotin tiedot joten siitä e ainakaa puuttunut
Profile Image

Mukaan

Ekaa kertaa ja tietty myöhäsessä vaiheessa.
Profile Image

VS: Mukaan

Ekaa kertaa ja tietty myöhäsessä vaiheessa.

Tervetuloa! Vielä ei ole ollut yksiäkään synttäreitä joten mukaan mahtuu. 😊 (Näin omavaltiasesti päätettynä.)
Profile Image
Olen tässä miettinyt milloinkas uusimman tulokkaan synttärit on, jotta tietäisi muistella...
Profile Image
12.5. on tämän lukijan synttärit. :)
Profile Image

nosto

Nostan tätä ketjua, jos joku muukin haluaa tarkistaa päivämääriä.
Profile Image

Nosto

Oli taas pudonnut toiselle sivulle. ☺
Profile Image

Up

Nosto.
Profile Image

Nosto

Pahoitteluni toukokuun sankareille - olen pahasti myöhässä.
Profile Image
Elokuun alussa oli vielä mielessä, että pitäis alkaa katsella lahjaa Paminalle. Oli liian pitkä kesätauko. Nyt aktivoidun taas. Pahoittelen, että olen myöhässä. :/
Profile Image
KÄÄK täälläkin. Pahoitteluni lähes kaikille. Jotenkin tämä vuosi on ollut... outo? En ole edes lukenut "juuri mitään" - entiseen verrattuna siis. Jos syksy ei jatku aivan eri merkeissä, tästä vuodesta tulee huonoin lukuvuoteni ikinä.
Kyllä minä vielä hoidan synttäripaketit kaikille, joille ne vielä on lähettämättä.
Profile Image
Elokuun alussa oli vielä mielessä, että pitäis alkaa katsella lahjaa Paminalle. Oli liian pitkä kesätauko. Nyt aktivoidun taas. Pahoittelen, että olen myöhässä. :/

Ei mitään hätää, et ole ainoa jonka paketti on vielä matkalla. Ja taitaapa minullakin olla lähettämä vielä joku paketti... 🤔
Profile Image
Kun tässä synttärihommassa tulee kerralla paljon kirjoja, niin voipi helposti unohtua poistaa saatu kirja toivelistalta. Niinpä muistutan - käykää katsomassa toivelistaanne aina välillä ja poistakaa sieltä saadut kirjat.

Profile Image
mäkin oon tänä vuonna pahasti myöhäs mut kyllä kaikki saatte lahjanne vielä
Profile Image

Psst...

Peonio voisi pikkuhiljaa alkaa laittaa toiveitaan profiiliinsa - marraskuu tulee tuota pikaa :)
Profile Image
Muistaakseni olen ilmoittanut pakettiautomaatikseni Kalevan Prisman. Se on edelleen täysin mahdollinen noutopaikka, joten ei paniikkia, jos sinne lähetät. Mutta koska kyseisen Prisman ymprärillä tehdään tällä hetkellä joka puolella ratikanrakennukseen liikkuvia töitä, sinne kulkeminen on hankaloitunut sen verran, että se ei ole toistaiseksi pääasiallinen ostospaikkani.

Niinpä toivoisin mieluummin minulle mahdollisesti tulevat paketit tähän automaattiin: Pakettiautomaatti, Anttilan talo Tampere
Puutarhakatu 10, 33215 TAMPERE

Se ei ole lähin, mutta on työmatkani varrella ja tämän hetken liikennetilanteen kannalta helpoimmassa paikassa.
Profile Image
Kysynpä teistä muutamalta - Alejanda, Peonio, Pikkis, Oo-littera - lempiväriänne tai kahden värin yhdistelmää.

Tänä vuonna kaikki on myöhässä. Vielä lumen tullessa odotin kesää... siis en ensi kesää, vaan viime kesää.
Suurin piirtein kaikki, jotka ovat minulta lahjansa saaneet, ovat saaneet sen myöhässä. Pari lahjaa taitaa olla tällä hetkellä kuriirien hoivissa.
Noloa tunnustaa, mutta vieläkin minulla on lahjomatta pari kevään synttärisankaria. Tarkoitus olisi tämän vuoden puolella vielä ehtiä ;)
Profile Image
Ei haittaa ollenkaan lii5a, itseltänikin lähtevistä on monta lahjaa myöhässä... joku sentään edes matkalla.
Lempivärejä tai ainakin mieleisiä on monta, mm. kaikki violetin sävyt, kirkkaan- ja viininpunainen, sininen, harmaa ja mustakin.
Profile Image
on sininen. Pidän myös musta-valkoisesta ja harmaasta, pionin vaaleanpunaisesta ja valkoisesta myös ihan yksinään.

Profile Image
Kiputilanteeni takia on nyt kaikki loppuvuoden lahjat näemmä myöhässä. Duffelille on paketti valmiina, eli jahka selviän jonkun smartpostin luo niin lahja lähtee tulemaan. Marraskuun juhlijat joutuvat odottelemaan myös tovin. Yritetään joulukuussa päästä jo ajantasalle. Pahtoittelut, unohdettuja ette toki ole. :)
Profile Image

Ei haittaa!

Eikä haittaa minuakaan myöhästelyt, niinpä riittää jännitettävää pitemmäksi aikaa ;)!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.