corner corner Osoitteenmuutos-topikki

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Osoitteenmuutos-topikki

Tässä topikissa on tarkoitus kertoa osoitteenmuutoksestasi, jotta muut bookcrossaajat huomaavat kysyä uutta osoitettasi esimerkiksi räpäkin (=RABCK=Random Act of BookCrossing Kindness, esim. jos joku haluaa lähettää sinulle kirjan toivomatta mitään vastineeksi) lähettämistä varten.

Minulle kävi elokuussa niin, että lähetin bookcrossaajalle kirjan osoitteeseen, jonka olin saanut edellisenä syksynä. En varmistanut osoitetta, koska halusin yllättää vastaanottajan. Hän oli muuttanut tällä välillä, joten paketti meni vanhaan osoitteeseen, mutta posti onneksi käänsi sen uuteen osoitteeseen, ja paketti löysi perille. Mutta tämä topikki olisi sitä varten, etteivät paketit kulkeutuisi vanhaan osoitteeseen, ja jotta ne kulkisivat nopeasti vastaanottajalle. :)

ÄLÄ KIRJOITA OSOITETTASI tähän topikkiin (tietoturvan vuoksi), vaan tarkoitus on kirjoittaa viesti, jossa kerrot osoitteesi muuttunen ja päivämäärän, jolloin uusi osoite astuu voimaan. Tällöin muut voivat halutessaan kysyä sinulta uutta osoitettasi yksityisviestillä. Toki jos itse haluat, saat kertoa internetissä sinua koskevia tietoja, mutta ei ole suositeltava kertoa koko nimeään, osoitettaan, puhelinnumeroaan ja/tai sähköpostiosoitettaan näin julkisella keskustelualueella. Jos haluat, voit mainita esim. kadunnimen, josta olet muuttamassa pois, niin muut tietävät, onko heillä sinun "uusin vanha" osoitteesi. Esimerkiksi näin:

"Muutan lokakuussa. Uusi osoitteeni on voimassa 5.10.2011 alkaen. Muutan pois Kauppakadulta."

Complete Thread

Profile Image
Tässä topikissa on tarkoitus kertoa osoitteenmuutoksestasi, jotta muut bookcrossaajat huomaavat kysyä uutta osoitettasi esimerkiksi räpäkin (=RABCK=Random Act of BookCrossing Kindness, esim. jos joku haluaa lähettää sinulle kirjan toivomatta mitään vastineeksi) lähettämistä varten.

Minulle kävi elokuussa niin, että lähetin bookcrossaajalle kirjan osoitteeseen, jonka olin saanut edellisenä syksynä. En varmistanut osoitetta, koska halusin yllättää vastaanottajan. Hän oli muuttanut tällä välillä, joten paketti meni vanhaan osoitteeseen, mutta posti onneksi käänsi sen uuteen osoitteeseen, ja paketti löysi perille. Mutta tämä topikki olisi sitä varten, etteivät paketit kulkeutuisi vanhaan osoitteeseen, ja jotta ne kulkisivat nopeasti vastaanottajalle. :)

ÄLÄ KIRJOITA OSOITETTASI tähän topikkiin (tietoturvan vuoksi), vaan tarkoitus on kirjoittaa viesti, jossa kerrot osoitteesi muuttunen ja päivämäärän, jolloin uusi osoite astuu voimaan. Tällöin muut voivat halutessaan kysyä sinulta uutta osoitettasi yksityisviestillä. Toki jos itse haluat, saat kertoa internetissä sinua koskevia tietoja, mutta ei ole suositeltava kertoa koko nimeään, osoitettaan, puhelinnumeroaan ja/tai sähköpostiosoitettaan näin julkisella keskustelualueella. Jos haluat, voit mainita esim. kadunnimen, josta olet muuttamassa pois, niin muut tietävät, onko heillä sinun "uusin vanha" osoitteesi. Esimerkiksi näin:

"Muutan lokakuussa. Uusi osoitteeni on voimassa 5.10.2011 alkaen. Muutan pois Kauppakadulta."
Profile Image
Kuten kerroin toisessa topikissa meillä oli muutto kesäkuussa, joten osoitteeni on vaihtunut. Muutin pois Rakuunatieltä. Uusi osoite on ollut voimassa 20.6.2011 alkaen.

Todennäköisesti uusi muutto on tulossa vuoden lopulla, mutta siitä ilmoitan sitten erikseen.
Profile Image
Olen päivittänyt sen RABCK:iin. Ja saa sitä tietty kysyäkin! :)
Profile Image
Kiitos Vinya, olin vain liian laiska perustamaan uutta aihetta :P

Liinuskaisen majapaikka on vaihtunut syyskuun alusta Lieksaan. Jos tarvitset osoitetta, sen saa kysymällä ja päivitin sen myös rabck.comiin.
Profile Image
Pikkumyy on muuttanut kesän aikana pois Rapusaarentieltä, kyselkää uutta osoitetta jos tarvitsette! :)
Profile Image
Syyskuun alusta uusi osoite.
Profile Image

Minä myös

asetun pian uusille sijoille, kirjoja saa jo lähettää sinne - kysy vain osoite!
Profile Image

osoite vaihtuu

Muutan syys-lokakuun vaihteessa Tampereen Kalevasta (33500) Ruotulaan (33560). Uutta osoitetta voi kysellä yksityisesti. Yritän kuun lopussa muistaa vaihtaa sen myös RABCK:iin.
10.10. Uusi osoite on nyt rabck-sivulla.
Profile Image
Mä en muista mun salasanaa rabckiin ja jostain syystä tuo systeemi ei lähetä mulle uutta. En siis tiedä, onko siellä uusi vai vanha osoite. Vanha on I:llä alkava kadun nimi ja uusi T:llä. Postinumero sama.
Profile Image
Mä en muista mun salasanaa rabckiin ja jostain syystä tuo systeemi ei lähetä mulle uutta. En siis tiedä, onko siellä uusi vai vanha osoite. Vanha on I:llä alkava kadun nimi ja uusi T:llä. Postinumero sama.

Tsekkasin ja sulla näkyy siellä se I:llä alkava osoite. Siis ihan vaan tiedoksi, tiedetäänpä kysellä, jos on tarvetta :)
Profile Image
ja muutto on vienyt paljon aikaa mm. bc-kirjojen lukemiselta..
Profile Image
Olen muistaakseni saanut postia kesällä Helsingin osoitteeseen, _uusin_ on Pieksämäellä ja löytyy RABCK.comista.

Tosin, se saattaa muuttua syksymmällä, jos osaamme päättää tehdäänkö tarjous vai ei...
Profile Image
Postia olen tuolloin vastaanottamassa vasta ekan tai tokan viikon jälkeen, mutta toinen vastaanottaja kyllä uudesta osoitteesta löytyy jatkuvasti. :)

Osoitetta saa udella yksityisviestillä.
Profile Image
ja uusi osoitteeni löytyy rabck.comista, mutta voi tietenkin kysäistä myös sähköpostiviestillä tarvittaessa.
Profile Image
Muutan 1.6. ja osoite siis muuttuu. Kyselkää uutta osoitetta, jos lähetettävää tulee.
Profile Image
Asun edelleen Leivonmäellä, mutta tarkista osoitteeni, kiitos.
Profile Image
Kyselkää tarkemmin jos tarvis on.
Profile Image
osoite voimassa jo aiemmin... rabck.com päivitetty, kyselläkin saa jos on tarvetta...
Profile Image
Toista yötä uudessa kodissa, uusi osoite on päivitetty RABCK.com-palveluun. Privallakin voi sitä toki kysellä tarpeen mukaan.
Profile Image
Kasarmilta muutin pois, uusi osoite on päivitetty rabck.comiin. Oulussa kuitenkin edelleen.
Profile Image
Oulusta Kajaaniin. Kysykää osoite postituksen yhteydessä.
Profile Image
Muutan pois 80200 JNS -osoitteestani, kysy uusi jos on tarvetta :)
Profile Image

Hammu muuttaa!

Uusi osoite voimassa maanantaista 16.7. (Postihan kyllä lupaa kiltisti kääntää vanhaan osoitteeseen tulleet postit uuteen osoitteeseen kuukauden ajan. ) :)

Uuden osoitteen saa minulta tai rabck.comista.
Profile Image
Doh! Noh, toivottavasti TiiSun kirjeet löytävät nopsaan perille, ehdin jo aamulla nakkaamaan ne postilaatikkoon...
Profile Image
Kyllä varmasti. Maksoin Postille jopa vuodeksi postin jälleen lähettämisestä. Ja kiitos etukäteen!
Profile Image
Löytyi asunto ja juuri illaksi olen menossa tekemään siivousta uuteen kämppään.

Uusi osoite on voimassa 19.5. alkaen, mutta vanhasta osoitteesta saan kyllä postini koko toukokuun ajan. Edes kaupunginosa ei muutu, joten lyhyt muuttomatka ja postinhakumatka, jos on tarve. :)

Kysy osoitetta yksityisviestillä, jos sitä tarvitset.
Profile Image
Rabck:issa on siis nykyinenkin osoitteeni, joka tuli voimaan vuoden vaihteessa. Silloin lähdin Kotkasta.
13.7.2013 vaihdan taas siviilisäätyäni ja sukunimeäni. Tämä osoite pysyy ennallaan. :)
Profile Image

Niksu muuttaa

Osoite voimassa 1.7 alkaen. Kysy osoite tarvittaessa PMllä.
Profile Image
Majailen marraskuuhun saakka putkiremonttipakolaisena enimmäkseen mökillä (niin kauan kuin siellä tarkenee..), mutta koska sinne ei jaeta postia, postini kulkevat äitini kaupunkiasunnon kautta. Kysythän siis tilapäisosoitteen, jos olet lähettämässä jotakin, kiitos ;)
Profile Image

Ruttu muuttaa

...1.9. alkaen uusi osoite voimassa.
Profile Image

Nosto

:)
Profile Image
Kiitos nostosta, tajusin että viikonloppuna muuttunut osoite on paras päivittää rabck.comiin ja ilmoittaa täällä. Osoite on siis muuttunut ja löytyy rabck.comista (saa sen pm:lläkin tarvittaessa).
Profile Image
Edelleen Porissa :) Koska racbk.comia ei enää ole, ajattelin ilmoittaa täällä. Muutin pois Maamiehenkadulta (jota ennen asuin Latokartanontiellä), nykyisen osoitteen kadunnimi alkaa K:lla ;) osoitteen saa yksärillä!
Profile Image
uuteen osoitteeseen Tampereella. Yv:llä saa uuden osoitteen, jos sitä tarvitset. :)
Profile Image
Muutin joulukuussa Vuosaareen, joten 00530-postinumerolla oleva osoite ei enää ole voimassa. :)

Rabck.com-saitti ei näytä enää olevan pystyssä, joten pm:llä saa tarvittaessa uuden osoitteen.
Profile Image

Muutan 1.2.

Uuden osoitteen saa tarvittaessa pm:llä.
Profile Image
Muuttoa pukkaa ja osoite sitä myöten vaihtuu Porista itärajalle. Uusi osoite on voimassa 24.5.2015 alkaen. Mitä luultavimmin vaihtuu vielä uudemman kerran tämän vuoden aikana mutta siitä sitten lähempänä. Vaikka posti kulkeutuisi Poriinkin niin kyllä se täältäkin perille löytää ennemmin tai myöhemmin, nou hätä :)

Uusi osoite laitettu synttäriryhmän vetäjälle Kirjakolle, sen saa myös miulta viestillä kysymällä :)
Profile Image
1.11 2014 :) PM kertoo uuden osoitteen.
Profile Image
Kysäise uutta osoitetta yksityisesti, jos tarvitset sitä.
Profile Image
Enpä ole huomannut sitä tänne kertoa. Mutta kysele osoitetta jos tarvitset,
Profile Image
Katu ja kaupunki pysyy samana, numerot vaan vaihtuu. Tarvittaessa kerron yksityisesti uuden osoitteen.
Profile Image
Uusi koti on Vantaalla M-radan varrella. Osoitteen saa PM:llä :)

Aurinkoista päivää kaikille!
Profile Image
... on muuttunut! Pöytälaatikkonumeroni on "jumissa" vanhan puhelimeni irtisanottua sopimuksensa eli juuri se numero, jonka annan smartpost-lähetyksiä varten ei ole enää voimassa :/ Jos tarvitset nyk. puh.numeroani, niin laita PM :)
Profile Image
... on muuttunut! Pöytälaatikkonumeroni on "jumissa" vanhan puhelimeni irtisanottua sopimuksensa eli juuri se numero, jonka annan smartpost-lähetyksiä varten ei ole enää voimassa :/ Jos tarvitset nyk. puh.numeroani, niin laita PM :)

Muistutus vaan :) (eli nostan tätä ylemmäs)
Profile Image
Olen muuttanut pääkaupunkiseudulle.
Profile Image
Tänään oli muutto uuteen asuntoon. Osoitteen saa tarvittaessa yksityisviestillä.
Profile Image

Muuttamassa

Muutamme reilun viikon kuluttua. Jos satut osoitetta tarvitsemaan niin kysäisepäs yksityisviestillä.
Profile Image
Olen muuttanut Etelä-Pohjanmaalle. :)

Osoitteen saa YV, jos sitä tarvitsee.
Profile Image
Pian siis pitäisi olla koti Jyväskylässä. Uutta osoitetta voi sitten kysyä yksityisviestillä jos on tarvetta...

(Väsähdin jo kolmen laatikon kanssa ja kirjat ei vaan vähene. ARGH!!!)
Profile Image
Hienoa! Eilen pikkupikkujoulumiitissämme sinua ajateltiinkin, että joskohan...
Lämpimästi tervetuloa porukkaan. Tavataanhan tammikuussa :D!
Profile Image
eli jos teillä kreellstä lähettävää tuolla ajoin niin olaa ystävällssiä a kyselää välaasta osoitettani. saatte tokn tännekn lähettää mutta en ole vantaalla kyseisenä auki
Profile Image
Muutan pois Palopellonkadulta. Jos tarvitset uutta osoitettani, kysäisehän yksityisviestillä.
Profile Image
Pysyn Tampereella, mutta muutan pois Iidesrannasta.
Uuden osoitteen saa tarvittaessa yksärillä ja yritän jossain vaiheessa saada sen taas rabck.comiinkin, kun se vissiin on jälleen pystyssä.
Profile Image
Eron myötä, vanha osoite löytää kyllä ex-miehen postilaatikon pohjalle ja tuo mun taapero on sitten hyvä kuriiri :)
Profile Image

Uusi osoite

Heheee.. Minähän palasin juurilleni Poriin, joten osoite muuttunut ;)
Profile Image
Heipparallaa pk-seudulle, nyt ollaan Jyväskylässä! :)
Profile Image
Mainiota mainiota, tätä täällä ollaankin odotettu että saatais aktiivista lisäporukkaa :D!
Kerran kuussa ollaan miitattu ja jos vierailijoita on sattunut paikkakunnalle, ollaan yritetty järjestää treffejä. Nyt kesällä saattaapi olla hiljaisempaa, itse ainakin oleilen Savon suunnalla, mutta aava ja jaatiina tietää! Lämpimästi tervetullos!
Profile Image
Taas kerran muutto edessä. Katu pysyy samana, talonumerot muuttuvat. Kysy uusi osoite yksityisviestillä.
Profile Image
Meikämannekin muutti Turusta Kaarinaan. Pispalantien osoite siis ei ole enää voimassa. Uuden osoitteen saa yksärillä.
Profile Image
eli en muuta mutta juhannuksen jälkeen lähden ja käväsen heinäkuussa täällä ja palaan takaisin kainuuseen jossa palaan joskus ehkä 13 elokuuta. Kirjekuoreen mahtuvat postit tulevat perille. kun olen tehnyt osoitteenmuutoksen postille ja kääntävät, mutta kaikki smart ja postipaketteja ei nyt kannata lähettä kuin vasta joskus 15 elokuun jälkeen, jos haluatte päästä eroon ja joku olisi lähettämässä mulle jotain pakettia, olkaa ystävällisiä ja kyselkää joltain pääkaupunkiseudun krossaajalta josko saisitte lähettää hälle ja hän ottaisi ne säilöön siihen asti että palaan.
Profile Image
Asun nykyään Turussa. Osoitetta saa kysyä :D
Profile Image

Oulu kutsuu!

Uuden osoitteen, joka on heti voimassa, saa yksärillä.
Profile Image

Iisalmi

Nyt asun virallisesti Iisalmessa työnvuoksi. Yksärillä saa osoitteen. Het voimassa.
Miittien suhteen ma-ke illat työn jälkeen passaa Kuopion suunnalla ja viikonloppuisin lähinnä lauantaisin Oulu/Raahe suunta.
Profile Image
Osoitteen saa viestillä :)
Profile Image
Muutan Turusta Raumalle, Rauman osoite on voimassa 23.1. alkaen. Uutta osoitetta voi kysyä jos tulee tarvetta. :)
Profile Image
Uusi osoite astuu voimaan 1.3. Sen saa yksärillä kysyttyä :)
Profile Image
Osoitetta voi kysellä tarvitessaan.
Profile Image
Uuden osoitteen saa tarvittaessa yksityisviestillä.
Profile Image
Olen muuttanut Jyväskylässä uuteen osoitteeseen, tosin uusi koti löytyi naapurirapusta. Kysy silti osoite minulta. :)
Profile Image
Uuden osoitteen saa kysymällä jos on tarvetta.
Profile Image
jos teillä osoite meinaatte lähetty yllärinä tai jollain kysykää sit multa onko se mun numero oikea mikä teillä on, sen saa yv:llä
Profile Image

Uusi osoite

Mulla vaihtuu osoite 1.12.2017. Muutan toiseen asuntoon samassa talossa.
Profile Image
Kas täällä on tämmöinen. Muutin saman kaupungin sisällä.
Profile Image
Meidän poppoo muuttaa lähikuukausina, kysykää osoitetta yv:llä, jos tarvitsette, nyt kannattaa olla tosi tarkkana, kun osoitteesta muuttuu vain talon numero, rappu ja asunnon numero.

Ps. Mitä hittoa hei näiden 3-riviin ladattujen kirjojen kanssa. Mä en edes tajunnut, että Lundiaan voi mahtua pokkareita kolmeen riviin peräkkäin, mutta niinpä vaan tällaisen tilanteen havaitsin!
Profile Image

Muutan

Tällä kertaa muutan JKL:stä vähän pidemmäksi aikaa muille mustikkamaille.
Profile Image
Sama kaupunki, eri osoite.
Profile Image
Tarvittaessa kysy yksärillä.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.