corner corner Remco Campert is gestopt met schrijven.

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Remco Campert is gestopt met schrijven.

https://nos.nl/---/2220950-vermoeide-en-oude-campert-stopt-met-schrijven.html

Een soort van met pensioen gaan. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je echt helemaal stopt met datgene wat je zo graag doet. Ik zou schrijvend ten onder willen gaan...

Liefde in Parijs is het boek van hem dat ik het meest recent heb gelezen.

Complete Thread

Profile Image
https://nos.nl/---/2220950-vermoeide-en-oude-campert-stopt-met-schrijven.html

Een soort van met pensioen gaan. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je echt helemaal stopt met datgene wat je zo graag doet. Ik zou schrijvend ten onder willen gaan...

Liefde in Parijs is het boek van hem dat ik het meest recent heb gelezen.
Profile Image
ik las het ook. Ik vind het niet zo gek. Ik zag hem ruim een jaar geleden denk ik bij een lezing en vond hem wel heel erg broos. Het leukste boek dat ik van hem gelezen heb is 'dagboek van een poes'. Heerlijk :-)
Profile Image
ik las het ook. Ik vind het niet zo gek. Ik zag hem ruim een jaar geleden denk ik bij een lezing en vond hem wel heel erg broos. Het leukste boek dat ik van hem gelezen heb is 'dagboek van een poes'. Heerlijk :-)

Klopt. Hij ziet er echt broos uit. Ja, Dagboek van een poes was mijn eerste Campert. Heerlijk leesvoer. :-)
Profile Image
De hele heisa eromheen zeker, de publiciteit, de interviews, de uitgeeffeestjes, etc, maar het schrijven an sich? Gewoon op je gemak aan de keukentafel... Dat lijkt mij persoonlijk toch moeilijk. Maar ik zie schrijven dan ook als een passie en niet als een baan.
Profile Image
Ik kan me alleen niet voorstellen dat je echt helemaal stopt met datgene wat je zo graag doet.

Misschien blijft hij dat ook wel doen, gewoon voor zichzelf. En misschien hoeven wij dat wel niet te weten.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.