corner corner Boeken ophalen in Amersfoort

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Boeken ophalen in Amersfoort

Volgende week wordt het appartement leeggeruimd van een mevrouw die met spoed naar een verzorgingshuis gaat. Zij kan niet alles meenemen maar zou het wel fijn vinden als de boeken niet in de papiercontainer terechtkomen. Is er iemand die ze wil redden én ze (snel) kan ophalen? Graag even bericht, mag via pm, dan maak ik een koppeling met de coördinator van de verhuizing, dwz ik geef een emailadres.

Complete Thread

Profile Image
Volgende week wordt het appartement leeggeruimd van een mevrouw die met spoed naar een verzorgingshuis gaat. Zij kan niet alles meenemen maar zou het wel fijn vinden als de boeken niet in de papiercontainer terechtkomen. Is er iemand die ze wil redden én ze (snel) kan ophalen? Graag even bericht, mag via pm, dan maak ik een koppeling met de coördinator van de verhuizing, dwz ik geef een emailadres.
Profile Image
Bedankt, ik heb m ontvangen en beantwoord.
Profile Image
Nog meer erbij en ik ben bang dat er dan een huisgenoot gaat steigeren.... :-). Dus helaas kan ik niet helpen.
Profile Image
Nog meer erbij en ik ben bang dat er dan een huisgenoot gaat steigeren.... :-). Dus helaas kan ik niet helpen.

Dat is jammer, maar steigerende huisgenoten is alleen leuk voor paardenliefhebbers.
Profile Image
Naar aanleiding van de vragen van dutch-flybabe:
De verzameling bestaat uit veel romans en veel oude(re) boeken, maar wel netjes. Er is ook wat aan encyclopedie-achtigs, maar wat dat precies inhoudt, weet ik niet.

Ik ga nog even navragen of het mogelijk is om alleen de romans mee te nemen en eventuele oude Winklerprinsen ed daar te laten.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.