corner corner OT-al vergeven: mijn verzameling ansichtkaarten

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT-al vergeven: mijn verzameling ansichtkaarten

Een tijd terug heb ik aan postcrossing gedaan/ansichtkaarten gespaard. Ik heb best veel (een stuk of 4 ordners vol met insteekhoezen) en een flinke hoeveelheid losse.

Ik merk, dat ik er geen zin meer in heb om de losse in de al bestaande collectie in te passen.
Dat ik eigenlijk niets meer wil met deze verzameling.

Ik wil ze niet zo bij het oud papier doen, vandaar dat ik hier de vraag stel of een van jullie ze over wil nemen.

Afhalen van de ordners of op een meeting overdragen heeft mijn voorkeur.

Complete Thread

Profile Image
Een tijd terug heb ik aan postcrossing gedaan/ansichtkaarten gespaard. Ik heb best veel (een stuk of 4 ordners vol met insteekhoezen) en een flinke hoeveelheid losse.

Ik merk, dat ik er geen zin meer in heb om de losse in de al bestaande collectie in te passen.

Ik wil ze niet zo bij het oud papier doen, vandaar dat ik hier de vraag stel of een van jullie ze over wil nemen.

Profile Image
DutchFireBird wil ze graag hebben.
Profile Image

Ik spaar kaarten die het thema boeken of lezen hebben. En kaarten met een 'map' (landkaart, al dan niet geïllustreerd) of de naam (zoals die ouderwetse Amerikaanse, bijvoorbeeld Florida met de letters gevormd door toeristische plaatjes) erop van bijvoorbeeld een land of Amerikaanse staat. weet niet of die er ook tussen zitten? dan zou ik die heel graag hebben...

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.