corner corner OT: Weekend!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Weekend!

Nou, ik grossier in rustige weekenden de laatste tijd. Ik zou morgenochtend met iemand die een brei-opdracht voor mij heeft naar de wolwinkel gaan om kleuren uit te zoeken voor het project, maar helaas moet die even wachten vanwege een sterfgeval bij haar in de familie. En dat was eigenlijk het enige dag gepland stond.
Gelukkig is het prachtig weer; dat wordt in ieder geval genieten van een mooie wandeling in het park hier vlakbij. En voor de rest: lezen en lezen en lezen en zo verder :-). O ja, en natuurlijk een beetje breien. Ik ben weer met een test bezig van een nieuw patroon voor een ontwerper. Altijd leuk om te doen.

Fijn weekend allemaal!

Complete Thread

Profile Image
Nou, ik grossier in rustige weekenden de laatste tijd. Ik zou morgenochtend met iemand die een brei-opdracht voor mij heeft naar de wolwinkel gaan om kleuren uit te zoeken voor het project, maar helaas moet die even wachten vanwege een sterfgeval bij haar in de familie. En dat was eigenlijk het enige dag gepland stond.
Gelukkig is het prachtig weer; dat wordt in ieder geval genieten van een mooie wandeling in het park hier vlakbij. En voor de rest: lezen en lezen en lezen en zo verder :-). O ja, en natuurlijk een beetje breien. Ik ben weer met een test bezig van een nieuw patroon voor een ontwerper. Altijd leuk om te doen.

Fijn weekend allemaal!
Profile Image
Een lunchpauze concert in TivoliVredenbutg, samen met m’n vader naar toe gegaan.
Morgen sporten en een verjaardagscadeau voor m’n schoonzus in elkaar fröbelen. Volgende week geen tijd ivm tijdelijk werk (beursmedewerkster) en een sollicitatiegesprek (n.a.v. een brief die ik begin januari al geschreven had). Zondag even helemaal niets.
Profile Image
bij de woongroep in Bilthoven. Morgen wat huishoudelijke dingen, boodschappen en verder lezen en wat handwerken. Zondag gaan we met z'n tienen brunchen bij mijn vader. Altijd erg gezellig. Dus een heerlijk rustig weekend.
Profile Image
Vandaag druk bezig geweest in "Huis van Hilde", vanmiddag opening gehad van de nieuwe tentoonstelling "Hilde schept op ......"
Morgen laatste etappe van het pad "De stelling van Amsterdam" lopen, Weesp - Muiden.
Zondag vrienden te eten, lekker koken dus.
Tussendoor wellicht een leesmoment.......

Iedereen een prettig weekend gewenst!
Profile Image
en vanmiddag iets drinken bij coffeeplaza, waar verbouwd is. Ik ben benieuwd waar de boekenkast nu staat! Morgenmiddag muziekmaken en naar de herdenking van de februaristaking (als ik op tijd thuis ben tenminste). Maandag mijn jaarlijkse 'uitje' met mijn voormalige buurmeisje (iets ouder dan ik). We gaan naar het tropenmuseum deze keer.

dat bezoekje aan coffeeplaza viel een beetje tegen. Het is zeker mooi geworden, maar de boeken zijn nog niet terug :-( De kast komt sowieso niet terug, dat wist ik al, er komen nog wat plankjes, maar bij lange niet de ruimte die er was. Nou ja, afwachten dan maar......
Profile Image
ook nog wat kaarten maken en lezen!
Profile Image
Vandaag en morgen ga ik naar mijn moeder in het rusthuis - ik breng dan heel wat was mee terug - Dus wassen , koken , lezen en wat leren in mijn cursus vogelsspotten.
Profile Image
Vandaag en morgen ga ik naar mijn moeder in het rusthuis - ik breng dan heel wat was mee terug - Dus wassen , koken , lezen en wat leren in mijn cursus vogelsspotten.

hee dat is leuk, vogels spotten. waar volg je die cursus?
Profile Image
Vandaag de hele dag gerepeteerd bij het Gelders orkest en morgen op pad voor een oktetrepetitie. Dat laatste is wat slecht gepland: waarschijnlijk topdrukte in de trein ivm de huishoudbeurs...
Profile Image
Vandaag de hele dag gerepeteerd bij het Gelders orkest en morgen op pad voor een oktetrepetitie. Dat laatste is wat slecht gepland: waarschijnlijk topdrukte in de trein ivm de huishoudbeurs...

daar had ik ook al aan gedacht..... Vanwege de kou wil ik niet fietsen, ook in de tram zal het wel overvol zijn. Nou ja, als we er maar komen toch?
Profile Image

Vandaag

Flink gewerkt aan / voor de studie. Het vak waar ik de grootste hekel aan heb : e-vaardigheden: geluid, video, foto's bewerken. Niks voor mij, dus vlieg ik er in. Zo ben ik gelukkig dan weer wel. Morgen de kantine in het rusthuis openhouden, maandagochtend aan de voorbereiding voor mijn stage starten....
Profile Image
Vrijdag werken en gezellig in de kroeg zitten.

Gisteren huishoudelijke taken en mijn zaterdag moment na de markt. Een kop koffie of thee met mijn boek in de bagels and beans
Daarna naar een meidenmiddag/avond

Vandaag een rustig dagje. Ik denk wat boeken registreren en mogelijk tasje klaar maken om morgen te gaan strooien

En zo het eerste stuk in het complete werk van Shakespeare lezen
Profile Image
ik ga naar bed met een griepje of zoiets.......
Profile Image

Oei beterschap!
Profile Image

Jammer! Een aderlating voor het oktet... Beterschap!!
Profile Image

Beterschap!
Profile Image
Getver, sterkte en beterschap!!!!
Profile Image

Dat is minder , beterschap gewenst
Profile Image

Oei! Dat klinkt niet best... Knap maar snel weer op...

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.